Spring naar bijdragen

Het 200,- foutje


RedEagle

Aanbevolen berichten

Dag allen, 

Ook ik rekende mij rijk met 200,- van TOTO gisteren. Ik was oprecht in de veronderstelling dat dit een terechte bonus was, maar nee :) 

Ik heb laten wel gelijk een uitbetaal verzoek ingediend van de volledige 200,-, en alleen een mail gehad van de bevestiging van mijn verzoek. Normaal kreeg ik binnen een paar uur ook bevestiging van de transactie, maar nu natuurlijk niet. Nu kwam vandaag de ‘foutje’ mail. 
Prima en logisch.

Maar, dat was gisteren. TOTO stond weer op het vizier, dus vandaag ook nog eens zelf 100,- gestort. Daar rolden 2 uitbetalingsverzoeken uit van 250,-. Ook hiervan alleen mail ontvangen van mijn verzoek, geen bevestiging van de transactie.

Zijn er toevallig anderen die langer dan gebruikelijk moeten wachten op hun uitbetaling, wellicht door dat gedoe met het ‘foutje’? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei RedEagle:

Dag allen, 

Ook ik rekende mij rijk met 200,- van Toto gisteren. Ik was oprecht in de veronderstelling dat dit een terechte bonus was, maar nee :) 

Ik heb laten wel gelijk een uitbetaal verzoek ingediend van de volledige 200,-, en alleen een mail gehad van de bevestiging van mijn verzoek. Normaal kreeg ik binnen een paar uur ook bevestiging van de transactie, maar nu natuurlijk niet. Nu kwam vandaag de ‘foutje’ mail. 
Prima en logisch.

Maar, dat was gisteren. Toto stond weer op het vizier, dus vandaag ook nog eens zelf 100,- gestort. Daar rolden 2 uitbetalingsverzoeken uit van 250,-. Ook hiervan alleen mail ontvangen van mijn verzoek, geen bevestiging van de transactie.

Zijn er toevallig anderen die langer dan gebruikelijk moeten wachten op hun uitbetaling, wellicht door dat gedoe met het ‘foutje’? 

Ja ik heb het ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei D00PIE:

Mijn uitbetaling heeft niks te maken met dat foutje, ik heb die €200 namelijk niet gehad. Maar inderdaad, prio zal daar liggen inderdaad. Dan verwacht ik toch een kleine tegemoetkoming als ze zich niet houden aan hun 2-3 werkdagen voor een uitbetaling. Ze hebben nog 12 uur!

Je krijgt vast wel 10 free spins als alles is opgelost 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn transacties staat dat het 200,- foutje uitbetaald is, maar die heb ik natuurlijk nooit gekregen. Zal achter de schermen geannuleerd zijn. Ik heb gebeld met de klantenservice voor de zekerheid, zij bevestigden de vertraging op de andere uitbetalingen, maar die zijn bij mij dus na een paar dagen gewoon binnen gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had geen idee van deze 200 bonusuitgave (heb het zelf niet ontvangen). Op maandag 25 juli heb ik een opname gedaan voor EUR 200. Dit is sindsdien in behandeling, terwijl andere opnames zijn uitbetaald. Het lijkt erop dat TOTO een systeem heeft om alle opnames van EUR 200 te controleren, wat de uitbetaling vertraagt. Klantenservice kan me nog steeds niet vertellen waarom het niet wordt uitbetaald. Het is beter om 2xEUR 100 op te nemen. Wat een slechte klantenservice.

Delen zodat andere mensen dit probleem niet hebben, kun je het beste voorlopig geen "EUR200"-opnames vermijden, zelfs als je geen foutbonus hebt ontvangen.

screenshot van vandaag (28/5). Geen nieuws van niet bestaande klantenservice.

image.jpeg.305ea25ae0ae8d5d87524a7e9ecdf0c5.jpeg

bewerkt door JTown
schermafbeelding (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...