Stefan45 Posted July 21, 2022 Report Share Posted July 21, 2022 Beste Onetimers, ik ben van plan eind augustus een dag of 8/9 richting vegas te gaan voor een poker trip. Het is lang geleden dat ik er geweest ben. Heeft iemand misschien tips voor een goede deal vlucht+hotel of alleen hotel (pokerrate). En waar ik het beste kan spelen op de strip en downtown. Zal me denk ik voornamelijk bezighouden met cash nlh en plo want toernooien lijken me minder interessant ivm mogelijk belasting verplichtingen mocht het een x meezitten (iemand daar nog info / tips over?) weet iemand verder of dit een goede periode is qua voldoende pokeractie, aangezien de wsop dan nog niet zolang voorbij is (kan helaas geen andere periode ivm. werk) alvast bedankt voor tips/reacties. groet Stefan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan45 Posted July 23, 2022 Author Report Share Posted July 23, 2022 @TheGreatOneheb je weleens geslapen in Hotel Apache (binions), en zo ja hoe beviel dit. zit er over te denken om vrijdag / zaterdag in downtown door te brengen en dan is het wel makkelijk om daar te slapen. evt. andere tip voor een hotel daar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts