Spring naar bijdragen

My Vegas / Wynn slots App


Stefan45

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers,

ik ben van plan eind augustus een dag of 8/9 richting vegas te gaan voor een poker trip. Ben nu eens aan het kijken of ik nog een kamer / buffet / show kan sparen via my vegas of de wynn app. iemand nog tips hoe het boeken etc werkt. 

Ga alleen op reis en zie helaas dat de shows / buffets etc alleen per 2 te boeken zijn, iemand een idee of je er ook 1 kan boeken?

hoewel je voor de wynn inmiddels ook moet betalen om een kans te maken om een hotel kamer te boeken wil ik wel proberen hier 2 nachten of meer te verblijven. iemand tips?

is de resort fee nog steeds gratis en zijn de bufetten ook nog mogelijk. zie momenteel alleen de hotelkamers omdat ik pas in categorie 2 zit.

iemand een idee of de kamers ook vrij last moment te boeken zijn en of de prijzen ook weleens dalen qua diamond investering?

 

groet Stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Wat leuk!

myvegas is helaas steeds minder aan het worden. Wel nog mooie deals voor de goedkopere kamers alleen niet meer zo makkelijk aan elkaar te boeken. Moet nu tijd tussen zitten. 
 

Wat je kunt doen is een expedia deal pakken incl vlucht en dan het hotel in het midden van de vakantie doen en dan kijken of je ervoor via myvegas hotel kan doen en erna. Of dus samen doen, met je vluchtdeal, myvegas en wynn app. 
Heb je niet al een players card waar je aanbieding krijgt bij Caesars of mgm?

let ook op myvegas nu alleen eigenlijk kamers buiten het weekend te krijgen.

Kamer nu zijn niet normaal duur ook voor buiten de strip en de simpelere resorts helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt ga denk ik in ieder geval voor 2 nachten MGM via myvegas, dan weekend down town misschien golden nugget ofzo en daar dan pokeren en proberen nog min twee nachten in de wynn via de app. weten jullie toevallig of daar ook nog bufetten te scoren zijn via de wynn app, kan dat nu nog niet zien ben pas level 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOneweet jij toevallig of de buffetten nog geboekt kunnen worden via de wyn app, ben inmiddels best ver op weg om 2/ 3 nachten te kunnen boeken maar voordat ik opwaardeer naar level 3 of 4 (door helaas aankopen) wil ik eerst wel weten of het nog de moeite waard is, want dan betaal ik sowieso 100 per nacht. en zijn er nog steeds geen resort fees als je via de app boekt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf gestopt met sparen maar mijn vrouw niet 🙂 @MrT en zijn vrouw hebben de maximale diamandjes (25K) op he account staan. 

Net gecheckt en lijkt erop dat de buffetten eruit zijn, (misschien nog wegens COVID?) kamers zijn al te boeken vanaf 2500 gems tot veel hoger. Encore of Wynn en voor een kamers voor 100e een koopje (het was zonder resort fee, geen idee of dat nog steeds zo is)

@Dooker weet jij dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 24-7-2022 om 00:12 zei TheGreatOne:

Ik ben zelf gestopt met sparen maar mijn vrouw niet 🙂 @MrT en zijn vrouw hebben de maximale diamandjes (25K) op he account staan. 

Net gecheckt en lijkt erop dat de buffetten eruit zijn, (misschien nog wegens COVID?) kamers zijn al te boeken vanaf 2500 gems tot veel hoger. Encore of Wynn en voor een kamers voor 100e een koopje (het was zonder resort fee, geen idee of dat nog steeds zo is)

@Dooker weet jij dit?

ja schijnt wel nog zonder resort fee dus als je genoeg punten hebt best een goede deal om bij te kopen zodat je het niveau hebt om kamers te kunnen boeken.
Zeker voor de kwaliteit van het resort en de kamer mooi

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-7-2022 om 22:37 zei Stefan45:

@TheGreatOneweet jij toevallig of de buffetten nog geboekt kunnen worden via de wyn app, ben inmiddels best ver op weg om 2/ 3 nachten te kunnen boeken maar voordat ik opwaardeer naar level 3 of 4 (door helaas aankopen) wil ik eerst wel weten of het nog de moeite waard is, want dan betaal ik sowieso 100 per nacht. en zijn er nog steeds geen resort fees als je via de app boekt?

De buffetten komen volgens mij niet meer terug, had een tijd terug gelezen dat ze vervangen zouden worden door iets anders maar dit is dus nooit gebeurd helaas. Verder zou ik het toch aanraden om op zijn minst 2 nachten te boeken via de app. 2 nachten in het Wynn voor 200 euro is een prijs die niet te evenaren is. Ik ben ook weer volop aan het spinnen om weer 2 nachten te scoren als ik weer naar Vegas ga, helaas gaat het allemaal wat langzamer als voorheen maar geduld is een schone zaak.

Houdt er overigens wel rekening mee dat als je de kamer via de app boekt je geen resort fee hoeft te betalen en daarom dus ook geen gebruik kan maken van de wifi op je kamer, dit zou je dan apart erbij moeten nemen weer. Je kan er ook voor kiezen om een simkaart aan te schaffen met onbeperkt internet in Amerika en dan hoef je je geen zorgen meer te maken over wifi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

beste allen, inmiddels heb ik 2x via de wyn slots app een paar nachten in The Wynn verbleven (1e keer 3 nachten, 2e keer 2 nachten) en heb al een tijdje 25k diamantjes, mocht ik weer die kant op gaan.

klopt indd dat je ongeveer 200 euro verder bent om te kunnen boeken (level3), maar las online dat er (meen vanaf okt) nu ook resortfee in rekening gebracht wordt. dit is meen ik 48dollar, goed om even rekening mee te houden. Als het goed is kun je dit zien als je via de app je boeking maakt.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.