Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

weer een dramatisch incident bij Fairplay online casino, oftewel FPO. Ik speel al vanaf het begin bij FPO, stort er regelmatig en betaal er regelmatig uit. Vorige week kreeg ik de melding dat ze mijn inkomstenbron wilde weten. 
 

Wij sturen deze e-mail in verband met de verplichte financiële verificatie van jouw spelersaccount. Deze verificatie is geactiveerd vanwege jouw laatste toename in stortingen en activiteiten.
Vanwege de wet- en regelgeving op het gebied van voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme en op het gebied van zorgplicht, zijn wij verplicht deze verificatie uit te voeren.’

Ik heb hier eerst op gereageerd door te vragen, welke wetgeving dat is, ik kan mij geen wet heugen die het online casino verplicht om inkomstenbronnen te checken als het geld digitaal gestort wordt. Volgens mij, maar daar kan ik mis zitten, is dat de taak voornamelijk van de banken. 
nadat ik geen antwoord kreeg toch maar wat salarisstroken ingestuurd. Ik denk dat ik behoorlijk modaal verdien en zeker niet meer stort dan ik verdien elke maand.

Na een aantal dagen niks gehoord te hebben heb ik gekeken of het al goed gekeurd was en verhip, ze waren goedgekeurd. De vlag kon uit, er kon weer gegokt worden! 🎉🎊, snel geld storten en spelen…. Of toch niet. Storten kon niet, dus ik de chat in. Wat daar gebeurde is echt ongehoord. 
 

ik begon met de vraag waarom ik niet kon storten. Het antwoord:

‘je inkomstenbron is goedgekeurd door ons team. Maar je account blijft geblokkeerd door basis van je inkomsten, dit uit voorzorg tot we een nieuwe terugkoppeling hebben ontvangen’ 

(typfouten/zinnen zijn letterlijk overgenomen)

Hierop antwoordde ik dat ik dat een raar antwoord vond. Eerst schermen met een wet die er niet is, daarna een vaag antwoord dat het is goedgekeurd maar geblokkeerd blijft. Het antwoord: 

‘de stortingen kwamen niet overeen met de inkomsten. Daarom is er een extra controle’ 

uitgelegd dat de salarisstroken minstens zoveel inkomsten hebben als stortingen en dat zij verder niets weten over mij. Of ik wellicht 100 miljoen heb gewonnen, een bedrijf heb verkocht, rijke ouders heb, een staaf goud heb gevonden of wat dan ook. Hierop kwam het antwoord: 

‘ ik snap dat dit raar is en vervelend. Maar de inkomsten komen niet overeen met de stortingen’.

‘De relevante afdeling gaat nu extra onderzoek en checks doen’

waarop ik wilde weten wat voor checks en onderzoek. 
 

‘Dat kan ik niet zeggen’

uitgelegd dat er WEL een wet is die verplicht mij te vertellen wat ze met mijn gegevens doen, dit in tegenstelling tot de wet die zij aanhalen waarom ze mijn inkomsten willen weten. 
 

‘ dat klopt, maar dat kan ik nu niet zeggen. De afdeling is er op dit moment (16.00) niet…. Morgen om 09.00 zijn die er weer’ 

‘We doen dit uit voorzorg voor financiële problemen’ 

‘Dit is iets wat wij bij wet moeten nakijken’

Hierna uitgelegd dat ik meer inkomsten heb, mocht dat helpen, maar dat was niet nodig. 
daarna vroeg ik of het gesprek gemaild kon worden. 
‘ dat kan ik voor je doen ja.’

Hierna is er nog wat heen en weer gechat, dat dit de regels van het bedrijf zijn(toch niet de wet dan?), dat het doorgezet gaat worden, dat het vervelend is, en dan opeens vanuit het niets: 

‘ben zo bij je terug, ik ga even overleggen met collega’s.’ 
 

ik vroeg nogmaals, wil je het gesprek even doormailen straks? 
‘ dat kan ik niet doen, daar gaat mijn manager over’ 

waarna ik hem confronteer met het feit dat hij het eerder wel toe heeft gezegd. Dat was antwoord op een andere vraag volgens hem! Zie de foto, oordeel zelf😂 liegen alsof het gedrukt staat, of althans de waarheid staat gedrukt en dan toch liegen. 
 

nadat ik hem vroeg hoe hij het gesprek zelf vond gaan gaf hij aan dat hij het gesprek beter kon sluiten😂 waarna een andere medewerkster het overnam. 
 

ik ben heeeeeel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Maar man man man, wat een amateurisme ten top. 
 

ps: ik had met liefde het hele gesprek geupload, maar komen persoonlijke gegevens naar boven. Oa over inkomsten, adressen etc. Bij 10 duimpjes ga ik alles zwart maken wat ‘prive’ is en upload ik het gehele lachwekkende gesprek.

@FairPlayCasino jullie kunnen beter dan dit toch? 

0C057703-2F87-4918-ACD5-CAD1AC81DA4A.png

DF51B544-3645-4981-9ACF-C763485954F6.png

  • Like 10
  • Confused 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
24 minuten geleden zei ROELETTE:

Goedemorgen,

weer een dramatisch incident bij Fairplay online casino, oftewel FPO. Ik speel al vanaf het begin bij FPO, stort er regelmatig en betaal er regelmatig uit. Vorige week kreeg ik de melding dat ze mijn inkomstenbron wilde weten. 
 

Wij sturen deze e-mail in verband met de verplichte financiële verificatie van jouw spelersaccount. Deze verificatie is geactiveerd vanwege jouw laatste toename in stortingen en activiteiten.
Vanwege de wet- en regelgeving op het gebied van voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme en op het gebied van zorgplicht, zijn wij verplicht deze verificatie uit te voeren.’

Ik heb hier eerst op gereageerd door te vragen, welke wetgeving dat is, ik kan mij geen wet heugen die het online casino verplicht om inkomstenbronnen te checken als het geld digitaal gestort wordt. Volgens mij, maar daar kan ik mis zitten, is dat de taak voornamelijk van de banken. 
nadat ik geen antwoord kreeg toch maar wat salarisstroken ingestuurd. Ik denk dat ik behoorlijk modaal verdien en zeker niet meer stort dan ik verdien elke maand.

Na een aantal dagen niks gehoord te hebben heb ik gekeken of het al goed gekeurd was en verhip, ze waren goedgekeurd. De vlag kon uit, er kon weer gegokt worden! 🎉🎊, snel geld storten en spelen…. Of toch niet. Storten kon niet, dus ik de chat in. Wat daar gebeurde is echt ongehoord. 
 

ik begon met de vraag waarom ik niet kon storten. Het antwoord:

‘je inkomstenbron is goedgekeurd door ons team. Maar je account blijft geblokkeerd door basis van je inkomsten, dit uit voorzorg tot we een nieuwe terugkoppeling hebben ontvangen’ 

(typfouten/zinnen zijn letterlijk overgenomen)

Hierop antwoordde ik dat ik dat een raar antwoord vond. Eerst schermen met een wet die er niet is, daarna een vaag antwoord dat het is goedgekeurd maar geblokkeerd blijft. Het antwoord: 

‘de stortingen kwamen niet overeen met de inkomsten. Daarom is er een extra controle’ 

uitgelegd dat de salarisstroken minstens zoveel inkomsten hebben als stortingen en dat zij verder niets weten over mij. Of ik wellicht 100 miljoen heb gewonnen, een bedrijf heb verkocht, rijke ouders heb, een staaf goud heb gevonden of wat dan ook. Hierop kwam het antwoord: 

‘ ik snap dat dit raar is en vervelend. Maar de inkomsten komen niet overeen met de stortingen’.

‘De relevante afdeling gaat nu extra onderzoek en checks doen’

waarop ik wilde weten wat voor checks en onderzoek. 
 

‘Dat kan ik niet zeggen’

uitgelegd dat er WEL een wet is die verplicht mij te vertellen wat ze met mijn gegevens doen, dit in tegenstelling tot de wet die zij aanhalen waarom ze mijn inkomsten willen weten. 
 

‘ dat klopt, maar dat kan ik nu niet zeggen. De afdeling is er op dit moment (16.00) niet…. Morgen om 09.00 zijn die er weer’ 

‘We doen dit uit voorzorg voor financiële problemen’ 

‘Dit is iets wat wij bij wet moeten nakijken’

Hierna uitgelegd dat ik meer inkomsten heb, mocht dat helpen, maar dat was niet nodig. 
daarna vroeg ik of het gesprek gemaild kon worden. 
‘ dat kan ik voor je doen ja.’

Hierna is er nog wat heen en weer gechat, dat dit de regels van het bedrijf zijn(toch niet de wet dan?), dat het doorgezet gaat worden, dat het vervelend is, en dan opeens vanuit het niets: 

‘ben zo bij je terug, ik ga even overleggen met collega’s.’ 
 

ik vroeg nogmaals, wil je het gesprek even doormailen straks? 
‘ dat kan ik niet doen, daar gaat mijn manager over’ 

waarna ik hem confronteer met het feit dat hij het eerder wel toe heeft gezegd. Dat was antwoord op een andere vraag volgens hem! Zie de foto, oordeel zelf😂 liegen alsof het gedrukt staat, of althans de waarheid staat gedrukt en dan toch liegen. 
 

nadat ik hem vroeg hoe hij het gesprek zelf vond gaan gaf hij aan dat hij het gesprek beter kon sluiten😂 waarna een andere medewerkster het overnam. 
 

ik ben heeeeeel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Maar man man man, wat een amateurisme ten top. 
 

ps: ik had met liefde het hele gesprek geupload, maar komen persoonlijke gegevens naar boven. Oa over inkomsten, adressen etc. Bij 10 duimpjes ga ik alles zwart maken wat ‘prive’ is en upload ik het gehele lachwekkende gesprek.

@FairPlayCasino jullie kunnen beter dan dit toch? 

0C057703-2F87-4918-ACD5-CAD1AC81DA4A.png

DF51B544-3645-4981-9ACF-C763485954F6.png

Ennn zo kan het verkeren. Nadit getypt te hebben, de chat ingedoken. Daar werd gelijk gezegd: we zetten je door. Dus ik kwam in gesprek met ‘Robyn’, die snapt het spelletje wel en was spraakzaam, snapte het probleem en kon goed communiceren. 
5 minuten met haar/hem in de chat en ze had het vorige gesprek gelezen, snapte mijn frustratie en had het geregeld. 5 sterren voor Robyn! Zeker nadat ik afsloot met ‘challas’ en zij mij ook ‘toedels’ toe wenste! 
 

eindgoed algoed, maar ik hoop dat ze er vooral van leren. Als support medewerker aantoonbaar op papier liegen over je eigen woorden is niet ok.

waren alle support medewerkers maar als Robyn:D

Geplaatst

Bedankt voor je toffe verhaal. Ik ga persoonlijk geen gegevens uploaden naar een commercieel bedrijf met aandeelhouders in de vorm van een familie of investeringsclub. Dus ook niet naar dat soort casino’s. De overheid en de bank krijgen dat van mij.

ben benieuwd of dit opvragen regel gaat worden bij alle NL casino’s.

Over FairPlay, als de support al zo willekeurig is ingeregeld qua kwaliteit, hoe kwalitatief zouden ze dan omgaan met de vertrouwelijkheid van je informatie?

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Frel:

Bedankt voor je toffe verhaal. Ik ga persoonlijk geen gegevens uploaden naar een commercieel bedrijf met aandeelhouders in de vorm van een familie of investeringsclub. Dus ook niet naar dat soort casino’s. De overheid en de bank krijgen dat van mij.

ben benieuwd of dit opvragen regel gaat worden bij alle NL casino’s.

Over FairPlay, als de support al zo willekeurig is ingeregeld qua kwaliteit, hoe kwalitatief zouden ze dan omgaan met de vertrouwelijkheid van je informatie?

Heb je ook helemaal gelijk in, echter is mijn salaris ‘openbaar’ werk als ambtenaar en zit aan een functie. Iedereen kan dus met beetje vogelen weten wat ik verdien, zo spannend vind ik t dus ook weer niet😅😂

 

maar ik begrijp volledig wat je zegt en ze hebben mij ook nog niet verteld welke wet het js dat ze dit moeten doe 😂

Geplaatst

Maar omdat je geen antwoord kreeg stuurde je toch maar salarisstroken? Waarom zou je dat doen naar een bedrijf die daar helemaal niet om mag vragen ? Althans vragen mag altijd is niet verplicht, precies wat je zegt daar is geen enkele wet voor.  De banken hebben een controle functie. 

Geplaatst

Ten eerste vind ik het super goed dat een online casino deze controles doet. Vind ik getuigen van denken aan de risico's die gokken met zich meebrengt maar ook voornamelijk om te zien of het logisch is dat iemand bepaalde bedragen stort. Dat de klantenservice beter zijn zaken op orde moet hebben is ook een feit!

  • Like 2
  • Thanks 1
Geplaatst

Op de website van de Ksa kun je de informatie vinden. Hier staan de eisen waaraan een online casino moet voldoen om in aanmerking te komen voor een vergunning.

Van TOTO casino heb ik ook nog geen antwoord gekregen waarom ik  tot drie keer toe niet kon spelen terwijl de inzetten wel werden afgeschreven  maar de winsten niet werden opgeteld bij mijn saldo.  Zie het topic.

Geplaatst
6 uur geleden zei ROELETTE:

Goedemorgen,

weer een dramatisch incident bij Fairplay online casino, oftewel FPO. Ik speel al vanaf het begin bij FPO, stort er regelmatig en betaal er regelmatig uit. Vorige week kreeg ik de melding dat ze mijn inkomstenbron wilde weten. 
 

Wij sturen deze e-mail in verband met de verplichte financiële verificatie van jouw spelersaccount. Deze verificatie is geactiveerd vanwege jouw laatste toename in stortingen en activiteiten.
Vanwege de wet- en regelgeving op het gebied van voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme en op het gebied van zorgplicht, zijn wij verplicht deze verificatie uit te voeren.’

Ik heb hier eerst op gereageerd door te vragen, welke wetgeving dat is, ik kan mij geen wet heugen die het online casino verplicht om inkomstenbronnen te checken als het geld digitaal gestort wordt. Volgens mij, maar daar kan ik mis zitten, is dat de taak voornamelijk van de banken. 
nadat ik geen antwoord kreeg toch maar wat salarisstroken ingestuurd. Ik denk dat ik behoorlijk modaal verdien en zeker niet meer stort dan ik verdien elke maand.

Na een aantal dagen niks gehoord te hebben heb ik gekeken of het al goed gekeurd was en verhip, ze waren goedgekeurd. De vlag kon uit, er kon weer gegokt worden! 🎉🎊, snel geld storten en spelen…. Of toch niet. Storten kon niet, dus ik de chat in. Wat daar gebeurde is echt ongehoord. 
 

ik begon met de vraag waarom ik niet kon storten. Het antwoord:

‘je inkomstenbron is goedgekeurd door ons team. Maar je account blijft geblokkeerd door basis van je inkomsten, dit uit voorzorg tot we een nieuwe terugkoppeling hebben ontvangen’ 

(typfouten/zinnen zijn letterlijk overgenomen)

Hierop antwoordde ik dat ik dat een raar antwoord vond. Eerst schermen met een wet die er niet is, daarna een vaag antwoord dat het is goedgekeurd maar geblokkeerd blijft. Het antwoord: 

‘de stortingen kwamen niet overeen met de inkomsten. Daarom is er een extra controle’ 

uitgelegd dat de salarisstroken minstens zoveel inkomsten hebben als stortingen en dat zij verder niets weten over mij. Of ik wellicht 100 miljoen heb gewonnen, een bedrijf heb verkocht, rijke ouders heb, een staaf goud heb gevonden of wat dan ook. Hierop kwam het antwoord: 

‘ ik snap dat dit raar is en vervelend. Maar de inkomsten komen niet overeen met de stortingen’.

‘De relevante afdeling gaat nu extra onderzoek en checks doen’

waarop ik wilde weten wat voor checks en onderzoek. 
 

‘Dat kan ik niet zeggen’

uitgelegd dat er WEL een wet is die verplicht mij te vertellen wat ze met mijn gegevens doen, dit in tegenstelling tot de wet die zij aanhalen waarom ze mijn inkomsten willen weten. 
 

‘ dat klopt, maar dat kan ik nu niet zeggen. De afdeling is er op dit moment (16.00) niet…. Morgen om 09.00 zijn die er weer’ 

‘We doen dit uit voorzorg voor financiële problemen’ 

‘Dit is iets wat wij bij wet moeten nakijken’

Hierna uitgelegd dat ik meer inkomsten heb, mocht dat helpen, maar dat was niet nodig. 
daarna vroeg ik of het gesprek gemaild kon worden. 
‘ dat kan ik voor je doen ja.’

Hierna is er nog wat heen en weer gechat, dat dit de regels van het bedrijf zijn(toch niet de wet dan?), dat het doorgezet gaat worden, dat het vervelend is, en dan opeens vanuit het niets: 

‘ben zo bij je terug, ik ga even overleggen met collega’s.’ 
 

ik vroeg nogmaals, wil je het gesprek even doormailen straks? 
‘ dat kan ik niet doen, daar gaat mijn manager over’ 

waarna ik hem confronteer met het feit dat hij het eerder wel toe heeft gezegd. Dat was antwoord op een andere vraag volgens hem! Zie de foto, oordeel zelf😂 liegen alsof het gedrukt staat, of althans de waarheid staat gedrukt en dan toch liegen. 
 

nadat ik hem vroeg hoe hij het gesprek zelf vond gaan gaf hij aan dat hij het gesprek beter kon sluiten😂 waarna een andere medewerkster het overnam. 
 

ik ben heeeeeel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Maar man man man, wat een amateurisme ten top. 
 

ps: ik had met liefde het hele gesprek geupload, maar komen persoonlijke gegevens naar boven. Oa over inkomsten, adressen etc. Bij 10 duimpjes ga ik alles zwart maken wat ‘prive’ is en upload ik het gehele lachwekkende gesprek.

@FairPlayCasino jullie kunnen beter dan dit toch? 

0C057703-2F87-4918-ACD5-CAD1AC81DA4A.png

DF51B544-3645-4981-9ACF-C763485954F6.png

Ik blijf van mening dat Fairplay met het vragen om zulke zeer vertrouwelijke prive-informatie/gegevens een grens overschrijdt.Op Google en andere info sites kan ik nergens vinden dat een speler wettelijk verplicht is om zulke info te moeten verschaffen.Als er digitaal geld wordt gestort/overgemaakt dan is de kans dat het zwart geld betreft nihil.Heb jaren bij FP gewerkt en ik weet dat de hongerzucht van FPC omtrent persoonlijke info van hun spelers/gasten heel erg groot is.FP vroeg bijv lang geleden al het BSN nummer van spelers in de landbased casino's bij aanvraag van een witte lijst(was FP toen de eerste mee terwijl dat wettelijk niet verplicht is).Toen kwam de marketingafdeling ons medewerkers een keer lastigvallen..ze kwamen met allemaal papieren(soort enquete) waarbij wij als medewerker de leeftijd van de mannelijke en vrouwelijke bezoekers moesten opschrijven(we moesten zeg maar een schatting maken over de leeftijden).Ik vergeet nooit meer dat ik toen de marketingmanager(die er nu nog werkt) zelf heb opgebeld en aan hem vroeg...whats next Männer links und Frauen rechts?(misschien erg ongepaste opmerking van mij en misschien wel wat uit de context gerukt)maar de marketmanager A.P. die ik aardig kende grossierde erin om ons als medewerker toen al bezig te houden met volstrekt onzinnige en nutteloze marketing onderzoekjes...we moesten toen al die info doorfaxen(was omstreeks 2010)en we hadden er nog net geen dagtaak aan.Ik weet nog goed dat een zwaar geirriteerde collega van mij toen zei...1=al die nutteloze marketing onderzoekjes die wij op de werkvloer moeten doen gaan ten koste van de service naar de gast.2=Een landbased casino(of automatenhal)bestaat bij de gratie van anonimiteit..ofwel hoe anoniemer hoe beter want een gokker die een automatencasino betreed voelt zich het prettigst als er om zo weinig mogelijk info wordt gevraagd(let wel Cruks bestond nog niet).3=Die kerel moeten ze de organisatie uittrappen want hij kost de firma goudgeld maar houdt alleen maar zichzelf aan het werk en dat al ruim 25 jaar lang.Mijn collega was echt over de zeik toen en nadat ik(zoals eerder aangeven)die marketingmanager zelf opgebeld had werd dat marketingonderzoekje na een week gestaakt.Niet om alles maar te bashen maar de beste man wist ons medewerkers destijds aardig bezig te houden...spelers klaagden toen ook en veel van hen zeiden...wat een gezeik toch weer want bij Krijco(Nu Jacks/Flash)en andere hallen vragen ze nooit om zoveel info.We zijn toen ook helaas gasten kwijtgeraakt.Die actie werkte helaas voor geen ene meter...ik herinner me ook nog andere acties waarbij gasten een speeltegoed van 5 euro konden krijgen als ze hun naam en adres wilden achterlaten op loterijkaartjes etc.Affijn...het ging mij ook te ver destijds.Het was toen vetvolgens een paar maanden rustig,we konden ons werk naar de gasten toe weer redelijk uitvoeren.Dat gezeik weer om documenten doet me denken aan het verhaal van DeV.Het is en blijft jammer...maar vooral erg vervelend

Geplaatst
7 uur geleden zei ROELETTE:

Goedemorgen,

weer een dramatisch incident bij Fairplay online casino, oftewel FPO. Ik speel al vanaf het begin bij FPO, stort er regelmatig en betaal er regelmatig uit. Vorige week kreeg ik de melding dat ze mijn inkomstenbron wilde weten. 
 

Wij sturen deze e-mail in verband met de verplichte financiële verificatie van jouw spelersaccount. Deze verificatie is geactiveerd vanwege jouw laatste toename in stortingen en activiteiten.
Vanwege de wet- en regelgeving op het gebied van voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme en op het gebied van zorgplicht, zijn wij verplicht deze verificatie uit te voeren.’

Ik heb hier eerst op gereageerd door te vragen, welke wetgeving dat is, ik kan mij geen wet heugen die het online casino verplicht om inkomstenbronnen te checken als het geld digitaal gestort wordt. Volgens mij, maar daar kan ik mis zitten, is dat de taak voornamelijk van de banken. 
nadat ik geen antwoord kreeg toch maar wat salarisstroken ingestuurd. Ik denk dat ik behoorlijk modaal verdien en zeker niet meer stort dan ik verdien elke maand.

Na een aantal dagen niks gehoord te hebben heb ik gekeken of het al goed gekeurd was en verhip, ze waren goedgekeurd. De vlag kon uit, er kon weer gegokt worden! 🎉🎊, snel geld storten en spelen…. Of toch niet. Storten kon niet, dus ik de chat in. Wat daar gebeurde is echt ongehoord. 
 

ik begon met de vraag waarom ik niet kon storten. Het antwoord:

‘je inkomstenbron is goedgekeurd door ons team. Maar je account blijft geblokkeerd door basis van je inkomsten, dit uit voorzorg tot we een nieuwe terugkoppeling hebben ontvangen’ 

(typfouten/zinnen zijn letterlijk overgenomen)

Hierop antwoordde ik dat ik dat een raar antwoord vond. Eerst schermen met een wet die er niet is, daarna een vaag antwoord dat het is goedgekeurd maar geblokkeerd blijft. Het antwoord: 

‘de stortingen kwamen niet overeen met de inkomsten. Daarom is er een extra controle’ 

uitgelegd dat de salarisstroken minstens zoveel inkomsten hebben als stortingen en dat zij verder niets weten over mij. Of ik wellicht 100 miljoen heb gewonnen, een bedrijf heb verkocht, rijke ouders heb, een staaf goud heb gevonden of wat dan ook. Hierop kwam het antwoord: 

‘ ik snap dat dit raar is en vervelend. Maar de inkomsten komen niet overeen met de stortingen’.

‘De relevante afdeling gaat nu extra onderzoek en checks doen’

waarop ik wilde weten wat voor checks en onderzoek. 
 

‘Dat kan ik niet zeggen’

uitgelegd dat er WEL een wet is die verplicht mij te vertellen wat ze met mijn gegevens doen, dit in tegenstelling tot de wet die zij aanhalen waarom ze mijn inkomsten willen weten. 
 

‘ dat klopt, maar dat kan ik nu niet zeggen. De afdeling is er op dit moment (16.00) niet…. Morgen om 09.00 zijn die er weer’ 

‘We doen dit uit voorzorg voor financiële problemen’ 

‘Dit is iets wat wij bij wet moeten nakijken’

Hierna uitgelegd dat ik meer inkomsten heb, mocht dat helpen, maar dat was niet nodig. 
daarna vroeg ik of het gesprek gemaild kon worden. 
‘ dat kan ik voor je doen ja.’

Hierna is er nog wat heen en weer gechat, dat dit de regels van het bedrijf zijn(toch niet de wet dan?), dat het doorgezet gaat worden, dat het vervelend is, en dan opeens vanuit het niets: 

‘ben zo bij je terug, ik ga even overleggen met collega’s.’ 
 

ik vroeg nogmaals, wil je het gesprek even doormailen straks? 
‘ dat kan ik niet doen, daar gaat mijn manager over’ 

waarna ik hem confronteer met het feit dat hij het eerder wel toe heeft gezegd. Dat was antwoord op een andere vraag volgens hem! Zie de foto, oordeel zelf😂 liegen alsof het gedrukt staat, of althans de waarheid staat gedrukt en dan toch liegen. 
 

nadat ik hem vroeg hoe hij het gesprek zelf vond gaan gaf hij aan dat hij het gesprek beter kon sluiten😂 waarna een andere medewerkster het overnam. 
 

ik ben heeeeeel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Maar man man man, wat een amateurisme ten top. 
 

ps: ik had met liefde het hele gesprek geupload, maar komen persoonlijke gegevens naar boven. Oa over inkomsten, adressen etc. Bij 10 duimpjes ga ik alles zwart maken wat ‘prive’ is en upload ik het gehele lachwekkende gesprek.

@FairPlayCasino jullie kunnen beter dan dit toch? 

0C057703-2F87-4918-ACD5-CAD1AC81DA4A.png

DF51B544-3645-4981-9ACF-C763485954F6.png

Het is en blijft een zooitje daar🙈

Geplaatst

Beste @piet ik waardeer je mening altijd ten zeerste, maar er zit behoorlijk veel oud zeer tussen jou en Fair Play. Dat is helaas altijd erg door te horen in je reacties. Hierdoor moet ik helaas je commentaar ook altijd met een korreltje zout nemen. Zeker als het op online gokken aan komt aangezien je hier volgens mij onbekend in bent.

Geplaatst
5 minuten geleden zei JackPot:

Beste @piet ik waardeer je mening altijd ten zeerste, maar er zit behoorlijk veel oud zeer tussen jou en Fair Play. Dat is helaas altijd erg door te horen in je reacties. Hierdoor moet ik helaas je commentaar ook altijd met een korreltje zout nemen. Zeker als het op online gokken aan komt aangezien je hier volgens mij onbekend in bent.

Ik ben wel aardig bekend met online gokken hoor Jackpot🙂...ik waag met regelmaat een online gokje en bezoek nog regelmatig een automatencasino.Dat alles maar zwaar k*t zou bij FP zou ik niet  zeggen en hun spelaanbod is erg goed zowel landbased als online...wat ik alleen irritant vind is dat ze teveel info vragen/willen van hun spelers in tegenstelling tot de concurrenten.

Geplaatst
3 uur geleden zei JackPot:

Ten eerste vind ik het super goed dat een online casino deze controles doet. Vind ik getuigen van denken aan de risico's die gokken met zich meebrengt maar ook voornamelijk om te zien of het logisch is dat iemand bepaalde bedragen stort. Dat de klantenservice beter zijn zaken op orde moet hebben is ook een feit!

Ook een logische mening hoor Jackpot. Vanuit risico bezien is het beter als ze dat controleren.

Geplaatst
2 hours ago, piet said:

Ik ben wel aardig bekend met online gokken hoor Jackpot🙂...ik waag met regelmaat een online gokje en bezoek nog regelmatig een automatencasino.Dat alles maar zwaar k*t zou bij FP zou ik niet  zeggen en hun spelaanbod is erg goed zowel landbased als online...wat ik alleen irritant vind is dat ze teveel info vragen/willen van hun spelers in tegenstelling tot de concurrenten.

Vind dat eigenlijk het enige positieve aan fair play online. Product is mager, software waardeloos en personeel ook onder de maat. Maar wat ze wel goed doen is de zorgplicht over de speler en daar horen deze vragen ‘helaas’ gewoon bij. Verwacht dat dit overigens overal in toekomst zo zal zijn. Daarnaast gebeurt het ook pas na veel en grotere stortingen. 
 

maar goed dat is maar een mening. Ik speel er vooral voor de bonussen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
Op 22-7-2022 om 21:30 zei JackPot:

Vind dat eigenlijk het enige positieve aan Fair Play online. Product is mager, software waardeloos en personeel ook onder de maat. Maar wat ze wel goed doen is de zorgplicht over de speler en daar horen deze vragen ‘helaas’ gewoon bij. Verwacht dat dit overigens overal in toekomst zo zal zijn. Daarnaast gebeurt het ook pas na veel en grotere stortingen. 
 

maar goed dat is maar een mening. Ik speel er vooral voor de bonussen. 

Online vind ik het spelaanbod buitengewoon! Oprecht denk ik de beste aanbieder, niet omdat ik na veel gezeik en over de schreef gaan qua info vragen, goed geholpen ben, maar oprecht omdat het spelaanbod goed is! 

Geplaatst
Online vind ik het spelaanbod buitengewoon! Oprecht denk ik de beste aanbieder, niet omdat ik na veel gezeik en over de schreef gaan qua info vragen, goed geholpen ben, maar oprecht omdat het spelaanbod goed is! 

Klinkt niet oprecht, denk ik oprecht.
  • Like 2
  • Haha 3
Geplaatst
10 hours ago, ROELETTE said:

Online vind ik het spelaanbod buitengewoon! Oprecht denk ik de beste aanbieder, niet omdat ik na veel gezeik en over de schreef gaan qua info vragen, goed geholpen ben, maar oprecht omdat het spelaanbod goed is! 

Lol  beste aanbieder. Speel eens ergens anders dan alleen die bonussen

Geplaatst
3 minutes ago, TheGallant said:

Denk dat je die 15 seconden extra werk wel voor lief neemt wanneer dit casino zou strooien met leuke acties. 

Helemaal mis.

Eerst en vooral ben ik een liefhebber van slots en casinogames. 
Een behoorlijke tijd heb ik het volgehouden om nieuwe releases op kansino te gaan spelen (EUR 100+ netto per release) maar daar ben ik uiteindelijk mee opgehouden 
omdat dit casino het login issue niet wil fiksen en ook geen uitleg geeft waarom dit niet verholpen wordt.

Geplaatst
1 uur geleden zei Rudi:

Helemaal mis.

Eerst en vooral ben ik een liefhebber van slots en casinogames. 
Een behoorlijke tijd heb ik het volgehouden om nieuwe releases op kansino te gaan spelen (EUR 100+ netto per release) maar daar ben ik uiteindelijk mee opgehouden 
omdat dit casino het login issue niet wil fiksen en ook geen uitleg geeft waarom dit niet verholpen wordt.

Klinkt meer als een principekwestie. Die 15 seconden extra werk, zal het niet zijn...

Geplaatst
Op 26-7-2022 om 06:45 zei TheGallant:


Klinkt niet oprecht, denk ik oprecht.

Denk dat @ROELETTE regel 14.7 heeft gelezen op de fairplay website 😂:

14.7 .... of als de Speler onjuiste en/of kwaadaardige opmerkingen maakt met betrekking tot de diensten van FPO in welke media of op welk forum dan ook, behoudt FPO zich het recht voor om de Spelersaccount van de Speler conform deze Algemene Voorwaarden te beëindigen

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.