Spring naar bijdragen

Geschorst bij Holland Casino


TAlkmaar

Aanbevolen berichten

Helaas, mijn account is geschorst bij Holland Casino
 

Reden was mij onbekend, dus ik dook gelijk de chat in. (Zie printscreens). Erg amateuristisch met standaard “copy” “paste” tekst en naar mijn mening bijzondere vragen.

 

Blijkbaar heb ik teveel sic bo gespeeld (ook namelijk veel mee verloren), dus wellicht is dit bescherming of iets dergelijks?

 

Blijkbaar word ik hierover gemaild, dus ik ben benieuwd. Nu afwachten.

 

3F7A931C-2757-4E8B-B0B8-7672F10BD796.png

40F8697A-20FC-4587-B521-60FAB1A43BDD.png

15DB64AE-85AA-40E0-8418-3BE084E1DA71.png

EF53B717-2E99-4D7A-B6AE-D1DFAC3B9C62.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De support agent heeft je niet heel kundig geinformeerd.
Dit is eerder regel dan uitzondering helaas en niet uitsluitend bij Holland Casino.

Ik denk dat je de pech hebt een spelletje te hebben gespeeld dat ook werd gespeeld door een groep bonus misbruikers.

HC mag je account wegens inactiviteit sluiten na 12 maanden niet inloggen (art. 7.3 voorwaarden) maar als ik er naar mag raden 
wordt je account niet gesloten maar eventjes geschorst op basis van art. 7.6.1

7. Accounts blokkeren, opschorten en/of sluiten
7.6. Naast de redenen voor sluiting van het Account vermeld in artikel 7.2 tot en met 7.4, kan Holland Casino het Account van de Speler blokkeren of opschorten (en/of, in voorkomend geval, de stortingsmogelijkheden van de Speler beperken, of vastgelegde Spelen annuleren en prijzen, winsten en uitbetaalde bedragen blokkeren, opschorten of terugvragen) en/of het Account sluiten bij vaststelling of vermoeden van één of meer van de onderstaande zaken:
7.6.1. Het spelpatroon van de Speler vertoont naar het oordeel van Holland Casino het karakter van ongepast speelgedrag;


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

De support agent heeft je niet heel kundig geinformeerd.
Dit is eerder regel dan uitzondering helaas en niet uitsluitend bij Holland Casino.

Ik denk dat je de pech hebt een spelletje te hebben gespeeld dat ook werd gespeeld door een groep bonus misbruikers.

HC mag je account wegens inactiviteit sluiten na 12 maanden niet inloggen (art. 7.3 voorwaarden) maar als ik er naar mag raden 
wordt je account niet gesloten maar eventjes geschorst op basis van art. 7.6.1

7. Accounts blokkeren, opschorten en/of sluiten
7.6. Naast de redenen voor sluiting van het Account vermeld in artikel 7.2 tot en met 7.4, kan Holland Casino het Account van de Speler blokkeren of opschorten (en/of, in voorkomend geval, de stortingsmogelijkheden van de Speler beperken, of vastgelegde Spelen annuleren en prijzen, winsten en uitbetaalde bedragen blokkeren, opschorten of terugvragen) en/of het Account sluiten bij vaststelling of vermoeden van één of meer van de onderstaande zaken:
7.6.1. Het spelpatroon van de Speler vertoont naar het oordeel van Holland Casino het karakter van ongepast speelgedrag;


 

We gaan het zien! Ik ben benieuwd wat er in hun mail staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.