Jump to content

Account opgeschort zonder geldige reden.


Recommended Posts

Goedemiddag!

Vandaag heeft Holland Casino online opeens besloten uit het niets zowel mijn account, als van mijn vrouw op te schorten zonder geldige reden aan te geven.

Bij het inloggen kreeg ik de melding dat ik contact moest opnemen met de klantenservice voor meer informatie. Ik had ook geen mail ontvangen met informatie of iets in die richting, dus heb maar even een belletje gedaan.

Een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn gekregen en de situatie uitgelegd, deze kon mij mededelen dat het account inderdaad is opgeschort en dat hij de reden niet mag geven ivm. privacy omstandigheden. Ik heb gevraagd of er een manager of iemand aanwezig was om te spreken. Maar dit had geen nut zei de medewerker.

Ik heb aangegeven maar een mail te sturen naar Holland Casino met de hoop hier meer informatie uit te krijgen… Wij komen al meer dan 10 jaar in de filialen en zijn zelfs graag gezien in Breda. 🙂 Ook spelen wij al vanaf de start van online mee op HC. Regelmatig wat verloren maar ook kleine winstjes…

Jammer dat HC ons nu als boefjes behandeld! Hopelijk snel een reactie op de mail… iemand anders hier wel eens iets soortgelijks meegemaakt? Wat kan ik doen om mijn account weer terug te krijgen?

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat de eerste stap al gelijk een goede is, een mail sturen naar Holland Casino. Ik kan in de voorwaarden niets lezen over dat je geen meerdere accounts op een (ip)adres mag hebben.

Wel staat er dit over de bonussen: 

  1. De Welkomstbonus van Holland Casino wordt slechts Ă©Ă©nmaal per huishouden en/of per account uitgedeeld.

Dus wellicht meerdere bonussen geclaimd?

Edited by DennMann (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

29 minuten geleden zei DennMann:

Ik denk dat de eerste stap al gelijk een goede is, een mail sturen naar Holland Casino. Ik kan in de voorwaarden niets lezen over dat je geen meerdere accounts op een (ip)adres mag hebben.

Wel staat er dit over de bonussen: 

  1. De Welkomstbonus van Holland Casino wordt slechts Ă©Ă©nmaal per huishouden en/of per account uitgedeeld.

Dus wellicht meerdere bonussen geclaimd?

Ja, maar hier is HC al mee bekend aangezien wij toe der tijd hier nog voor hebben gebeld. Wij hebben met de opstart van HC Online al een account aangemaakt, en toen zelfs de welkomstbonus geannuleerd ivm slechte voorwaarden. 🙂 altijd goed contact gehad en nu zonder enige communicatie opschorten. Vind het erg klantonvriendelijkheid.

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Yahitchu:

Goedemiddag!

Vandaag heeft Holland Casino online opeens besloten uit het niets zowel mijn account, als van mijn vrouw op te schorten zonder geldige reden aan te geven.

Bij het inloggen kreeg ik de melding dat ik contact moest opnemen met de klantenservice voor meer informatie. Ik had ook geen mail ontvangen met informatie of iets in die richting, dus heb maar even een belletje gedaan.

Een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn gekregen en de situatie uitgelegd, deze kon mij mededelen dat het account inderdaad is opgeschort en dat hij de reden niet mag geven ivm. privacy omstandigheden. Ik heb gevraagd of er een manager of iemand aanwezig was om te spreken. Maar dit had geen nut zei de medewerker.

Ik heb aangegeven maar een mail te sturen naar Holland Casino met de hoop hier meer informatie uit te krijgen… Wij komen al meer dan 10 jaar in de filialen en zijn zelfs graag gezien in Breda. 🙂 Ook spelen wij al vanaf de start van online mee op HC. Regelmatig wat verloren maar ook kleine winstjes…

Jammer dat HC ons nu als boefjes behandeld! Hopelijk snel een reactie op de mail… iemand anders hier wel eens iets soortgelijks meegemaakt? Wat kan ik doen om mijn account weer terug te krijgen?

Wat natuurlijk helemaal nergens op slaat is dat er gezegd word: "ivm privacy mogen we niks zeggen".. het is verdomme je eigen account ... 

Mijn ervaring met de maildienst van HC is uiterst bedroevend dus ik hoop dat het opgelost gaat worden, maar ik heb er een hard hoofd in. 

stond er geen geld meer op de accounts? Want dat maakt het nog gevoeliger! 

Link to comment
Share on other sites

Zouden ze landbased eens moeten proberen, jou als gast na vele bezoekjes zeggen: nee sorry je mag niet meer naar binnen vanaf nu. Waarom? Sorry, wegens privacy geen commentaar, doei!

Uiterst vreemde en klantonvriendelijke praktijken. Een weigering op gegronde redenen/overtreding van de voorwaarden is tot daar aan toe. Maar geef dan aan wat er fout is.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 accounts 1 IP adres dat kan een oorzaak zijn. Eventueel zelfde bankaccount gebruikt voor storten?
Dit is geen probleem, hier ook 2 accounts bij hc op zelfde huishouden. Vooraf ook geckecked of dat goed was, geen probleem. Wellicht bonus (meerdere malen) misbruikt?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 uur geleden zei driekwart:

Dit is geen probleem, hier ook 2 accounts bij hc op zelfde huishouden. Vooraf ook geckecked of dat goed was, geen probleem. Wellicht bonus (meerdere malen) misbruikt?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Wij hebben regelmatig iets gewonnen of verloren op HC online, bonussen ook wel eens gewonnen of verloren, regelmatig spelen wij wel met lage risico’s… maar dat lijkt mij geen reden tot blokkade.

als ik een spel speel met lage risico’s is er nog altijd het risico dat ik kan verliezen… zo zijn casino spellen opgebouwd. Lijkt mij erg raar als ze hierom gaan blokkeren…

heb overigens een mail terug gekregen of ik de support wil beoordelen… het lijkt mij alsof ze niet eens in willen gaan op de ticket.. echt enorm bizar dat een bedrijf als HC zich op deze manier zo voordoet… in de filialen alles leuk en aardig, en online een blokkade zonder communicatie en behandeld worden als boef.

ik ben echt teleurgesteld in HC!

Link to comment
Share on other sites

De enige reden voor blokkeren op basis van spellen is als je rood/zwart speelt met bonusgeld.

Heb je een blokkade aangevraagd aan de deur?  Als je dan op. de Cruks lijst staat moet alles geblokt worden.

Theoretisch zou iemand anders een Cruks aanvraag kunnen hebben gedaan. Maar het geen antwoord geven ivm prive slaat nergens op. Je eigen account.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen rood/zwart gespeeld met bonusgeld. Ik heb zeker wel lage inzetten gedaan (zie: op veel getallen inzetten, zodat de winst zeer klein is maar de kans op verlies ook klein).

Helaas op meerdere vriendelijke mails nu weer hetzelfde ontvangen.. vind het echt bizar dat dit zomaar op deze manier kan naar vaste gasten. Ik kan zo aan HC aantonen dat mijn winsten van afgelopen jaar bij elkaar niet eens meer is dan een kleine 100eu…

zie mail. Ik heb namen even zwart gemaakt ivm privacy van de medewerkers bij HC.

74991FDC-B9E3-4944-B632-AA58B2170178.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Bijzonder. Zit nu in een soortgelijke situatie bij een ander casino. Communiceren is niet altijd het sterkste punt van veel casino's. Ben bij dat andere casino nog in gesprek om tot een oplossing te komen dus gun ze het voordeel van de twijfel hier nog geen naam te noemen.

Holland Casino vind ik zelf ook wel bijzonder. Daar had ik dit niet zo van verwacht. Ben sinds een maand of 2 door dat mooie rad van ze ook geregeld op HC te vinden. Daarvoor zelden. En ze strooien ook geregeld met andere acties heb ik gemerkt. Als gebruik (geen misbruik) daarvan niet mag dan moeten ze er in mijn ogen mee stoppen. Maar dat rad, waar ik bijna dagelijks 20% bonus (€ 50) krijg, dat lokt toch samen met de andete acties toch ook uit tot bonus rapen? Nu sta ik bij HC in tegenstelling tot het casino waarmee ik in gesprek ben in de min doordat ik vrij risicovol speel, maar als ik positief had gestaan had dat de situatie toch niet anders gemaakt? Er zal toch een soort Rekening Courant verhouding zijn tussen spelaanbieders en casino's waarbij de individuele casino's juist blij mogen zijn als 1 van hun klanten een grote prijs wint? Dat hoeven ze toch niet zelf te betalen? 

Link to comment
Share on other sites

Nou dat vind ik dus zo bijzonder… als ik even nakijken wat er nou in en uitgaat is het allemaal tientjes werk… bij elke wijziging of probleem heb ik ook gewoon telefonisch contact opgenomen met HC.

HC heeft nu helaas al twee keer niets laten weten op mails. Ik ga nu een officiële schriftelijke klacht indienen en anders nog via het Kansspelautoriteit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In threads over spelers issues zoals dit, lezen we uitsluitend de kant van de speler.
Vaak ontbreken dan heel relevante details.

In ieder geval fijn dat Yahitchu dit meldt, want elke melding schept wat meer beeld over de mores en policies van online casino's.

Gezien dat OP aangeeft dat zijn account (en dat van zijn vrouw) zijn opgeschort, zijn artikelen 7.6. en 7.7 van de Algemene Voorwaarden van HC meest plausibel.

In gevallen van bonusmisbruik heb ik van HCO tot nog toe slechts lichte tikjes op de vingers gezien, en nog geen enkele 'bonusban' of sluiting van een account.

Nog even ten faveure van HC: als je speelgedrag opvalt in de systemen, kan je benaderd worden voor een telefoongesprek daarover.
Daar kan je dan uitleggen dat je graag veel speelt en altijd wint, en mag je weer verder spelen.
Dat is toch heel anders dan bij TOTO of Bingoal, waar je gebonusband wordt zonder dat je veel gebruik hebt gemaakt van bonusen.
 

Edited by Rudi (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Goedemorgen. Ik ben afgelopen week ook afgesloten bij Holland Casino na een week een account te hebben. Ik heb geen gebruik gemaakt van bonussen en speel alleen sportbets. Wel heb ik de account gebruikt als hedge van andere bets, maar ook voor gewone sportbets.

Account is daarna gemaximeerd tot 0.95 cent per bet. 

Contact gezocht en krijg reactie dat de account is 'geblokkeerd' vanwege overtreding algemene voorwaarden. Als je dan vraagt welke overtreding wordt deze niet gedeeld in verband met veiligheids-redenen. 

Ik schat dus in dat het door die hedge bets komt, maar ik blijf het bijzonder vinden waarom ze geen reden geven. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Op 7-10-2023 om 09:05 zei Frankyboy:

Goedemorgen. Ik ben afgelopen week ook afgesloten bij Holland Casino na een week een account te hebben. Ik heb geen gebruik gemaakt van bonussen en speel alleen sportbets. Wel heb ik de account gebruikt als hedge van andere bets, maar ook voor gewone sportbets.

Account is daarna gemaximeerd tot 0.95 cent per bet. 

Contact gezocht en krijg reactie dat de account is 'geblokkeerd' vanwege overtreding algemene voorwaarden. Als je dan vraagt welke overtreding wordt deze niet gedeeld in verband met veiligheids-redenen. 

Ik schat dus in dat het door die hedge bets komt, maar ik blijf het bijzonder vinden waarom ze geen reden geven. 

Heb hetzelfde; ze kunnen natuurlijk ook geen geldige reden geven want je hebt gewoon op een reguliere manier gebruik gemaakt van hun product.

Maar ze zetten hun beperkingsmaatregelen vooral in tegen winstgevende/slimme spelers dan tegen risicospelers.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...