Spring naar bijdragen

Salarisstrookje januari 2016


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Dankzij de belastingplannen 2016 gaan bijna alle werknemers erop vooruit!

De meeste zullen hun salarisstrook voor januari eerdaags krijgen of al hebben.

En, word jij blij van je salarisstrookje. Ga jij erop vooruit?

Ik houd netto 5 euro minder over. Ik mag dit jaar namelijk meer gaan bijdragen voor mijn pensioen.

Ik zit ook in mijn eindschaal, dus krijg geen "periodiek" erbij en een cao verhoging zal er ook wel niet inzitten.

Ondanks dat klaag ik niet. Ik heb een baan en een redelijk goed inkomen en samen met het inkomen van mijn vrouw kunnen we leuke dingen doen.

Voor de rest hoop ik nog steeds op een mooie OneTimer  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...

jackgo zei:

Krijg er ook netto EUR 52 bij. Wat in mijn ogen vreemd is. Zal ik volgend jaar bij de jaaraangifte wel weer moeten terugbetalen.

Ik heb er een artikeltje over geschreven die binnenkort online komt. Denk dat je dit niet hoeft terug te betalen, ze hebben ons verwend dit jaar in Den Haag :-)

@TSO, ik ben gewoon in loondienst bij mijn bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.