LangeRuud Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 (edited) Ter voorbereiding op de Las Vegas reis van Onetime slingerde ik maar weer eens de MyVegas-apps aan alsmede het hieraan gekoppelde emailadres, wat ik verder eigenlijk nooit gebruik. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag precies een email van MyVegas met de volgende mededeling: Ik dacht dus lekker nog een aardig potje te hebben gespaard voor komende Vegas-reizen, maar je moet dus wel actief blijven inloggen. Misschien bij velen bekend, maar bij niet dus ik dacht ik deel het even hier. Edited August 17, 2022 by LangeRuud (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 Toevallig, ik kreeg vandaag ook een mailtje hierover. Na een beetje zoekwerk gevonden dat je punten na 30 dagen zouden moeten verlopen. Echter is het account waar dit mailtje over ging al maanden niet gebruikt dus weet niet precies wat ze nu aanhouden voor expiration date. Wel een mooi aantal punten heb je gespaard! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts