Spring naar bijdragen

My Vegas Loyalty Points verlopen


LangeRuud

Aanbevolen berichten

Ter voorbereiding op de Las Vegas reis van Onetime slingerde ik maar weer eens de MyVegas-apps aan alsmede het hieraan gekoppelde emailadres, wat ik verder eigenlijk nooit gebruik. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag precies een email van MyVegas met de volgende mededeling:

 

VVHJ6024.JPG

Ik dacht dus lekker nog een aardig potje te hebben gespaard voor komende Vegas-reizen, maar je moet dus wel actief blijven inloggen. Misschien bij velen bekend, maar bij niet dus ik dacht ik deel het even hier.

bewerkt door LangeRuud (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig, ik kreeg vandaag ook een mailtje hierover. Na een beetje zoekwerk gevonden dat je punten na 30 dagen zouden moeten verlopen. Echter is het account waar dit mailtje over ging al maanden niet gebruikt dus weet niet precies wat ze nu aanhouden voor expiration date.

Wel een mooi aantal punten heb je gespaard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.