DennMann Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Ik vraag me af of jullie wel eens filmopnames op de strip hebben gezien? Tijdens mijn bezoek werd het vierde deel van The Bourne Identity opgenomen, wat een spektakel is dat. Een deel van de strip gewoon een week lang afsluiten om een klein stukje op te nemen (ik gok nog geen 300 meter). Ben erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 In 1999, film opnames gezien met Jacky chan (vecht comedy) in de buurt van een hotel waar nu The Wynn sttaat. Toch bijzonder om mee te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Juni 2013 waren ze aan het draaien voor een film in de lobby van de Ceasars. Publiek werd verzocht om door te lopen en niet te stoppen. We zagen niet voor welke film het was. Misschien The Hangover 3 of Last Vegas (aan de hand van deze Wikipedia pagina)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 TheGreatOne zei: In 1999, film opnames gezien met Jacky chan (vecht comedy) in de buurt van een hotel waar nu The Wynn sttaat. Toch bijzonder om mee te maken. dat moet Rush Hour geweest zijn.... heb jij Jackie Chan van dichtbij gezien ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts