Spring naar bijdragen

Live roulette win op nummer 13 en win 50x extra je inzet


Nomore

Aanbevolen berichten

Een nieuwe roulette actie. Op de Evolution Circus Live roulette. Maak hier een nieuwe Circus account aan: http://onetime.nl/go/circus

Plaats een inzet van minimaal 1 euro en maximaal 3 euro op nummer 13. Als je wint krijg je van ons 50x extra je inzet!

  1. Open een nieuwe account op Circus: http://onetime.nl/go/circus
  2. Plaats een inzet van minimaal 1 euro of maximaal 3 euro op nummer 13
  3. Post de screenshot van de win
  4. Stuur me een prive bericht met een bewijs van nieuwe aanmelding

Voor bestaande spelers bieden we 13x extra je inzet (maximaal 1 euro inzet)

 

Screenshot 2022-09-11 at 11.23.16.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei dobbelsteen:

Gefeliciteerd. U wint 36 euro. Hoeveel je totaal hebt ingezet wordt niet vermeld. Stel dat je met 50 euro bent begonnen dan is je winst slechts 1,34 euro.

Gezien het enthousiasme van DennMann dat terug te vinden is in zn text(Jaaa nu heb ik hem wel!)kan ik opmaken dat hij wel degelijk winst heeft.Anders had hij vast wel gezegd "sh*t ik heb die 13 wel maar ik heb alsnog mijn geld er nog niet uit".

Biedt Jackpot weer een leuke actie aan en meteen is daar weer Dobbelsteen die het schijnbaar weer niks aan vindt.

Het is merkwaardig want nu komt er weer een een roulette actie( immers Dobbelsteen's favoriete spel)en nog is het schijnbaar niet goed.

Jammer jammer jammer😑

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei dobbelsteen:

Gefeliciteerd. U wint 36 euro. Hoeveel je totaal hebt ingezet wordt niet vermeld. Stel dat je met 50 euro bent begonnen dan is je winst slechts 1,34 euro.

Wauw, wil je het echt weten. Ik heb €20 gestort, heb na de hit nog 1 euro ingezet en €50 uitbetaald.

Prima resultaat dankzij @JackPot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.