Faatje1984 Posted September 13, 2022 Report Share Posted September 13, 2022 Hoi, helaas de fout gemaakt bij Bet365 te storten met een gezamenlijke rekening. Ik las pas later hier en op andere sites dat ze daar moeilijk over doen ondanks verificatie IDIN. Echter nu 3 dagen later, chatten en mailen plus alle gevraagde gegevens op sturen zoals afschrift etc (wat gewoon klopt) krijg ik geen enkele respons meer. De laatste was gisteren waarin medewerker 3 vroeg om afschrift want er was met een derden- rekening gestort. Toen ik hem erop wees dat het probleem is dat het gezamenlijk is zei hij; oh excuses ik zie het inderdaad. Het frappante is dat ik dus van 3 verschillende medewerkers de vraag kreeg van aanvullende gegevens (afschrift met adres bewijs en dit dus ook netjes gestuurd heb). Die mensen werken totaal langs elkaar heen lijkt het. De chat blijft staan op 1 wachtende voor me al de hele dag, mails krijg ik geen antwoord op. Welke weg kan ik nu bewandelen? Ik wil er niet eens meer spelen uiteraard, maar ze kunnen toch niet zomaar het geld houden? Groet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.