Spring naar bijdragen

Let's go Rangers


Brunsie

Aanbevolen berichten

Het nieuwe NHL seizoen staat voor de deur. Mijn geliefde New York Rangers trapten vannacht het pre-season af met een 4-1 zege op de New York Islanders. Afgelopen seizoen haalden de Rangers de finale in de Eastern Conference en speelde het in totaal 102 officiële wedstrijden waar van het er 62 won en 6 verloor na OT. Van die 62 zeges werden er acht in OT behaald.

Dit gaf me een idee. Het aankomend seizoen ga ik op elke wedstrijd van de Rangers betten. Ik ga op elke wedstrijd € 5,- inzetten. 
Het grootste gedeelte daarvan ga ik inzetten op New York wins incl. OT en shoot-out. De precieze inzet wordt bepaald door de odds. Mijn doel is om mijn € 5,- inleg veilig te stellen. Zijn de odds voor deze bet bijvoorbeeld 1.82 dan zet ik er 2,75 op. De pay-out is dan € 5,-.

De rest van mijn € 5,- gaat op New York wint in reguliere speeltijd. Vorig seizoen had ik met deze strategie 62 bets gewonnen en 40 verloren. De verwachting is dat de Rangers dit seizoen nog weleens beter kunnen gaan presteren dan het afgelopen seizoen omdat alle sterspelers gebleven zijn. Het belooft een mooie seizoen te worden.

Screenshot 2022-09-27 10.48.47.png

Screenshot 2022-09-27 10.48.11.png

Screenshot 2022-09-27 10.29.20.png

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

^^ netjes Brunsie.

Voor NHL betting kan je iha beste bij B365 terecht, omdat de andere bookies te weinig markten hebben (HCO, kleintjes, Toto) of je heel snel limiteren tot een paar euro per weddenschap op spelersmarkten (Kambi)
Extra leuk zijn de boosted odds betbuilder weddenschappen.

In de wedstrijd van gisteren vielen er weinig verrassend goals van Zabinejad en Stamkos .

Voor wat betreft de boosted odds Betbuilders had B365 de zaakjes niet voor elkaar en kreeg dat niet gerepareerd wegens 'de huidige drukte in ons bedrijf'. Helaas.

image.png.01d142a1662ff1e4477b32fc0e3fe278.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste twee bets inderdaad gewonnen. 
Altijd fijn om het seizoen met winst te beginnen. Niet alleen op het ijs, maar ook bij de bookmaker.
Ik zal jullie niet iedere wedstrijd lastig vallen met mijn onderzoekje, maar zal geregeld wat updates plaatsen.
Voor nu:
Ingezet: € 5,- 
Retour: € 7,47
Winst: € 2,47

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.