Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
23 hours ago, jantje said:

Jawel, want zij creeeren een probleem voor een speler, wat NIET eens een probleem had mogen zijn, als ze de wet hadden gevolgd. D-rose is nu geinformeerd obv de wet, en heeft daarom al het recht op de centjes. Je moet ze alleen wel even duidelijk maken dat ze de wet niet volgen, dan wordt het heet onder de voeten.

 

Status update :

Sinds het telefoongesprek van gister en het mailtje naar Casino777 heb ik nog niks vernomen van Casino777 ik wacht nu al sinds 27/28 september op mijn geld wat volgens hen niet naar Revolut overgemaakt zou kunnen worden omdat het nooit aan zou komen bij mij volgens hen. Hopelijk is dit zo spoedig mogelijk voorbij.

bewerkt door D-Rose

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
18 uur geleden zei D-Rose:

Status update :

Sinds het telefoongesprek van gister en het mailtje naar Casino777 heb ik nog niks vernomen van Casino777 ik wacht nu al sinds 27/28 september op mijn geld wat volgens hen niet naar Revolut overgemaakt zou kunnen worden omdat het nooit aan zou komen bij mij volgens hen. Hopelijk is dit zo spoedig mogelijk voorbij.

Het beste is om de klachtenprocedure die op hun site staat te volgen. Leg alle communicatie en data vast zodat je hier gemakkelijk op terug kan komen als het casino bijvoorbeeld over de tijd heen gaat die ze hebben om de klacht op te lossen.

Blijf verder in je communicatie netjes maar wel direct en duidelijk.

Geplaatst
On 10/2/2022 at 10:13 AM, Skale said:

Het beste is om de klachtenprocedure die op hun site staat te volgen. Leg alle communicatie en data vast zodat je hier gemakkelijk op terug kan komen als het casino bijvoorbeeld over de tijd heen gaat die ze hebben om de klacht op te lossen.

Blijf verder in je communicatie netjes maar wel direct en duidelijk.

Als zij niet kunnen uitbetalen naar mijn rekening heb ik dus gestort op een website waar ik mijn geld dus nooit zou kunnen ontvangen, dan zou ik in principe al mijn deposits terug willen die via iDeal betaald zijn of niet?

Geplaatst
4 uur geleden zei D-Rose:

Als zij niet kunnen uitbetalen naar mijn rekening heb ik dus gestort op een website waar ik mijn geld dus nooit zou kunnen ontvangen, dan zou ik in principe al mijn deposits terug willen die via iDeal betaald zijn of niet?

Wat jantje eerder ook al zei: als je met die rekening kan storten moet de uitbetaling naar dezelfde rekening.

Volg de klachtenprocedure, wees geduldig want deze processen kosten wat tijd bij casino's en mocht er geen oplossing komen kan je altijd nog opschalen naar de KSA.

Geplaatst
On 9/30/2022 at 1:17 PM, jantje said:

In nederland is dat niet van toepassing. In nederland geef je vooraf je tegenrekening(bankrekening) op, die wordt vervolgens geverifieerd of die tot jou behoort. Daarna wordt deze tegenrekening opgeslagen voor alle uitbetalingen. 

Dit is het systeem, gebaseerd op wetgeving.

Je mag uit allerlei bronnen je account funden, en uitbetalingen gaan alleen naar je geregistreerde tegenrekening.
Je tegenrekening moet aan bepaalde eisen voldoen, maar hoeft van de wet niet per se een Nederlandse bankrekening te zijn .

Als 777 niet graag naar Revolut uitbetaalt, hadden ze beter je accountregistratie niet kunnen laten voltooien.

Een klacht bij de KSA over je casus levert wellicht een mooie aanleiding op om de regelgeving te herzien. 
In enkele andere landen mogen casino accounts niet met creditcards gefund worden en dat is geen gekke gedachte.

Geplaatst
Op 30-9-2022 om 16:21 zei D-Rose:

Ik heb ze even gebeld en de mevrouw aan de lijn heeft mij verteld dat een overboeking naar Revolut niet zou lukken en het geld niet bij mij zou aankomen. Ik moest in een mail naar haar leidinggevende schrijven waarom ik geen Nederlandse bankrekening heb en of kan aanmaken. Dat heb ik dus zojuist gedaan.

Mijn bank heb ik bij meerdere Nederlandse casino’s gebruikt zonder probleem, dit is echt de eerste keer dat ik zoiets meemaak. 

Het is toch non of their ducking business waarom jij geen andere bankrekening hebt dan Revolut. Is toch een inbreuk op privacy om dat te vragen? Ze bieden ook geen alternatieven daar er geen paypal is (Skrill en Neteller mag nog niet) En een visa zul je ook niet hebben. Tis heel raar van 777 dit!

Ik zou wel de KSA aanspreken. Die kunnen wss meer er aan doen. Zeker als je er een beetje verantwoord spelen in gooit. " ze dwingen me het op te spelen want kan niet uitbetalen" 

Geplaatst (bewerkt)
1 hour ago, jantje said:

@D-Rose Hoe heb je geregistreerd? Handmatig of via Idin? Je gaf aan iDeal stortingen te hebben gemaakt? Je had dus wel een Nederlandse rekening? Sinds wanneer ben je revolut gaan gebruiken en hoe vaak? 

Handmatig geregistreerd. Revolut staat tussen de banken die IDeal betalingen kunnen verrichten. Ik heb altijd Revolut gebruikt

bewerkt door D-Rose
Geplaatst
1 hour ago, LuukFOD said:

Het is toch non of their ducking business waarom jij geen andere bankrekening hebt dan Revolut. Is toch een inbreuk op privacy om dat te vragen? Ze bieden ook geen alternatieven daar er geen paypal is (Skrill en Neteller mag nog niet) En een visa zul je ook niet hebben. Tis heel raar van 777 dit!

Ik zou wel de KSA aanspreken. Die kunnen wss meer er aan doen. Zeker als je er een beetje verantwoord spelen in gooit. " ze dwingen me het op te spelen want kan niet uitbetalen" 

Visa heb ik wel bij Revolut.

Geplaatst

@D-Rose dank voor de reactie. Ik heb net e.e.a. geprobeert, maar op welk moment tijdens- of NA de registratie heb jij je tegenrekening moeten opgeven. De IBAN waar ten alle tijden je uitbetalingen naar verwerkt worden? Heb je ook enig idee hoe deze rekening is geverifieerd door het casino?

Geplaatst (bewerkt)
14 hours ago, jantje said:

@D-Rose dank voor de reactie. Ik heb net e.e.a. geprobeert, maar op welk moment tijdens- of NA de registratie heb jij je tegenrekening moeten opgeven. De IBAN waar ten alle tijden je uitbetalingen naar verwerkt worden? Heb je ook enig idee hoe deze rekening is geverifieerd door het casino?

Ik had denk ik handmatig mijn iBan geverifieerd en mocht dat niet zo zijn omdat het een tijd geleden is en ik het niet meer precies weet wat dan? Als ze mijn rekening nooit geverifieerd hebben?

bewerkt door D-Rose
Geplaatst
3 uur geleden zei D-Rose:

Ik had denk ik handmatig mijn iBan geverifieerd en mocht dat niet zo zijn omdat het een tijd geleden is en ik het niet meer precies weet wat dan? Als ze mijn rekening nooit geverifieerd hebben?

In feite zijn zij dan in gebreke gebleven. Het verifieren van de tegenrekening is verplicht alvorens je mag storten / spelen. Ze volgen de wet niet. 

Klacht starten en dit probleem aankaarten. Plus je stelt een oplossing voor: dat je wordt uitbetaald per bankoverschrijving. Zo niet, dan ben je genoodzaakt het gebrek te rapporteren naar de KSA met als mogelijk resultaat dat het casino een waarschuwing of boete krijgt, mogelijk zelfs haar licentie verliest. 

 

Geplaatst
7 minutes ago, jantje said:

In feite zijn zij dan in gebreke gebleven. Het verifieren van de tegenrekening is verplicht alvorens je mag storten / spelen. Ze volgen de wet niet. 

Klacht starten en dit probleem aankaarten. Plus je stelt een oplossing voor: dat je wordt uitbetaald per bankoverschrijving. Zo niet, dan ben je genoodzaakt het gebrek te rapporteren naar de KSA met als mogelijk resultaat dat het casino een waarschuwing of boete krijgt, mogelijk zelfs haar licentie verliest. 

 

KSA heeft mij doorverwezen naar het juridisch loket.. stond daar een uur voor in de wachtrij om doorverwezen te worden 😐

Kan ik ervoor pleiten dat ik al mijn stortingen gewoon terug krijg? Als het niet mogelijk is om uit te betalen dan moet ik alles terugkrijgen lijkt me.

Geplaatst

Uitbetaling kan gewoon via een reguliere bankoverschrijving, als ze zeggen dat dit niet het geval is dan is dat een leugen. Iedereen kan een bankoverschrijving verrichten van IBAN naar IBAN. 

Weet de KSA, ten aanzien van je melding, ook dat het probleem is ontstaan doordat vereisten vanuit de wet tijdens het registratieproces niet zijn toegepast? Ik denk dat het de situatie gigantisch veranderd. 

 

Geplaatst (bewerkt)
14 minutes ago, jantje said:

Uitbetaling kan gewoon via een reguliere bankoverschrijving, als ze zeggen dat dit niet het geval is dan is dat een leugen. Iedereen kan een bankoverschrijving verrichten van IBAN naar IBAN. 

Weet de KSA, ten aanzien van je melding, ook dat het probleem is ontstaan doordat vereisten vanuit de wet tijdens het registratieproces niet zijn toegepast? Ik denk dat het de situatie gigantisch veranderd. 

 

Ben nu aan de lijn met het juridisch loket.

Ik heb de uitbetaling laten annuleren en ze hebben het heel snel weer terug gezet, maar ik ga niet spelen. Ik wil nu ipv de 1400 euro gewoon al mijn deposits terug van circa 3700 euro door deze situatie.

bewerkt door D-Rose
Geplaatst
59 minutes ago, jantje said:

Uitbetaling kan gewoon via een reguliere bankoverschrijving, als ze zeggen dat dit niet het geval is dan is dat een leugen. Iedereen kan een bankoverschrijving verrichten van IBAN naar IBAN. 

Weet de KSA, ten aanzien van je melding, ook dat het probleem is ontstaan doordat vereisten vanuit de wet tijdens het registratieproces niet zijn toegepast? Ik denk dat het de situatie gigantisch veranderd. 

 

Ik bel net met Casino777 kan die medewerker mij ineens niet goed horen 😂 wat een poppenkast dit Jezus. Mailtjes sturen die nooit beantwoord worden, wordt je goed ziek van.

Geplaatst
2 minuten geleden zei D-Rose:

Ik bel net met Casino777 kan die medewerker mij ineens niet goed horen 😂 wat een poppenkast dit Jezus. Mailtjes sturen die nooit beantwoord worden, wordt je goed ziek van.

Ik zou ze een kopie van je klacht naar de KSA sturen, en aangeven dat je geen andere mogelijkheid zag. 

Geplaatst (bewerkt)

KSA doet niets met klachten. De KSA is er vooral voor zichzelf en het maken van regeltjes, en om ervoor te zorgen dat de staatskas gevuld blijft. 

Blijft bizar dat het strafbaar is om bij een niet-vergunde partij te gokken, maar dat je als speler nergens heen kan als je besodemieterd wordt. 

Dan is dat op Malta beter geregeld.

bewerkt door Wolfie
  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
4 minutes ago, Wolfie said:

KSA doet niets met klachten. De KSA is er vooral voor zichzelf en het maken van regeltjes, en om ervoor te zorgen dat de staatskas gevuld blijft. 

Blijft bizar dat het strafbaar is om bij een niet-vergunde partij te gokken, maar dat je als speler nergens heen kan als je besodemieterd wordt. 

Dan is dat op Malta beter geregeld.

Heel krom systeem. Ik begrijp überhaupt niet waarom Casino777 zich zo tegen mij gedraagt. KSA heeft mijn klacht binnen maar ik geloof niet dat ze er veel mee zullen doen. Juridisch loket heeft mij naar een gratis advocaat doorverwezen. Gesprek staat al ingepland. Ik had meer verwacht van de KSA.

Geplaatst
35 minuten geleden zei D-Rose:

Heel krom systeem. Ik begrijp überhaupt niet waarom Casino777 zich zo tegen mij gedraagt. KSA heeft mijn klacht binnen maar ik geloof niet dat ze er veel mee zullen doen. Juridisch loket heeft mij naar een gratis advocaat doorverwezen. Gesprek staat al ingepland. Ik had meer verwacht van de KSA.

Je hebt ze pas net bericht, geen idee wat de response tijden zijn maar reken er een paar dagen voor. 

Geplaatst

Maar waarom al die stress en gedoe. Open gewoon een rekening bij de Bunq ofzo, en laat dat bedrag uitkeren, dat willen zij ook. Daarna hef je desnoods die rekening weer op. Ben je veel sneller klaar dan dit hele gedoe.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Dopey:

Maar waarom al die stress en gedoe. Open gewoon een rekening bij de Bunq ofzo, en laat dat bedrag uitkeren, dat willen zij ook. Daarna hef je desnoods die rekening weer op. Ben je veel sneller klaar dan dit hele gedoe.

Precies dit! Bunq rekening is de eerste maand gratis, kost je 5 minuten werk. Zeg je hem na je transacties gelijk weer op, heeft het je niks gekost...

Geplaatst
Just now, D00PIE said:

Precies dit! Bunq rekening is de eerste maand gratis, kost je 5 minuten werk. Zeg je hem na je transacties gelijk weer op, heeft het je niks gekost...

Bunq heeft de relatie met mij opzegd een aantal jaar geleden nadat ik in bitcoins handelde..

Geplaatst
7 minuten geleden zei D-Rose:

Bunq heeft de relatie met mij opzegd een aantal jaar geleden nadat ik in bitcoins handelde..

En nu op een AML lijst waardoor je bij geen enkele andere NL bank meer terecht kan zeker? 
 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.