Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Afgelopen zondag een account gemaakt  bij jacks  toen €30gestort en €30 bonus gekregen bij coin flip €75 gewonnen. Maar kon niks uit betalen  nu is mijn storting de bonus en de winst allemaal op omdat ik niet aan de voorwaarden heb gehouden het 20x rondspelen van de bonus  met een minimale inzet van 50ct en max  €6 per spin maar als ik de volgende keer €50 stort en ik win iets kan dit dan wel uitbetaald worden of geld de bonus rondspelen nog steeds  ??

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• 11 months later...
Posted

Jacks naar mijn mening de beste online provider, je hebt je geld direct op je rekening en een goedwerkende site. Ik heb zojuist na een aantal maanden online niet te hebben gespeeld me er toch weer aan gewaagd, altijd leuk als je dan ook nog een beetje winst heb. 

Zojuist zei Santi:

Jacks naar mijn mening de beste online provider, je hebt je geld direct op je rekening en een goedwerkende site. Ik heb zojuist na een aantal maanden online niet te hebben gespeeld me er toch weer aan gewaagd, altijd leuk als je dan ook nog een beetje winst heb. 

IMG_3843.png

• Like 2