Spring naar bijdragen

Discutabele afhandeling sportweddenschap Bet365


Bassie49

Aanbevolen berichten

Hallo Onetimers,

Hoe staan jullie hier tegenover?
Gisteren was de wedstrijd van Tottenham, Bet365 had een leuke actie waarbij Son buiten de 16 moest scoren. Hier lijkt grof op ingezet, zie twitter reacties en bewijsmateriaal.

Nu komt Bet365 tot de conclusie dat de bet 'terecht' als verloren zou zijn afgehandeld. Dit is bepaalt op basis van bewijs van het Opta. Echter, waar ik achter ben is dat beide genoemde partijen 'nauw' zijn gaan samenwerken. Zie hier. Hoe neutraal is het plaatsen en de afhandeling van een dergelijke weddenschap dan nog? Ik heb al een paar dergelijke situaties meegemaakt waarbij het 'voordeel' van de twijfel telkens naar de bookie haar eigen kant valt. Misschien logisch maar moet ik dit zomaar accepteren? 

Bovendien, tal van screenshots vermelden dat de goal buiten 16 / dan wel tegen de lijn van de 16 zou zijn gemaakt. Ik zal enkele screenshots in de bijlage toevoegen.

Leuke topic, en qua afhandeling zie ik wel hoe het loopt!

Misschien had de 'bookie' ook voor goodwill kunnen kiezen in een twijfelgeval? of wat zouden wij als 'gokker' kunnen doen?


 

Scherm­afbeelding 2023-01-05 om 13.08.44.png

Flq-3eXWAAYFw0_.jpeg

Flq-3PCXoAAG1sm.jpeg

Flqbr2dWAAAxpBg.jpeg

FlqOuRBWQAAE2vS.jpeg

Fls7eaBXoAE024a.jpeg

Fls7eZ_WAAI809_.jpeg

Fls7eZ_XkAM42-1.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is altijd een lastige zaak waar je als bookmaker niet constant moet blijven wijzen naar je data partner in mijn optiek. Er zullen heel vaak gevallen zijn van interpretatie, evenals met schoten op doel. Bij dit soort twijfelgevallen, waar de bookmaker zelf voor een betboost heeft gekozen, moet je als bookmaker altijd uitkeren als goodwill zoals jij ook aangeeft. De negatieve PR die het oplevert weegt niet op tegen de eventuele uitbetaling die de bookmaker moet doen. De omzet op dit soort weddenschappen is namelijk altijd best wel beperkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. het is ook wel grappig, conclusie is in ieder geval dat het een welles nietes verhaal is geworden van vele gokkers tegen de bookies. Ik vraag mij af wat @OddsBeater ook zegt, of de negatieve PR opweegt tegen de opbrengsten.. in de voorwaarden, waarmee akkoord gegaan, zullen we vast kansloos zijn.. afijn mocht er iets veranderen aan de bet uitslag, dan horen jullie het.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.