Spring naar bijdragen

Crazeplay blokkeert account en betaald niet uit.


Aanbevolen berichten

Goedenavond, 

Ik speel al ruime tijd op de site crazeplay. Ook regelmatig bedragen uitbetaald van +- 1000 euro. Nu won ik eind vorig jaar 15k alleen nu wordt er enorm lastig gedaan. Er wordt om loonstroken gevraagd. Complete bankafschriften. Dit allemaal aangeleverd. Maar daarna blijft het stil. Wanneer ik de chat in duik wordt me gemeld dat een externe partij er mee bezig is. 

Vanmorgen vroeg keek ik op hun site en kwam ik er tot mijn verbazing achter dat mijn account is geblokkeerd. 

 

Gaat dit goed komen? Wat kan ik doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crazyplay casino is wel MGA gereguleerd en biedt kansen om je geld terug te krijgen. Waarom speelde je hier en niet bij een van de andere legale Nederlandse casino's zoals bij Betcity of Jacks?

Hoe heb je er gestort en heb je ook met bonusgeld gespeeld?

Ik zou ze even netjes een mail sturen met wat de status is en blijf even hier op het forum communiceren wat er gebeurd dan proberen we je er door heen te helpen. Blijf vooral normaal met ze communiceren en hou geduld. Met welk spel heb je zoveel gewonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speelde daar omdat ik in NL niet meer kan spelen (cruks). Beetje dom dus. Betaald met directe bankoverschrijving. Geen bonusgeld. 

Ik won een 750x op coinflip met crazytime, daar had ik 5 euro op staan. Daarna ben ik naar big bass splash gegaan. Ook op 5 euro gedraait en daar kreeg ik vrij spel. Deze gaf me rond de 6k. Later kreeg ik hier nog een keer vrij spelen en dat was ook rond de 6k. Moet wel zeggen dat ik dit nog niet eerder heb gehad. Zulke hoge bedragen met de free games. Dus laten we het maar op veel geluk houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nette mail verzonden met de vraag waarom de blokkade en waarom het zolang duurt. Dit is het antwoord:

Dear Dennis,


Thank you for contacting Crazeplay Casino.

In regard to your last inquiry via email, I would like to inform you that your case is still under review by our finance team. Please consider that we need to wait for their answer, once we have more information about your case we will contact you via email. Your patience is appreciated. 

If you have any other questions or need anything else, don't hesitate to contact us.


Kind regards,

Laura
Crazeplay  Casino Support

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Avionl:

Nette mail verzonden met de vraag waarom de blokkade en waarom het zolang duurt. Dit is het antwoord:

Dear Dennis,


Thank you for contacting Crazeplay Casino.

In regard to your last inquiry via email, I would like to inform you that your case is still under review by our finance team. Please consider that we need to wait for their answer, once we have more information about your case we will contact you via email. Your patience is appreciated. 

If you have any other questions or need anything else, don't hesitate to contact us.


Kind regards,

Laura
Crazeplay  Casino Support

Top, even afwachten en alles aanleveren wat ze nodig achten, geduld houden niet meer gaan spelen met je geld daar! Komt denk ik wel goed zo,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top, even afwachten en alles aanleveren wat ze nodig achten, geduld houden niet meer gaan spelen met je geld daar! Komt denk ik wel goed zo,

En niet te vergeten: gokblokkeringssoftware installeren aangezien CRUKS niet genoeg is. Plus: hulp zoeken. Vul het maar even in voor je, maar het heeft er alle schijn van dat gokken geen spelletje meer is.

Ik zal voor je duimen voor wat betreft de uitbetaling
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGallant:


En niet te vergeten: gokblokkeringssoftware installeren aangezien CRUKS niet genoeg is. Plus: hulp zoeken. Vul het maar even in voor je, maar het heeft er alle schijn van dat gokken geen spelletje meer is.

Ik zal voor je duimen voor wat betreft de uitbetaling

Heb je gelijk in. Ik zit er ook al jaren diep in. Zonde geld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook wel eens wil werken is om al het geld wat er op je rekening binnenkomt meteen te pinnen en thuis bewaren.
Zo krijg je niet de neiging om ineens in een domme  bui weer 500 euro te vergokken , want je kunt simpelweg niks overmaken , er staat immers niks op je rekening
In mijn beleving, iemand die echt wil gokken heeft weinig discipline en vind altijd wel een weg......

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook wel eens wil werken is om al het geld wat er op je rekening binnenkomt meteen te pinnen en thuis bewaren.
Zo krijg je niet de neiging om ineens in een domme  bui weer 500 euro te vergokken , want je kunt simpelweg niks overmaken , er staat immers niks op je rekening
Tot er een underground home game om de hoek komt kijken en je al je cash er doorheen stampt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei TheGallant:


En niet te vergeten: gokblokkeringssoftware installeren aangezien CRUKS niet genoeg is. Plus: hulp zoeken. Vul het maar even in voor je, maar het heeft er alle schijn van dat gokken geen spelletje meer is.

Ik zal voor je duimen voor wat betreft de uitbetaling

Heb je gelijk in. Ik zit er ook al jaren diep in. Zonde geld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het uitbetaald is!

Veel casino's moeten bij zulke bedragen wat extra checks doen. Of simpelweg een paragraaf hebben van een managers managers die er niet altijd is.

Daarom niet te snel panikeren!!

MAar!!! Speel alsjeblieft niet bij dit soort sites. Het kan ook helemaal verkeerd aflopen. En zeker als je CRUKS inschrijving heb. Zoek hulp. Er zijn genoeg gratis instanties. En hoe diep je er ook in zit. Als je stopt en opnieuw begint denk je over een jaar waar maakte ik me druk om!!

Ik hoop dat het allemaal goed voor je komt Avionl. En dan bedoel ik niet het geld ontvangen maar je gokgedrag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.