LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Het formule 1 circus is weer losgebarsten. In Melbourne vindt de eerste Grand Prix van 2016. Natuurlijk doet onze Max Verstappen (Toro Rosso) ook mee! Wat denken jullie wat Verstappen dit Formule 1 seizoen gaat presteren? Hij beschikt sowieso over een andere motor. Renault motor is ingewisseld voor een Ferrari motor uit 2015. Dit lijkt mij al een hele verbetering. Nu even afwachten want de andere teams doen, zij staan natuurlijk ook niet stil. https://youtu.be/nMzE-YTTz2c Gaat hij meer punten (49) halen dan de vorige seizoen? Gaat Max Verstappen dit seizoen het podium halen? Wie wordt er volgens jou dit seizoen wereldkampioen F1? Ik wens sowieso iedereen heel veel F1 kijkplezier en onze Max heel veel succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 18, 2016 Author Report Share Posted March 18, 2016 Gaat hij meer punten (49) halen dan de vorige seizoen? Ja, 50 punten! Gaat Max Verstappen dit seizoen het podium halen? Ja, 1 keer derde! Wie wordt er volgens jou dit seizoen wereldkampioen F1? Lewis Hamilton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ximunn Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 Wellicht haalt hij bij de eerste grand prix al een podiumplaats!! De eerste race is vaak de race met veel afvallers en de motor van torro rosso blijkt juist heel goed dit seizoen. Bij de testen hebben ze het ook zeer goed gedaan. Dit zal na het eerste halfjaar waarschijnlijk wat afzwakken omdat de concurrentie de motor kan verbeteren en torro rosso niet. Ik denk dat Verstappen weer hoge ogen gaat gooien en het erg goed gaat doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 19, 2016 Report Share Posted March 19, 2016 Goede kwalificatie gereden in elk geval! Start vanaf plek 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 20, 2016 Author Report Share Posted March 20, 2016 Ik heb de laatste ronde gezien. Verstappen is tiende geworden. Goed voor 1 punt. Race verliep voor Verstappen niet goed. er had veel meer in kunnen zitten. Verstappen tiende na dramapitstop, Rosberg wint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted March 23, 2016 Report Share Posted March 23, 2016 Gaat hij meer punten (49) halen dan de vorige seizoen? Ja Gaat Max Verstappen dit seizoen het podium halen? Ja Wie wordt er volgens jou dit seizoen wereldkampioen F1? Hamilton! Max gaat een plaats afdwingen bij Red Bull die Ricciardo gaan verliezen, die gaat richting Ferrari! En dat is prima, ook Vettel is daar kampioen geworden, alleen zat er toen meer verschil tussen TR en RB. Je kunt dit beschouwen als een overgangsjaar voor RB, TR gaat toch voor hun eindigen, zij het nipt! Is het al 3 april?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 Komend weekend staat de grand prix van rusland weer op het porgramma voor max verstappen. Benieuwd of er weer punten in het vat zitten voor een mooi resultaat in de formule 1. Volgend jaar is de kans groot op een plekje bij red bull racing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted May 8, 2016 Report Share Posted May 8, 2016 Volgende week zondag, Max voor het eerst in de Redbull! Mooi artikel over de wissel Verstappen - kyvat. http://www.racer.com/more/viewpoints/item/129201-buxton-red-bull-chopping-block-cuts-deep?showall=1&limitstart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 8, 2016 Author Report Share Posted May 8, 2016 Prachtig resultaat voor Max. Ik ben benieuwd hoe hij het hier gaat doen. https://youtu.be/NcPhJRgcz2k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted May 9, 2016 Report Share Posted May 9, 2016 Ik denk dat Max het ver zal schoppen met dit contract en zijn nieuwe auto ! Natuurlijk kan papa hem nog van alles leren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted May 9, 2016 Report Share Posted May 9, 2016 Papa kan hem helemaal niks meer leren qua racen. Alleen op zakelijk gebied en omgang met pers kan papa hem misschien nog wat leren. Hij is nu al 10 keer beter dan Jos ooit was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts