SupremacyNL Posted January 27 Report Share Posted January 27 (edited) Zowel ik als mijn vrouw heeft (continu) dezelfde slechte gebruikservaring(en) bij Bet365. Ik ben zeer benieuwd of ik/wij niet alleen staan. (1) Kan niet meer inloggen want "limiet bereikt" Uitloggen werkt niet. In de zin van: Bet365 systeem verwerkt dat niet (altijd). Ik klik altijd op "uitloggen", maar 6 van de 7 dagen per week kan ik op een gegeven moment niet meer inloggen om de status van mijn bets te bekijken, want.... Maar ik heb alleen maar 3 minuten gebruikt om een bet te plaatsen, en daarna netjes voor "uitloggen" gekozen (en die bevestiging gehad). (2) Automatisch uitgelogd na inloggen Je vult netjes de accountgegevens in. En dan komen er 1-2-3-4 nietzeggende meldingen, altijd hetzelfde... niemand heeft hier interesse in. Tot de laatste, waar je voor "sluiten" kunt kiezen. Dus daar drukken we op: pats,boem! De homepagina met de optie om opnieuw in te loggen. Hele riedeltje opnieuw: pats, boem: de inlogpagina. Zucht... Van telefoon naar PC: werkt wel. Een andere keer: op de PC lukt het niet, naar de telefoon: werkt wel. Herkenbaar? Of laat de techniek alleen "ons" in de steek? Het is zeer frustrerend omdat ik een grote bet heb geplaatst op meerdere wedstrijden. Die willen we eventueel uit-cashen. Maar ja, dat is nu onmogelijk omdat hun techniek mij in de steek laat. Zucht... Edited January 27 by SupremacyNL (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 27 Report Share Posted January 27 Je bent niet de enige, een vriend van me waar ik soms voetbal ha kijken kan of kon ook niet goed op B365 spelen vanaf zijn laptop . Dezelfde problemen had hij als ik me goed herinner niet vanaf mobiele telefoon. NL B365 support heeft telefonisch contact met hem over de problemen gehad, maar niet meteen opgelost. Doorgezet naar Engeland. ik weet niet of dat dit nog een vervolg heeft gekregen, zal er eens naar navragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansheem Posted January 28 Report Share Posted January 28 Ik heb in het verleden hier ook een beetje last van gehad maar de laatste tijd gaat het goed. ik doe op mijn telefoon (iPhone) altijd uitloggen en dan vervolgens de hele app “weg swipen” .. dus zodat hij vanuit de achtergrond ook niet meer actief is en helemaal is afgesloten. (Sindsdien nooit meer problemen gehad). op de pc nooit problemen gehad zolang ik geen vpn aan had. Staat die wel aan lijkt de verbinding ergens te bevriezen waardoor je of niet meer kunt laden of dus niet meer kunt uitloggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted January 28 Report Share Posted January 28 Ik heb dit ook al eens eerder gehad, max aantal inlogmomenten is dan bereikt waardoor je een time out krijgt van 48uur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellagiogast Posted January 28 Report Share Posted January 28 Duidelijk een "Playtech" probleem, denk dat dit wel wordt opgelost uiteindelijk, nu het hier ook een "topic" is. Holland Casino online had in het begin ook veel opstartproblemen met hun software maar die waren bij mij opgelost in de lente van 2022.😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dosterik Posted January 31 Report Share Posted January 31 Tot nu toe alleen inzetbeperkingen op Bet365.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTTAO 1 Posted April 13 Report Share Posted April 13 Ik heb ook wel een account op Bet365 maar kom er eigenlijk nooit op want netwerk is gelijk aan dat van Holland Casino met minder keus in poker en Casino volgens mij, voor sportweddenschappen log ik daar wel af en toe in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.