Spring naar bijdragen

Speelronde 20 - Weekend van 3 februari


JackPot

Aanbevolen berichten

Komend weekend staat de 20e speelronde van de eredivisie op het programma. 

We gaan het overzichtelijker maken, met een drietal zaken die je moet voorspellen:

  1. Hoeveel goals worden er gescoord deze speelronde
  2. Hoeveel goals worden gescoord door de thuis spelende ploegen
  3. De eindstand van SC Cambuur - Ajax

De eerste vraag telt voor deze week, bij een gelijkspel telt de 2e vraag, en dan weer een gelijkspel de derde vraag. Mochten er dan meer winnaars zijn ontvangen die allemaal de prijs.

Wat moet je doen om mee te doen:

  • Geef je uitkomsten van bovenstaande drie vragen in een post in dit topic
  • In DEZELFDE POST plaats je een screenshot van je Correct Score Bet op Cambuur - Ajax op een NL bookmaker naar keuze. Inzet is 10 euro. Geen freebets en geen cashouts,
  • Tag 2 andere forumleden in je post die je uitdaagt om ook mee te spelen. Als deze ook beide meedoen en je bent de eerste die deze spelers tagt, en je bent de winnaar krijg je een extra bol.com van 50 euro!

De prijzen:

  • Bij 1-10 deelnemers ontvangt de nummer 1 een bol.com bon van 50 euro
  • Bij 11-25 deelnemers ontvangt de nummer 2 ook een bol.com van 50 euro
  • Bij meer dan 25 deelnemers ontvangt de nummer 3 een bol.com bon van 25 euro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kind heeft speelgoed nodig, dus die bol.com bonnen komen goed van pas 🤞😂

  1. Hoeveel goals worden er gescoord deze speelronde -> 29 doelpunten
  2. Hoeveel goals worden gescoord door de thuis spelende ploegen -> 12 doelpunten
  3. De eindstand van SC Cambuur - Ajax -> 0-2

@Low-roller @JoE @mmaniac111

image.png.41004fb018ad016e14881abc83b39c9a.png

bewerkt door Hansheem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-2-2023 om 11:20 zei Dopey:
  1. Hoeveel goals worden er gescoord deze speelronde: 18 doelpunten
  2. Hoeveel goals worden gescoord door de thuis spelende ploegen 7 doelpunten
  3. De eindstand van SC Cambuur - Ajax 1-2

    Ik kan het helaas niet in dezelfde post plaatsen,dus de scorebet foto komt er gelijk erachter aan.

    @SupremacyNL @driekwart

gefeliciteerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik je oorspronkelijke idee een stuk leuker vond dan de huidige opzet.

Dit doet me meer denken aan roulette dan aan een ‘serieuze’ voorspelling; iedereen kiest een uniek nummertje (twee dezelfde totalen verminderen je eigen kans en die van je collega-gokker met nog eens de helft) en dan maar hopen dat er geen 5-5 of een reeks van 0-0 uitslagen tussen zit. Iedereen zit dan ook tot nu toe, al dan niet toevallig, over het algemeen vrij ver van het juiste antwoord af.

De animo is er ook niet op vooruitgegaan, wellicht is dit een indicatie dat er meer mensen zo over denken?

Ik zou het liefst gewoon een 1X2-voorspelling van de hele speelronde als uitgangspunt zien, dan krijg je toch meer het gevoel dat je iets hebt gepresteerd voor de prijs in plaats van per ongeluk het juiste bingo-getalletje te hebben aangevinkt.

Maar dit is mijn persoonlijke ervaring, kijk maar wat je er zelf van vindt 😀.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2023 om 08:38 zei JackPot:

Beste @JoE dank je wel voor je feedback. Dat wordt zeer gewaardeerd. De intentie van deze opzet was juist om het animo te vergroten en mee doen nog eenvoudiger te maken. Ik zal een nieuwe competitie starten voor de Champions League wedstrijden die er aan komen!

ik dacht dat ik dit al voorbij had zien komen, dacht toen kan nog wel even wachten maar nu kan ik hem niet meer terug vinden ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...