Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

 

ik heb een probleem met quatro casino.

ik heb een helaas een gokprobleem, en ben veel geld verloren in dit casino.

ik heb via de chat meerdere keren gevraagd om een zelfuitsluiting. Dit is pas na de 4e x gehonoreerd. Ik heb zelfs in de chat aangegeven dat ik gewonnen geld steeds terugboek terwijl ik dit niet wil. (Teken van een verslaving). De stortingen werden steeds hoger en de inzetten ook. Ook de spelsessies werden steeds langer en ik was meer aan het spelen dan dat ik aan het slapen was. 

 

uiteindelijk rond de 60k verloren hier. Nadat mijn account eindelijk gesloten was. Gevraagd naar mijn stortingsgeschiedenis en chatgeschiedenis. Deze ben ik al sinds 16-8-2022 aan het vragen zonder maar 1 antwoord te krijgen. 
 

heb een klacht ingediend bij de kahnawake autority. Deze gaf na 1 dag al aan dat ik inderdaad 3x eerder om een ban heb gevraagd maar niet gezegd heb dat ik een gokverslaving had. Hierdoor zaak gesloten en casino in het gelijk gesteld.

volgens hun eigen regels heeft het casino een zorgplicht naar spelers toe wat dis niet nageleefd is. Ook geven ze in hun eigen policy aan dat elk verzoek (ongeacht de reden) gehonoreerd moet worden en het account voor tenminste 6 maanden gesloten moet worden. 
 

wat kan ik nog doen om mijn gelijk te krijgen en eventueel mijn gestorte geld terug te krijgen vanaf het 1e moment dat ik verzocht heb om een zelf uitsluiting.

 

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Een bericht naar de KSA sturen gaat zeker helpen om dit casino een beetje lastig te maken maar ze zullen daarin tegen niks doen om je te helpen om je geld terug te krijgen.

Ik denk dat geld terug krijgen bijna een onmogelijke taak gaat worden of je moet een lang proces is met een advocaat om je gelijk te gaan halen. Ik zou ze nog eens vriendelijk een nette mail sturen (Kahnawake) en stapsgewijs met mails en screenshots uitleggen wat er gebeurd is.

 

Keep us posted.

Geplaatst

Hey. 
 

Zoals gezegd de kahnawake heeft na 1 dag al een beslissing gemaakt, (betwijfel of ze alle informatie wel gelezen hebben)

 

uiteraard nog wat bewijzen en verwijzingen naar hun eigen policy gestuurd, maar ze blijven bij hun oordeel.

 

ze hebben wel het casino geadviseerd om mij de chat geschiedenis en stortingsgeschiedenis te sturen. Tot op heden nog niks mogen ontvangen.

 

mocht ik deze binnen krijgen ga ik uiteraard alle zaken die het casino niet heeft nageleeft bundelen en dan nogmaals versturen.

 

zo nodig zelfs met een advocaat, want er zijn zeker nalatingen, zorgplicht, account op eigen verzoek niet gesloten ed.

 

grtz

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.