Spring naar bijdragen

MADRE/MGA


Ash82

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd de indruk dat als je een klacht indient bij MADRE of MGA dat er totaal geen response komt.

In het verleden wel eens een klacht ingediend over een online casino maar kreeg dus nooit een andwoord.

Het zijn officiele ADR's maar helpen dus naar mijn mening totaal niet.

Jullie wel de ervaring dat klachten worden behandeld!?.

Leuk dat bv de kansspelautoriteit bestaat maar deze helpt niet bij een klachtenbehandeling. Zou in NL eigenlijk ook een officiele ADR moeten komen die ook klachten behandeld.

bewerkt door Ash82 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is hoef je met die organisaties niets meer van doen te hebben. Aangezien die aanbieders niet meer legaal in NL opereren.

Mijn ervaring met MGA.

In mijn tijd als customer support medewerker bij Unibet moesten we de emails beantwoorden die naar het algemene email adres gingen.

Als de MGA een klacht ontving emailde ze ook gewoon naar dat adres. Ze hadden dus geen apart contactpersoon. Vanuit ons ging er dan gewoon standaard bericht terug. Dit en dit is er gebeurt daarom dat en dat. En dat was het wel zo beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Ash82 said:

Zou in NL eigenlijk ook een officiele ADR moeten komen die ook klachten behandeld.

Helemaal mee eens dat in Nederland goede ADRs van enorm nut zouden zijn.

Klagen bij KSA is voor de vergunde casino's uiteindelijk duur en frustrerend voor de klanten, want met de individuele klachten wordt niks gedaan maar er volgen later flinke boetes maar aanleiding van de klachten. 

Afwezigheid van goede klachtenafhandeling buiten de casino's om zorgt voor negatieve berichten op forums zoals deze.

De 2 goede ADR's in de UK zijn casinomeister en thepogg, misschien iets voor Onetime om zich op te werpen als ADR mocht het ooit zo ver komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rudi:

Helemaal mee eens dat in Nederland goede ADRs van enorm nut zouden zijn.

Klagen bij KSA is voor de vergunde casino's uiteindelijk duur en frustrerend voor de klanten, want met de individuele klachten wordt niks gedaan maar er volgen later flinke boetes maar aanleiding van de klachten. 

Afwezigheid van goede klachtenafhandeling buiten de casino's om zorgt voor negatieve berichten op forums zoals deze.

De 2 goede ADR's in de UK zijn casinomeister en thepogg, misschien iets voor Onetime om zich op te werpen als ADR mocht het ooit zo ver komen?

Misschien nog beter voor de KVA. Die zitten vuistdiep in de materie en hebben alle lijntjes lopen. En ze weten juridisch hoe en wat! Onetime kan natuurlijk altijd een adviserende rol krijgen in deze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei LuukFOD:

Misschien nog beter voor de KVA. Die zitten vuistdiep in de materie en hebben alle lijntjes lopen. En ze weten juridisch hoe en wat! Onetime kan natuurlijk altijd een adviserende rol krijgen in deze!

Wat is de KVA precies Luuk?

Maar ben het zeker wel met @Rudi eens. Wat dat betreft pakken ze het in de UK wel goed aan.
Legaliseren prima, maar zorg dan ook voor een goede klachtenafhandeling-afdeling @KSA En door wie of wat dat dan gedaan wordt is mij om het even, mits het maar een officieel adres is waarbij dat kan.

Hoop ook dat er meer casino's zich aansluiten op het forum zoals @711 Casino dat heeft gedaan. Niet direct voor bepaalde klachten, maar wel om op sommige misverstanden o.i.d. te kunnen reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Rudi:

Helemaal mee eens dat in Nederland goede ADRs van enorm nut zouden zijn.

Klagen bij KSA is voor de vergunde casino's uiteindelijk duur en frustrerend voor de klanten, want met de individuele klachten wordt niks gedaan maar er volgen later flinke boetes maar aanleiding van de klachten. 

Afwezigheid van goede klachtenafhandeling buiten de casino's om zorgt voor negatieve berichten op forums zoals deze.

De 2 goede ADR's in de UK zijn casinomeister en thepogg, misschien iets voor Onetime om zich op te werpen als ADR mocht het ooit zo ver komen?

The Pogg staat al een tijdje te koop. Ik vermoed dat de energie en kosten om een klachtenbemiddelingsservice op te zetten en te onderhouden niet opwegen tegen wat je ervoor terugkrijgt (wat krijg je er eigenlijk voor terug, behalve af en toe een verdwaald etentje?). Spelers zijn je beste vriend, totdat ze geholpen zijn. Dan zie je ze nooit meer terug (uitzonderingen daargelaten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei LuukFOD:

Als het goed is hoef je met die organisaties niets meer van doen te hebben. Aangezien die aanbieders niet meer legaal in NL opereren.

Mijn ervaring met MGA.

In mijn tijd als customer support medewerker bij Unibet moesten we de emails beantwoorden die naar het algemene email adres gingen.

Als de MGA een klacht ontving emailde ze ook gewoon naar dat adres. Ze hadden dus geen apart contactpersoon. Vanuit ons ging er dan gewoon standaard bericht terug. Dit en dit is er gebeurt daarom dat en dat. En dat was het wel zo beetje.

Nee klopt maar zie zo vaak dat mensen nog bij illegale casino's spelen en dan worden doorverwezen naar MADRE of MGA... vroeg mij dus af of mensen daar dan ook echt verder mee komen. Nogmaals naar mijn idee krijgt bijna nooit iemand reactie laat staan dat het opgelost word.

Wat betreft NL pleit ik zeker voor een goede ADR.. nogmaals KSA doet niets voor de spelers wat betreft persoonlijke klachten. Dat is jammer en echt een gemis hier in NL.

bewerkt door Ash82 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PolkeNL:

Wat is de KVA precies Luuk?

Maar ben het zeker wel met @Rudi eens. Wat dat betreft pakken ze het in de UK wel goed aan.
Legaliseren prima, maar zorg dan ook voor een goede klachtenafhandeling-afdeling @KSA En door wie of wat dat dan gedaan wordt is mij om het even, mits het maar een officieel adres is waarbij dat kan.

Hoop ook dat er meer casino's zich aansluiten op het forum zoals @711 Casino dat heeft gedaan. Niet direct voor bepaalde klachten, maar wel om op sommige misverstanden o.i.d. te kunnen reageren.

KVA = Keurmerk verantwoordelijke affiliates.

Dexe zorgen ervoor dat affiliate (zoals Onetime) alles volgens de regels doen. Dus geen illegale casino's aanbieden, duidelijk maken dat bonussen onder  24 niet is toegestaan. En ook de risico's van (online) gokken bespreken.

Kortom ze controleren alles op compliance gebied.  Er zijn een aantal online casino's die een KVA keurmerk accepteren bij inschrijving. Zodat je als affilaite niet nog eens door de ballotagecommissie moet.

https://kva.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De MGA is een lachtertje! Vorig jaar een probleem gehad met Rant casino die weigerde mijn 18k winst te betalen en steeds maar weer om nieuwe documenten bleef vragen. Tot 2 keer toe een klacht naar de MGA gestuurd nul reactie dus de MGA licentie zegt ook geen fuck aangezien een casino kan doen en laten wat ze willen schijnbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.