Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Yahitchu
Hi,
(TLDR: onderaan dit bericht)
Afgelopen zondag ontving ik 2 mailtjes van Unibet dat er geld is uitbetaald. Ik had dit zelf niet aangevraagd.
Een uitbetaling is mijn resterend saldo, de ander een onbekend bedrag van ongeveer 500 euro.
Na een telefoontje richting Unibet blijkt dat in de periode dat kansspelen online nog illegaal waren, ik een permanente uitsluiting heb aangevraagd ongeveer 10 jaar geleden). En met een controle hebben ze dit nu gezien en blokkeren ze om die reden mijn account.
De uitsluiting was omdat er toentertijd een zwakke periode was, waar 50 euro voor mij al veel geld was, en daarom heb ik die aangevraagd. Op dit moment gaat alles super overigens! 😊
Na wat mailcontact wilt Unibet echt mijn account niet meer teruggeven, en is mij telefonisch verteld dat deposits teruggestort worden. En dit is bijzonder..
Afgelopen maanden (vanaf dat Unibet live kwam) heb ik een flink bedrag gestort waarvan 500 euro nog maar een druppel is. Er word nu over stilgezwegen via de mail. Maar heb nu toch eens gevraagd hoe dit nu zit en waar ik recht op heb!
Aangezien Unibet mij verteld dat ik daar niet eens een account had mogen hebben… heb ik dan recht op mijn deposits? Wat zijn mijn kansen & wat vinden jullie?
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte hoe dit afloopt!
Tldr: Uitsluiting aangevraagd toen online gokken illegaal was, Unibet blokt 10 jaar later nu ze legaal zijn na een half jaar spelen account omdat ze dit nu zien en ik had niet mogen spelen maar heb wel veel centjes gestort!!!
bewerkt door Yahitchu14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.