Jump to content

Uitbetaling niet ontvangen

Recommended Posts

Ik heb maandag 13 maart een uitbetaling aangevraagd van 850 eu. Binnen 10 min had ik de mail van goedkeuring en week verder heb ik het nogsteeds niet ontvangen. 

bijna elkedag contact opgenomen met klantenservice, die steeds zegt heb het spoed aanvraag gestuurd naar betreffende afdeling en krijg je binnen 48 uur terugkoppeling en raad een niks gekregen. 

Het is 2e x dat ik iets laat uitbetalen. Eerste x ging het goed en nu met een bedrag 850 eu niet.

heeft iemand ook zoiets mee gemaakt?

en wat kan ik nu doen eigenlijjk

1 uur geleden zei Q21:

Ik heb maandag 13 maart een uitbetaling aangevraagd van 850 eu. Binnen 10 min had ik de mail van goedkeuring en week verder heb ik het nogsteeds niet ontvangen. 

bijna elkedag contact opgenomen met klantenservice, die steeds zegt heb het spoed aanvraag gestuurd naar betreffende afdeling en krijg je binnen 48 uur terugkoppeling en raad een niks gekregen. 

Het is 2e x dat ik iets laat uitbetalen. Eerste x ging het goed en nu met een bedrag 850 eu niet.

heeft iemand ook zoiets mee gemaakt?

en wat kan ik nu doen eigenlijjk

Jaa het gaat om Betcity.nl. Ik heb ze vandaag gebeld en werd aan gegeven er wordt vandaag er naar gekeken en geld overgemaakt dus hoop het vandaag te krijgen of morgen nog

• Like 2

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...