Q21 Posted March 20 Report Share Posted March 20 Ik heb maandag 13 maart een uitbetaling aangevraagd van 850 eu. Binnen 10 min had ik de mail van goedkeuring en week verder heb ik het nogsteeds niet ontvangen. bijna elkedag contact opgenomen met klantenservice, die steeds zegt heb het spoed aanvraag gestuurd naar betreffende afdeling en krijg je binnen 48 uur terugkoppeling en raad een niks gekregen. Het is 2e x dat ik iets laat uitbetalen. Eerste x ging het goed en nu met een bedrag 850 eu niet. heeft iemand ook zoiets mee gemaakt? en wat kan ik nu doen eigenlijjk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 20 Report Share Posted March 20 Gaat dit om Betcity? Bijzonder normaal zijn ze super snel. Ik zou een officiele klacht indienen via de email, daar moeten ze op reageren. Je kunt ze ook even bellen. Als het niet lukt dan pak ik even de rode telefoon op met een direct lijntje naar Betcity. Komt goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q21 Posted March 20 Author Report Share Posted March 20 1 uur geleden zei Q21: Ik heb maandag 13 maart een uitbetaling aangevraagd van 850 eu. Binnen 10 min had ik de mail van goedkeuring en week verder heb ik het nogsteeds niet ontvangen. bijna elkedag contact opgenomen met klantenservice, die steeds zegt heb het spoed aanvraag gestuurd naar betreffende afdeling en krijg je binnen 48 uur terugkoppeling en raad een niks gekregen. Het is 2e x dat ik iets laat uitbetalen. Eerste x ging het goed en nu met een bedrag 850 eu niet. heeft iemand ook zoiets mee gemaakt? en wat kan ik nu doen eigenlijjk Jaa het gaat om Betcity.nl. Ik heb ze vandaag gebeld en werd aan gegeven er wordt vandaag er naar gekeken en geld overgemaakt dus hoop het vandaag te krijgen of morgen nog 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dosterik Posted March 30 Report Share Posted March 30 Ben wel aardig klaar met March Madness.... Verlang terug naar de woensdag en weekend spins! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted March 30 Report Share Posted March 30 Op 20-3-2023 om 12:53 zei Q21: Jaa het gaat om Betcity.nl. Ik heb ze vandaag gebeld en werd aan gegeven er wordt vandaag er naar gekeken en geld overgemaakt dus hoop het vandaag te krijgen of morgen nog en? gelukt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted March 30 Report Share Posted March 30 3 uur geleden zei Lady_Diamond: en? gelukt? Zal wel weer een kwestie zijn van klagen maar niet aangeven wanneer het opgelost is! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted April 18 Report Share Posted April 18 Op 30-3-2023 om 16:00 zei LuukFOD: Zal wel weer een kwestie zijn van klagen maar niet aangeven wanneer het opgelost is! Goed ingeschat @LuukFOD! 😎 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts