Spring naar bijdragen

Mijn bevindingen


Dutch-Koala

Aanbevolen berichten


Ik heb nu langere tijd een zebet account.
Dit zijn mijn bevindingen.

Voordelen:

  • Goeie welkomstbonus je mag de freebet die je krijgt bij het storten verdelen tot kleinere freebets.
  • Ze hebben regelmatig storting bonus om een free bet te krijgen als je het een beetje slim inzet (tegen elkaar opzetten echt geld vs freebet) kan je praktisch winst maken.
  • Goeie werkende app die erg handig is als je vaak gebruik wilt maken van cash out functie.
  • Als je meerdere wedstrijden combineert krijgt kan je een boost krijgen van aantal procent die word uitbetaald in een freebet.
  • Duidelijke statistieken over de wedstrijd zoals de opstelling.
  • Uitbetaling de volgende werkdag.
  • Whats app support!

Nadelen:

  • Vaak mindere odds dan andere sites.
  • Super odds boost ook vaak niet heel aantrekelijk.
  • Daarbij is vaak max 5 euro om op super odds boost te zetten (Andere websites 10/20 euro)
  • Betbuilder kan je alleen met andere wedstrijden doen niet in een builder van de wedstrijd zelf.

Overal geef ik het 6/10

Voor events zoals het wk is zeker waard om daar account te maken voor aanbiedingen die willen soms nog wel eens gunstig uitvallen.
Mocht je een account willen maken gebruik dan deze link https://www.onetime.nl/go/zebet daarmee support je OneTime ook mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...