Spring naar bijdragen

Toernooien plots beeindigd na onderhoud


renskin

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Wat ik zojuist meemaak op ggpoker is echt schandalig. Ik heb totaal 4 toernooien opgestart met een totale waarde van 125 euro. Bij 2 toernooien was ik ruim 4 uur aan het spelen en bij een toernooi van 30 dollar inzet was ik slechts enkele plekken van het geld verwijderd. Tijdens de pauze van 5 min start er ineens een onderhoud aan de server van 31-3 1700 tot 31-3 1800 uur. Enfin, ik na 1 uur wachten in spanning weer terug achter de laptop, maar geen toernooien. Vervolgens starten alle reguliere toernooien weer om 1830 uur en nog steeds geen hervattende toernooien.

Toen besloot ik contact op te nemen. Vervolgens krijg ik dit als antwoord;

 

Hallo XXX,

Bedankt voor het contacteren van GGPoker Support.

Onze excuses voor het ongemak.

Alle toernooien die tijdens de server issue zijn geannuleerd, zullen volgens ons beleid worden terugbetaald.

Het kan tot 48 uur duren voordat deze terugbetaling is verwerkt.

De terugbetaling kan je terugvinden via jouw PokerCraft tijdlijn. 

Mocht je nog andere vragen hebben, horen we dit graag van je. 

Met vriendelijke groeten,
GGPoker NL Team

 

Dit is echt schandalig. Ik zat bij 1 van deze toernooien slechts een paar plekken van het geld verwijderd. Ik zou het wel heel erg beschamend vinden dat ik nu mijn inzet terug zou krijgen. Bovendien wat gebeurt er met alle spelers die al voor het onderhoud bust zijn gegaan? Kortom waar blijft alle toernooigeld? Dit is geen correcte afhandeling.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nu het probleem? Wat zegt het beleid? Weet je al wat je krijgt?

Als een server een error heeft is dat kut maar doe je niets aan. Stars heeft dit zovaak gehad. Vaak wordt t overgebleven geld verdeeld naar stacksize.

Dus wacht eerst even af hoeveel je krijgt. Plus een paar plekken van itm is nog niet itm. Als je volgende had kk vs Aa was geweest had je niets gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.