Jump to content

Bets rejected


Recommended Posts

Ten einde raad! Bij fgfox casino 1x 100 euro ingezet  en 1x 200 euro. Allebei op rood. Terwijl de bal spinde kreeg ik bij beide bets ‘bet rejected’ de bal landde vervolgens op rood. Echter.. mijn bets waren REJECTED dus ik kreeg niet uitbetaald.. naja kan een keer gebeuren.. echter heb ik ook mijn inzetten daaropvolgend niet terug gekregen in mijn account. Veel mails al gestuurd. Ze blijven aangeven dat er geen probleem is. Ik ben nu 300 euro kwijt door REJECTED bets! Het lijkt me dat een casino die gewoon gelijk terug moet storten. Ik heb nota bene beide bets gewonnen. 

Link to comment
Share on other sites

Beste gallant,

ik heb de bet geschiedenis. Mijn bet id’s van de betreffende bets staan er bij echter staat er niet bij waar de bal landde. Je ziet alleen het bedrag terug wat ik heb ingezet. Het casino wil me ook niet verschaffen waar ik op heb ingezet en waar de bal op landde de desbetreffende rondes. Je ziet alleen dat ik niet heb gewonnen. Maar dit komt dus omdat de bets rejected waren 

Link to comment
Share on other sites

@Rudi

dit kan wel kloppen. Maar een casino hoort dan toch de REJECTED bets Weer in een players account toe te voegen? Ik wacht nu 2 weken en ik krijg steeds te horen dat de rondes gewoon normaal zijn verlopen. In dat geval hoor ik mijn winst uitbetaald te krijgen, maar ook die heb ik niet gekregen. 
 

hoe kan ik dit nakijken? Ik zit bij mijn bet history daar zie ik alleen desbetreffende bet ids staan.. vdrest geen info over de bets. Casino zelf wil me ook geen info verstrekken.  In de history zelf van de roulette zijn mijn bets niet verschenen. 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Maartje32 said:

@Rudi

hoe kan ik dit nakijken? Ik zit bij mijn bet history daar zie ik alleen desbetreffende bet ids staan.. vdrest geen info over de bets. Casino zelf wil me ook geen info verstrekken.  In de history zelf van de roulette zijn mijn bets niet verschenen. 

Als je een sessie speelde, heb je history van de rondes waarin je bets wel geaccepteerd waren, dat kan goed helpen te identificeren op welke rondes het niet helemaal goed ging.

Mogelijk kan @jantje je met informatie helpen over dit soort kwesties vanuit een casino gezien.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Maartje32 said:

Wie weet wat te doen?

Eerst moet je met het casino (support afdeling) proberen je issue op te lossen. Hoe je dat doet staat in hoofdstuk 13 van de Terms & Conditions van het casino waar je hebt gespeeld. Dan zet je de klachtenprocedure in werking, die loopt ook eerst weer bij het casino zelf.

Er is voorzien in een mogelijkheid tot escalatie van het issue na een voor jou ongewenste uitkomst van de klantenprocedure.
De T&C geven het volgende aan:
"13.8 If you are unsatisfied with the resolution of your complaint by the Complaints Resolution Committee please feel free to explore further external dispute resolution options here here."
zonder dat er iets achter here here staat.

Je kan het dan proberen bij een zogenaamde ADR.
Ik zie op internet dat askgamblers.com wel eens klachten over fgfox heeft behandeld. Askgamblers is ook best een dubieuze partij je hebt niet veel te kiezen.
Als laatste mogelijkheid kan je bij de licentiehouder (Curacao) een klacht indienen. Dit is ook erg kansarm.

Succes!

 

Ik wil je nog op een paar zaken wijzen:
- je speelde op een casino zonder Nederlandse vergunning. Dat is op zich wel illegaal maar niet erg, maar het is lastig om een goed casino zonder NL vergunning te vinden.
fgfox heeft een licentie uit curacao. Wel nog een van de betere curacaose licenties, maar niet best.
- rood/zwart en andere flips op de roulette zijn geliefd bij bonusmisbruikers. Als je roulette speelde terwijl je ook een actieve bonus had, kan het goed zijn dat je bonus voorwaarden geschonden hebt.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Maartje32 & @Rudi bet rejected is best generiek, communicatie problemen, vertraging in the communicatie, verkeerde request/response bericht, inzet/verlies limiet bereikt etc. Wat ook kan is dat de tafel niet eens live is bij het casino. Ik neem aan dat je Evolution aan het spelen was? Waar Evolution ook een handje van heeft is om nieuwe tafels toe te voegen zonder de operator te informeren. Spelers kunnen via de Evolution lobby namelijk alle tafels zien welke beschikbaar gemaakt zijn. Zo'n tafel moet natuurlijk ook aan de casino kant toegevoegd worden, als dat niet gebeurt dan krijg je ook bet rejected error. 

Of er is gewoon sprake van een kut integratie met een of andere aggregator :) 

Bet rejected betekent wel dat je geen inzet plaats, dus die mag ook niet van je balans af. Als dat wel zo is, moet het casino dit even handmatig corrigeren.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Beste @jantje en @Rudi ik heb uiteraard meerdere malen contact gehad met support. Ze helpen me niet en blijven zeggen dat alle rondes goed zijn gegaan en er niets gebeurt is. Ik kan blijven vragen om hulp maar krijg steeds deze reactie. Alle rondes zijn goed geven ze steeds aan.. maar als dit zo was geweest had ik mijn winst uitgekeerd moeten krijgen en ook die heb ik niet hier geven ze dan geen antwoord op en ze willen ook de bet history niet sturen. 

Link to comment
Share on other sites

Bets rejected bij live roulette (Evolution) heb ik in het verleden wel vaker gehad en dan ik speelde ik zonder een bonus. Bij verschillende online casino's zelfs.

Meestal was dit omdat het casino aangaf dat mijn inzet te laat was ontvangen, alleen dat was dan niet zo, het leek dan m.i. op een technische bug. In die gevallen dat er een leeg of minder ingezet nummer viel, dacht ik gelijk wow da's een mazzeltje. Echter de keren dat ik flink had ingezet en de bets werden rejected baalde je flink. Een enkele keer heb ik daarover gereclameerd, maar "het online casino" kwam dan altijd met het verhaal dat ze geen inzet hadden ontvangen en het ook niet wisten. Wat ik altijd erg vaag vond.

Sinds okt 2021 maak ik het nog maar zelden mee bij de online vergunde nederlandse casino's waar ik live roulette speel. Toevallig gebeurde het onlangs toch bij een aanbieder dat mijn bets rejected werden en kort daarna het balletje in één van mijn nummers viel die ik speelde. Ik weet het 100 % zeker dat ik op tijd was met mijn inzet en dan heb je wel zoiets van "balen zeg dit" , maar mijn saldo bleef wel gelijk. In de "history" van de aanbieder zag ik geen mutatie en dan weet je al dat je zoiets moeilijk kan bewijzen. Feitelijk zou je dan van iedere inzet een "print screen" moeten maken vóór dat de melding van "bets rejected" komt. Dan heb je een duidelijker "bewijs" van wat er gebeurde. Ook speelde ik mobiel en dan is dat nog lastiger.  @Maartje32 Speel sowieso niet meer bij dat casino en ga voor de betere nederlandse aanbieder !  (zie reviews op Onetime)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.