Spring naar bijdragen

Toto account gesloten wegens dramatiache service.


woozie

Aanbevolen berichten

Meteen toen de gokmarkt openging mijn TOTO.nl account wat ik al zelden gebruikte toch maar omgezet naar een nieuw TOTO account.

De service is alleen te bereiken via telefoon of facebook messenger?

De uitbetalingen duren over het algemeen minimaal 2 meestal ontvang je de 3e dag.

Meteen mijn account laten sluiten na deze ervaring met winst nog wel :).

wie accepteerd heden ten dage zulke slechte klantenservice maar wel tonnen/miljoenen uitgeven aan reclameborden langs de voetbalvelden.

zie ook de meerdere slechte ervaringen hier in het forum het verbaasd me helemaal niks.

Geen live chat uitbetalingen duren dagen dat kan tegenwoordig niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOTO heeft volgens mij (bij vlagen) wel een online chat functionaliteit, toch?

Als ik ze nodig heb, gebruik ik Messenger. Spoedgevallen moet je er inderdaad niet hebben, want meestal duurt 't wel een dag (of meer), maar inhoudelijk hebben ze mij in alle gevallen wel correct en goed geholpen. 

Indien het reguliere betjes betreft en kun je niet wachten op je winst(en), zou ik ook bij een ander gaan spelen. Maar, als ze de beste odds hebben of een mooie boost, neem ik dat voor lief :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De chat is er maar werkt lang niet altijd. Mailen werkt altijd wel, krijg altijd een keurig antwoord en oplossing. Duurt soms wel een paar dagen. Maar ik ken aanbieders waarbij het antwoord vaak knudde is, en zelfs waar het antwoord dagen op zich laat wachten en dan gewoonweg niet klopt. TOTO is wat dat betreft in mijn ogen niet de slechtste.
Uitbetalen duurt idd onnodig lang, maar als je geen twee dagen kunt wachten op de uitbetaling van een sportsbet zou ik m’n bankrollmanagement eens onder de loep nemen.
TOTO is in de markt echt een prima aanbieder, er zijn veel slechtere op heel veel vlakken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het houdt niet op met de pesterijtjes bij TOTO.

Ik speel er veel (live casino, casino en sport) maar zelden doe ik daar nog mee aan de kruimelacties.
Toevallig had ik voor het eerst in maanden een freebetje gekregen, maar toen ik die wilde inzetten kreeg ik volgende melding:

image.png.025927b15cde9c276ac5b7f36d2bd8d2.png 

Dezelfde weddenschap werd met een tientje uit mijn gewone saldo een minuutje later wel geaccepteerd.
De Lekker Man specials mag ik tegenwoordig voor een euro spelen (ooit 50 cent geweest) 

Ik pak ze wel weer een keer op een moment dat er een trader zit te slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Mijn eerste reactie hier op het forum (na al tijden alleen mee te lezen) en me daarom dus als lid geregistreerd. De reden hiervoor is dus ook mijn frustratie over de klantenservice en met name het gebrek aan informatie, duidelijkheid en snelheid.

Sinds kort heeft TOTO natuurlijk groots op de website staan 'Uitbetaling binnen 1 uur", werd natuurlijk ook tijd. Echter nooit problemen gehad met TOTO uitbetalingen, altijd netjes een dag later bijgeschreven op mijn rekening. Echter nu een automatische uitbetaling i.v.m. een winst die ervoor zorgde dat ik over mijn maximale saldolimiet ging op dinsdag 6 juni 0.40uur is nog steeds niet bijgeschreven. 

Iedere keer krijg je een zelfde verhaaltje. Ze zetten het iedere dag zogenaamd door naar de financiële afdeling, maar een dag later zegt de klantenservice weer dat het toch niet is doorgezet door de collega een dag ervoor. Dan krijg je donderdag te horen, nee staat in systeem nu echt als uitbetaald, moest handmatig, komt vandaag binnen. Vrijdag weer aan de bel, want nog niets binnen en ineens moest ik mijn rekeningafschrift sturen om te laten zien dat niets binnen was gekomen. Na deze te hebben verzonden wederom de mededeling dat het nu echt geboekt was en dus vrijdag nog binnen moest komen. Natuurlijk weer niets ontvangen en gisteren krijg je dan ineens weer een ander verhaal te horen en met de mededeling dat de financiële afdeling er nog mee bezig is.

Echt het is niet meer te volgen en heb dan ook verzocht om een uitleg wat nu daadwerkelijk speelt en waarom het zo moeilijk is om een overboeking te doen. Nou, blijkbaar is het erg moeilijk, want kreeg vandaag weer onderstaande reactie per mail:

Zojuist hebben wij een handmatige uitbetaling intern doorgezet, voor een uitbetaling aan je rekeningnummer.
Houd er a.u.b. rekening mee dat het maximaal 10 werkdagen kan duren alvorens je je uitbetaling op het correcte rekeningnummer ontvangt. Tot mijn spijt duurt deze uitbetaling langer omdat het niet onder het standaard uitbetalings proces valt.


Sorry, maar dit doorzetten en overboeken was allemaal al 4 keer gebeurd volgens de klantenservice? En dan ook nog een maximale verwerkingstijd van 10 werkdagen? We zijn al vanaf dinsdag bezig.

Echt een zeer waardeloze klantenservice en probleemoplossing vanuit TOTO

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja TOTO.
Voor mij staat de langste niet-reguliere uitbetaling van TOTO op iets van 27 dagen, het staat elders op het forum.

Deze week op mijn TOTO account:
- bij handmatige goedkeuring van een sportweddenschap (weliswaar special) tegenvoorstel odd verlaagd van 4,00 naar 3,25.
- bij handmatige goedkeiring van een freebet op sportweddenschap de bet geweigerd omdat mijn speellimieten bereikt zouden zijn (niet het geval)
- winnende sportweddenschap als verliezend afgehandeld
- passive-agressive notitie in mijn account over nachtelijk spelen (duh de NBA en NHL wedstrijden worden dan gespeeld)

Als je bij TOTO (of Unibet) tegenover wat handige bets veel casinospel of slechte bets wil spelen, krijg je nog een veeg uit de pan van de automatische detectiesystemen.
Duidelijk is dat deze aanbieders liefst brave clientele heeft dat gestaag elke maand een paar honderd euro op kwartjes en euroos komt inleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja 27 is natuurlijk helemaal dramatisch, ook die freebet van 10 die niet kon ivm limiet, maar 10 cash uit je wallet kon wel, heel bijzonder toch allemaal.

Dat er een keer iets fout is normaal, maar de oplossing, communicatie en termijn die nodig is om iets dergelijks als een uitbetaling opnieuw te verwerken is toch echt slecht. We leven niet meer in de tijd van de postduiven (en zelfs die zouden sneller zijn geweest).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op dit moment ook een conflict metToto Casino online. Vanaf 1 april moeten alle spellen gekeurd zijn. De Koa schrijft voor dat de RNGs van kansspellen eerlijk en onafhankelijk moeten zijn. Meer dan een jaar geleden heb ik de Ksa  gemeld met printscreens  over zeer ongebruikelijke gebeurtenissen. De ksa doet niets en alle meldingen verdwijnen in de prullenbak van de Ksa.

Nu heb ik in april enige dagen gespeeld op de 3D Europese roulette. Mijn conclusie is dat de RNG niet eerlijk en onafhankelijk is. Ook had ik last dat ik bij winst uitgelogd werd. Hier heb ik een klacht over ingediend. Omdat het antwoord mij niet zinde  heb ik de klacht ook bij de ombudsman ingediend. Na 6 weken kreeg ik antwoord dat de spellen gekeurd waren volgens het keuringsschema 1.4 en dat verdere keuring niet noodzakelijk was.

Wel heb ik nagezonden gekregen de Controle Data Bank van mijn speelsessies van April. Deze ben ik nu aan het analyseren. De daggrafieken laten duidelijk zien dat bij structurele winst de software gaat ingrijpen. Bij overschrijding  van een saldo van 700 euro  wordt het bedrag gestort op een fonds. De speler heeft hier geen weet van. Toen  mijn sessie vastliep blijkt de CDB niets gerapporteerd te hebben. De ombudsman schrijft dat hij niets meer voor mij kan betekenen.

Bij de Ksa ga ik nu opnieuw een klacht indienen. Deze keer wel gedocumenteerd met daggrafieken. De grafiek lezen van R naar L

Toto casino CDB 1.png

toto casino valsspel.png

cdb 15 april.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minutes ago, dobbelsteen said:

Bij overschrijding  van een saldo van 700 euro  wordt het bedrag gestort op een fonds

Hoi dobbelsteen.

Al het beste met je gezondheid gewenst en hou ze lekker bezig met je grieven!

Voor geciteerd fenomeen is een persoonlijke instelling op je account het meest waarschijnlijk: deze is wettelijk verplicht en aanpasbaar onder je account 'verantwoord spelen '. Als je boven de ingestelde waarde komt, wordt voor het surplus automatisch een betalingsopdracht baar je eigen bankrekening gemaakt.

Screenshot_2023-06-12-11-48-05-10_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.9bfb106aaf97085785f48029a85348f2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik het lees gaat het geld niet naar zijn rekening, want je ziet ook dat bij een saldo onder de 700 de wallet weer automatisch wordt aangevuld.

Dit overzicht is eigenlijk wat achter de schermen met je wallet gebeurd, je ziet zelf die bij en afboekingen niet naar een cashfund of 3de rekening (wat het ook precies is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitbetaling nog steeds niet ontvangen, maar heb ineens wel een bonusuitsluiting, in het kader van preventie natuurlijk, omdat mijn speelgedrag is opgevallen.

Dan krijg je zo mooi een link naar je speelgedrag waar je kan bekijken wat er gestort/opgenomen en verloren is. Afgelopen 90 dagen is het verlies €350,- dus dat is wel opvallend allemaal denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend @Nemmor dat de uitbetaling nog steeds niet is ontvangen. Zelf heb ik bij TOTO ook eens zo'n drie weken moeten wachten op een handmatige uitbetaling. Uiteindelijk wel gekregen.

On 6/11/2023 at 7:38 PM, Rudi said:

Deze week op mijn TOTO account:
- bij handmatige goedkeuring van een sportweddenschap (weliswaar special) tegenvoorstel odd verlaagd van 4,00 naar 3,25.

Ik had het afgelopen week ook bij TOTO bij een reguliere weddenschap (geen special of price boost) bij een gewenste inzet van 1k op een odd van 1.5. Het tegenvoorstel vanuit TOTO was een odd van 1,35. Overigens vind ik deze systematiek van het wel accepteren van relatief grote inzetten tegen een weliswaar lagere dan de oorspronkelijk gequote odd in zekere zin spelersvriendelijker dan het ernstig limiteren van spelers, maar het wel altijd gestand doen van een gequote odd.

On 6/11/2023 at 7:38 PM, Rudi said:

Als je bij TOTO (of Unibet) tegenover wat handige bets veel casinospel of slechte bets wil spelen, krijg je nog een veeg uit de pan van de automatische detectiesystemen.
Duidelijk is dat deze aanbieders liefst brave clientele heeft dat gestaag elke maand een paar honderd euro op kwartjes en euroos komt inleveren.

Voor wat betreft de tweede zin, zie de volgende quote uit een interview met de CEO van de Nederlandse Loterij (en dus Toto): (https://www.casinonieuws.nl/online/interview-niels-onkenhout-ceo-nederlandse-loterij-toto/) "Met TOTO nemen wij, denk ik, een heel dominante positie in qua het aantal accounts. Wat we ook zien, is dat onze GGR per speler eigenlijk relatief laag is. Dat willen we ook; we willen ons graag op de recreatieve speler richten en niet op de high-rollers, dat laten we aan andere partijen over."

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.