Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
DeValsspeler
Dat Unibet flink bezig is met het verantwoord spelen concept wisten we natuurlijk al van de posts van @Rudi. Ik speelde daar zelf bijna niet dus had daar ook weinig mee te maken, maar afgelopen week hadden ze een toernooi waarvan ik toch dacht dat het de moeite waard was en dus stak ik daar aardig wat tijd in. Halverwege het toernooi kreeg ik een pop-up over verantwoord spelen en dat je maatregelen kon instellen. Die natuurlijk netjes weg geklikt, maar vervolgens was mijn score uit het toernooi verdwenen. De toernooi pagina was ook niet meer zichtbaar. Bij navraag kreeg ik de volgende mail:
Het minste wat ze hadden kunnen doen was even zelfstandig verifiëren of ik inderdaad onverantwoord bezig was. Ik speelde inderdaad meer dan ze van me gewend zijn, maar het spel wat ik speelde was nou ook weer niet zo volatiel dat ik mijn hele hebben en houden had kunnen verliezen. Sterker nog, op het moment van de blokkade stond ik nog op winst. Ze blokkeren ook alleen de bonussen om me zogenaamd niet te motiveren meer te gaan gokken. Maar alle spellen kan ik nog wel gewoon spelen, inclusief het spel van het toernooi.
Ik vermoed dus eerder dat ze het systeem gebruiken (lees: misbruiken) om spelers er uit te vissen waarvan ze weten dat ze daar niet aan gaan verdienen. Wat me verder ook stoort is het gebrek aan klantenservice. Het is irritant als je uitgesloten wordt van bonussen onder het mom van verantwoord spelen, maar door de wetgeving snap ik wel dat een systeem een melding kan geven. Maar geef er dan vervolgens een menselijk vervolg aan zoals ze dat bij LiveScoreBet deden: Even bellen met iemand over het gokken en hoe het gaat om in elk geval de mogelijkheid te krijgen om te laten zien dat er niks mis is.
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.