Jump to content

Account geblokt voor relax gaming?


Bas00074

Recommended Posts

Op kansino krijg ik onderstaande in beeld als ik bijvoorbeeld “magic Piggy” van hacksaw/relaxgaming wil spelen of een andere kast van die aanbieders staat er dan mijn account is geblokkeerd. De rest van de aanbieders kan ik gewoon op spelen. De klantenservice kan me niet verder helpen en komt met het standaard riedeltje van cookies wissen etc. Werkt niet. Meerdere mensen last van? Of ben ik de enige? 

35EF1654-C9E0-4688-8E43-C787C78C3EB6.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 uur geleden zei LuukFOD:

Heb je contact gezocht met de ondersteuning? Die kunnen je misschien een duidelijk antwoord geven?

Jazeker, al 3 dagen op rij. Ze geven aan dat ze geen idee hebben waarom mijn account geblokkeerd is. En dat ik maar rustig af moet wachten..

6 uur geleden zei Lady_Diamond:

teveel gewonnen op deze spellen? 😉

Afgelopen week met 0,40ct inleg een bonusgame en daarin zo’n €400,- euro. Niet exorbitant hoog oid. Daarna ook nog 2 bonussen met een euro inleg. Al met al denk ik 250 inleg en 1400 winst ongeveer. Maar dat mag toch geen reden zijn? Ik druk alleen op dat spin knopje.. 

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, ze gaan van een winnaar geen account blokkeren, vooral geen spel leverancier. Die snapt ook wel dat als je door blijft spelen t geld vanzelf terug komt. 

Ik denk dat er een spel ronde vast zit. Je hebt een inzet geplaats, de winst kon niet worden bijgeschreven (wat voor reden dan ook) en nu zit alles vast op dat spel/spel leverancier. 

Vraag ze om dat te onderzoeken, vraag of ze een verzoek naar relax kunnen sturen met het verzoek of er een eventuele winst "vast zit". 

Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei Bas00074:
16 uur geleden zei LuukFOD:

Heb je contact gezocht met de ondersteuning? Die kunnen je misschien een duidelijk antwoord geven?

Jazeker, al 3 dagen op rij. Ze geven aan dat ze geen idee hebben waarom mijn account geblokkeerd is. En dat ik maar rustig af moet wachten.

Ik heb dit nog nooit eerder gehoord. Lijkt bijna alsof iemand ergens op een fout knopje heeft gedrukt. Bij andere casinos kun je er wel op spelen?

 

Merkwaardig... Keep us up to date please!

Link to comment
Share on other sites

Op 10-5-2023 om 23:51 zei LuukFOD:

Ik heb dit nog nooit eerder gehoord. Lijkt bijna alsof iemand ergens op een fout knopje heeft gedrukt. Bij andere casinos kun je er wel op spelen?

 

Merkwaardig... Keep us up to date please!

Bij andere casino’s kon ik er probleemloos op spelen. Ik heb vandaag voor de 6e dag op rij contact gezocht met de klantenservice. Eindelijk iemand die echt eens hielp en er achter kwam dat er tijdens een spin een update van de kansino website is geweest oid. Hij heeft “iets” nagekeken in mijn account en 5 minuten later kon ik weer probleemloos spelen. Geen idee waar het hem nou precies helemaal in zat, duurde even; maar het werkt weer :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minuten geleden zei Bas00074:

Bij andere casino’s kon ik er probleemloos op spelen. Ik heb vandaag voor de 6e dag op rij contact gezocht met de klantenservice. Eindelijk iemand die echt eens hielp en er achter kwam dat er tijdens een spin een update van de kansino website is geweest oid. Hij heeft “iets” nagekeken in mijn account en 5 minuten later kon ik weer probleemloos spelen. Geen idee waar het hem nou precies helemaal in zat, duurde even; maar het werkt weer :)

Zo zie je maar hoe belangrijk het is om een goede klantenservice te hebben en dat er op een enkeling naar de meesten gewoon een veredelde telefonist(e) is. Gelukkig trof je dit keer wel iemand die verder keek dan zijn neus lang was.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.