Spring naar bijdragen

RIP Doyle Brunson, 1933 - 2023


Hansheem

Aanbevolen berichten

Lieve onetimers, 

Triest nieuws deze ochtend bij het wakker worden waar de hele pokerwereld toch even van ondersteboven is. 
De dag waarvan je wist dat die ooit zou komen, en toch gelukkig steeds maar niet kwam ... is hier dan nu toch. 

De legende, want zo mag je hem wel noemen, Doyle Brunson is op 89 jarige leeftijd overleden. Hij was voor mij als 15 jarig illegaal pokerend ventje absoluut mijn idool en zijn boek super system heb ik dan ook als zo'n beetje enige boek ooit van kaft tot kaft uitgelezen met mijn toentertijd zeer beperkte Engelse kennis. 

Ik heb hem (uiteraard) helaas nooit ontmoet maar zodra er weer een nieuwe aflevering was van WSOP, High stakes poker of welke show dan ook te downloaden was op niet nader te noemen content sites hoopte ik maar weer dat hij aan tafel zat zodat we weer iets van de legende konden leren, of in ieder geval konden genieten. 

Een uniek persoon, een onmeetbaar populaire ambassadeur van poker en een alom gerespecteerde legende is niet meer. Doyle Brunson ... RIP. 

doyle brunson poker

bewerkt door Hansheem (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
  • Sad 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve onetimers, 
Triest nieuws deze ochtend bij het wakker worden waar de hele pokerwereld toch even van ondersteboven is. 
De dag waarvan je wist dat die ooit zou komen, en toch gelukkig steeds maar niet kwam ... is hier dan nu toch. 
De legende, want zo mag je hem wel noemen, Doyle Brunson is op 89 jarige leeftijd overleden. Hij was voor mij als 15 jarig illegaal pokerend ventje absoluut mijn idool en zijn boek super system heb ik dan ook als zo'n beetje enige boek ooit van kaft tot kaft uitgelezen met mijn toentertijd zeer beperkte Engelse kennis. 
Ik heb hem (uiteraard) helaas nooit ontmoet maar zodra er weer een nieuwe aflevering was van WSOP, High stakes poker of welke show dan ook te downloaden was op niet nader te noemen content sites hoopte ik maar weer dat hij aan tafel zat zodat we weer iets van de legende konden leren, of in ieder geval konden genieten. 
Een uniek persoon, een onmeetbaar populaire ambassadeur van poker en een alom gerespecteerde legende is niet meer. Doyle Brunson ... RIP. 
18c1ba0ff1.png
RIP Doyle, inderdaad een grootheid en boegbeeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Hansheem said:

zijn boek super system heb ik dan ook als zo'n beetje enige boek ooit van kaft tot kaft uitgelezen

Een uniek persoon, een onmeetbaar populaire ambassadeur van poker en een alom gerespecteerde legende is niet meer. Doyle Brunson ... RIP. 

Rust zacht en sterkte aan de nabestaanden.

Bij Interpoker moeten ze een magazijn vol met exemplaren Super System 2 hebben gehad.
Eénmaal stuurden ze me zo'n vuistdik boek op, zodra ik tijd heb lees ik het door.


Bij volgende promo's met hetzelfde prijsje kreeg ik telkens via customer support met goedkeuring van Ryan H.  € 35 in mijn account.
Good times.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg vanochtend vroeg wat berichtjes in mijn app dat Texas Dolly was overleden, een legende. Ik heb altijd een groot bewondering voor deze man gehad en hem zelfs een keer ontmoet op onze hotelkamer in het Bellagio. Nu bezig met een mooie column ter nagedachtenis van deze memorabele persoon. Een gemis in de pokerwereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.