Spring naar bijdragen

WSOP Circuit Afterparty Toernooi 17 Mei 10k gar LAST MINUTE TICKETS TE WINNEN!!


LuukFOD

Aanbevolen berichten

 

We mogen last minute 5 tickets weggeven van ggpoker!! 

En dit doen we met een ode aan Doyle Brunson. Post in dit topic een bijzondere foto van Texas Dollie, het liefste zelfgemaakt, en je maakt kans op een ticket. Om 1300 uur beslist de jury wie de tickets wint. De Jury dat ben ik en deze is niet om te kopen!

 

LET OP! 24 jaar of ouder. Onder 24 mag je helaas niet meedoen aan de promotie en kun je niet winnen. Je mag wel een foto in het topic sturen maar het ticket zul je niet winnen!

 

 

Vorige week was de WSOP Circuit in Venlo en als afsluiter is er daarom een Afterparty toernooi.

Entree $50 (45+5) ongelimiteerde re-entries mogelijk

Prijzengeld: 10k gar

Aanvang: 1930 uur late reg tot 21.30 (level 14)

Startstack: 10k (200bb)

levels: 8 minuten 

Tournaments > Private > WSOPC Venlo Afterparty Tournament.
 
Weer een behoorlijke guarenteed.  Redelijk Turbo toernooi verwachting van GG is dat het binnen 6 uurtjes afgelopen zal zijn. Dus je kunt nog beetje slaap pakken voor je weer aan de slag moet 😉
 
Welke Onetimer gaat een poging wagen? Update ons hier. Voor de Onetimer die het verste komt ligt er een mooi 1/5 staatslot in het verschiet!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • LuukFOD changed the title to WSOP Circuit Afterparty Toernooi 17 Mei 10k gar LAST MINUTE TICKETS TE WINNEN!!

Helaas heb ik Doyle Brunson nooit zelf ontmoet, wel veel over gelezen. 

Mijn favoriete foto is toch wel zijn eerste overwinning van een WSOP main event. Waar hij berucht is geworden met de Ten Deuce. Daarnaast vind ik het sowieso bijzonder dat er in die tijd zonder software en dergelijke gespeeld werd en er op hoog niveau gepokerd werd.

Helaas ben ik geen 24, maar wilde het toch graag delen!

Doyle.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei pjong:

Hoppa. Super leuk om te winnen en te gaan spelen. Ik ga mijn best doen vanavond

 

16 minuten geleden zei pjong:

Hoppa. Super leuk om te winnen en te gaan spelen. Ik ga mijn best doen vanavond

Ja dat mag ik hopen 🤣

Zou epic zijn als een van jullie hem wint. OVerigens kan iedereen die niet speelt maar wel wil zien wat er gebeurt onze pokerstreamer volgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=114]driekwart[/mention] [mention=41]pjong[/mention] [mention=21433]CeTheBeast[/mention] [mention=43]SmartAce[/mention]

Tickets zouden voor 1700 uur op je account moeten staan. Check dit door te kijken bij je tickets maar ook door proberen in te schrijven. En mocht ie er niet zijn weten jullie me te vinden!
Ga het in de gaten houden, mooi wat te doen op het werk vanavond haha

Verstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.