Spring naar bijdragen

Stijgt of daalt de huizenprijs in uw regio?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Altijd fijn om te weten hoe de huizenprijzen het doen in je woonplaats.

Dit kun je terug zien op deze interactieve kaart.

In mijn dorp zijn de prijzen wat gestegen:

VERANDERING PRIJZEN KOOPWONING

KW1 2016 TOV KW1 2015

GEMEENTE: Bladel

NVM-REGIO: Zuidoost Brabant

GEM. PRIJS: € 250.000

AANTAL VERKOCHT: 466

TOV KW1 2015: 3.3%

Hoeveel is het bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

De luchtbel word langzaam weer een beetje opgeblazen in Nederland nadat deze volledig lek was gelopen. De lage rente blijft de belangrijkste reden denk ik en deze blijft nog wel een jaar of tien laag is mijn inschatting. Dus ik verwacht dat er wel weer een nieuw high aan zal komen in de huizenprijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon zelf in Amstelveen en mijn appartement is de laatste jaren flink in prijs gestegen.

Als ik soms zie wat er voor appartementen in mijn flat of daaromheen wordt betaald vind ik het vrij veel.

Je hoort mij overigens niet klagen hoor, ik heb liever dat mijn huis boven water staat dan onder, aangezien ik mijn overige kosten nog wel gewoon op de hypotheek kon zetten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.