Spring naar bijdragen

Uitbetaling via bank door HC


Santi

Aanbevolen berichten

Afgelopen dinsdag rond 16:30 een uitbetaling via bank laten doen ivm het bedrag (15.000 winst). Ik kreeg van de chef die me hielp te horen dat ik wel direct het pand moest verlaten en een verbod van 24 u (alleen voor hc Rotterdam heb, omdat duidelijk moet zijn waar de winst vandaan kwam). Geen enkel probleem, toevallig was ik de volgende dag met een vriend op Scheveningen en wilde hij daar langs het hc, hier kwam ik niet binnen… schijnbaar had de chef mij dus verkeerd ingelicht en geldt de 24 uur voor iedere vestiging. Ook heb ik het geld nog steeds niet op mijn rek, ervaringen met het laten storten van je winst door een hc vestiging en de duur hiervan op dit forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.