Spring naar bijdragen

Small risk high reward


lMaastricht

Aanbevolen berichten

Goedenavond. Ik doe al enkele jaren aan sports betting, en ben eigenlijk het type speler die onder de 1.50 odds kiest ipv allemaal odds van boven de 2.

 

Nu ben ik aan het denken om een nieuwe tactiek te proberen, namelijk een high stake high reward tactiek op de lange termijn.

 

Als je dagelijks €100 inzet op een totaal odd van 1.50 en dan dagelijks €50 cashed heb je in 30 dagen €1.500 winst als er niks fout gaat

 

Zijn er mensen die dit samen willen doen dus samen de odd zoeken, ik merk als ik het met iemand anders doe ik het meer “ serieuzer “ aanpak

 

Vanavond een voorbeeldje zie foto 

 

alvast bedankt

09BFCC3C-0577-4433-836D-FF610D7E2E60.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ je mag inzetten en spelen wat je wilt als je er maar plezier in hebt

Dat gezegd zie ik weinig logica in de gekozen strategie.
Er zijn veel manieren om sportsbetting te verslaan.
De aller simpelste daarvan is het gebruik maken van bonusen en promo's. Dat kan je doen ofwel door wat kleiner te betten, dan krijg je links en rechts wat losse euro's en tientjes. Ofwel speel je wel deze betgrootte of een stuk groter, en dan moet je ervoor zorgen dat je highroller bonusen krijgt.

Voor wat betreft gekozen odds van rond 1,50 is op zich niets goed of fout. Je hebt geen indicatie dat rond deze odds er meer of minder marge op de aangeboden bets zit.
Het combineren van 3 weddenschappen is best slim in geval je weet dat de weddenschappen winstgevend zijn of is best dom in geval er marge voor de bookies op de weddenschappen zit. Ongeacht de uitslagen van de gespeelde wedstrijden zie ik geen reden waarom er geen marge op de weddenschappen voor de bookies zit.
Dat komt door een soort van 'rente op rente' effect. 

Wat dat betreft was je gemiddeld een stuk beter af als je 1 bet had afgesloten tegen odd 1,54