Spring naar bijdragen

Small risk high reward


lMaastricht

Aanbevolen berichten

Goedenavond. Ik doe al enkele jaren aan sports betting, en ben eigenlijk het type speler die onder de 1.50 odds kiest ipv allemaal odds van boven de 2.

 

Nu ben ik aan het denken om een nieuwe tactiek te proberen, namelijk een high stake high reward tactiek op de lange termijn.

 

Als je dagelijks €100 inzet op een totaal odd van 1.50 en dan dagelijks €50 cashed heb je in 30 dagen €1.500 winst als er niks fout gaat

 

Zijn er mensen die dit samen willen doen dus samen de odd zoeken, ik merk als ik het met iemand anders doe ik het meer “ serieuzer “ aanpak

 

Vanavond een voorbeeldje zie foto 

 

alvast bedankt

09BFCC3C-0577-4433-836D-FF610D7E2E60.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ je mag inzetten en spelen wat je wilt als je er maar plezier in hebt

Dat gezegd zie ik weinig logica in de gekozen strategie.
Er zijn veel manieren om sportsbetting te verslaan.
De aller simpelste daarvan is het gebruik maken van bonusen en promo's. Dat kan je doen ofwel door wat kleiner te betten, dan krijg je links en rechts wat losse euro's en tientjes. Ofwel speel je wel deze betgrootte of een stuk groter, en dan moet je ervoor zorgen dat je highroller bonusen krijgt.

Voor wat betreft gekozen odds van rond 1,50 is op zich niets goed of fout. Je hebt geen indicatie dat rond deze odds er meer of minder marge op de aangeboden bets zit.
Het combineren van 3 weddenschappen is best slim in geval je weet dat de weddenschappen winstgevend zijn of is best dom in geval er marge voor de bookies op de weddenschappen zit. Ongeacht de uitslagen van de gespeelde wedstrijden zie ik geen reden waarom er geen marge op de weddenschappen voor de bookies zit.
Dat komt door een soort van 'rente op rente' effect. 

Wat dat betreft was je gemiddeld een stuk beter af als je 1 bet had afgesloten tegen odd 1,54 

Maar laat je vooral niet uit het veld slaan door een enkel tegenvallertje. Voor hetzelfde geld vallen er nu enkele weddenschappen wel je kant op.
 

bewerkt door Rudi
advies: hou er rekening mee dat winstgevend sportsbetten niet veel mensen gegeven is. Verlies kan redelijk oplopen met EUR 100 per weddenschap (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.