Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste onetimenlers,

Voordat ik begin wil ik even zeggen dat ik me ten zeerste bewust ben van het feit dat ik hier uberhaupt nooit had moeten registreren, laat staan geld storten. Daar zijn immers genoeg casino's voor met wél een fatsoenlijke, legale vergunning. Toch zit ik hier nu met een probleem. Ik heb een account aangemaakt en gespeeld op Evobet. Mijn account was 'volledig' geverifieerd dus dacht met uitbetalen zou het geen problemen op moeten leveren. Het tegendeel blijkt helaas waar. Heb €2000 op mijn account staan die ik uit wil betalen. 

Ten eerste is het mogelijk slechts €1000 per keer (per 24u) uit te laten betalen. Het zouden dus 2 uitbetalingen moeten zijn. Bij de eerste is het al een drama. Ze vroegen al snel om een extra document, namelijk een selfie waarin ik een papier omhoog houdt met daarop mijn naam, mijn geboortedatum en de naam van het casino (Evobet) daarop geschreven en duidelijk zichtbaar op de foto. Erg raar dit. Zeker gezien het feit dat ik al 9 documenten heb opgestuurd waaronder ID voor- en achterkant, kopie bankafschriften, kopie betalingsbewijs etc). Wat ze nu doen is me dus puur aan het lijntje houden. Na het uploaden van dit extra document gaat er natuurlijk weer 3 dagen voorbij, want ja, het onderzoeken van deze foto is natuurlijk bijzonder inspannend werk.

Ik word dus aan het lijntje gehouden. Recensies online beloven niet veel goeds. Wellicht hopen ze dat ik ondertussen met het geld door ga spelen wat op mijn account staat. Dat is dus wat ik vooral niet doe. Ben ondertussen erg wanhopig en ben bang dat die 2k nooit uitbetaald gaat worden. Is er misschien iemand die hier ook ervaring mee heeft bij dit casino of iemand die me ermee kan helpen? mijn username op Evobet is mr3108

Alvast bedankt!

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Ik speel zelf op 2 sites zonder vergunning in Nederland, met Maltese licentie aangezien dit voor de regulering de 'beste' vergunningen waren.

 

Voor ik registreerde, heb ik 2 dagen lang mijn eigen due diligence gedaan om te kijken hoe betrouwbaar ze zijn. Besloten om te registreren, meteen alle docs geüpload en nooit gezeik gehad. Behalve dat ze me elke 3 maanden weer proof of address vragen en 1x per jaar SOW lijstje in laten vullen.

 

Als ik zelf even rondzoek lijkt jouw voorbeeld een standaard werkwijze van EvoBet te zijn. Ik zou er dan ook niet vanuit gaan dat je je geld krijgt, dan kan het alleen maar meevallen. En neem deze ervaring in ieder geval mee voor jouw acties in de toekomst.

 

Curaçao licenties zijn geen drol waard, enige wat erger is zijn Costa Rica licenties (of ongelicenseerde sites). Het spijt me, maar ik zie niet in hoe je hier geholpen kunt worden helaas. Maar wie weet is er een OneTimer met betere ervaringen.

Geplaatst

Dank voor je post @momhitsdad

Momenteel zit ik in Hotel Alkmaar met ernaast een sushi tent. Het is inmiddels traditie geworden dat als de speler betaald wordt door zo'n boefjes casino ik een bak sushi krijg, bij deze 🙂

 

Casino Evobet wordt gerund vanuit Curacao en dat is ruk! Malta is dan beter maar ik raad uiteraard alleen de legale vergunde online casino's aan die zich mogen richten op de Nederlandse markt zoals Jack's casino.

 

Goed, advies heb je nodig en hulp. Je bent al goed bezig. Lees niet meer spelen en je ook niet laten verleiden als ze een gave bonus of zelfs freespins naar je toewerpen! Don't bite!

Hoe heb je gestort, heb je een bonus gekregen en geaccepteerd en zo ja, is die al helemaal volledig vrijgespeeld? (en heb je aan de bonusvoorwaarden voldaan en niet te hoog gespeeld)

Ik ga even wat karma sturen naar Curacao en dan gaan we dit samen rocken!

 

 

Geplaatst

Evobet zijn een beetje boefjes en goede kans dat je je geld uiteindelijk niet krijgt.

Je kan aan het eind van de verificatie hel Evobet dreigen via [email protected] bij de licentie houder een  klacht in te dienen dat dit casino hun diensten aan Nederlanders aanbiedt. Dit is volgens de licentie niet toegestaan. Licentiehouder doet daar mogelijk wel wat mee, want minst slechte licentiehouder ik Curacao, dezelfde als waar wel reputabele casino's als Stake.com en Pinnacle op gelicenseerd staan.

Geplaatst (bewerkt)

Een groot sushipakket is wel het minste wat ik kan doen als dit gaat lukken!

Ik heb met een cashlib-voucher gestort. Deze voucher heb ik met iDeal gekocht. Daar hebben ze ook de docs van. Daarnaast zonder bonus gespeeld. Niet eens free spins. Dus echt raw cash.

bewerkt door momhitsdad
Geplaatst

super, blijf vriendelijk in de chat en mail! (beloof me dat) gewoon gehoorzamen, opsturen en geduld hebben en niet spelen is het devies. We kunnen echt nog andere stappen nemen maar ik denk dat het komt door dit cashlib, dit is in principe een soort van onpersoonlijke cash fund naar je casino en willen daarbij de bewijzen hebben wie er speelt en waar het geld heen gaat (mbt witwassen) ik zou mij nog niet te veel zorgen maken en snap dat je hier stress van krijgt maar probeer het los te laten en aan hun compliance team de dingen op te leveren hoe lang dit ook gevoelsmatig duurt.

 

Ik geef het 86% kans 🙂

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst

 

Robin says:Hello. Thank you for reaching out to us. Since your queries are account specific, please provide your date of birth.

 

says:xx-xx-xxxx

 

says:Hi robin

 

says:Currently it's been 72h since I requested a withdrawal. Could you please give me an update?

 

Robin

 

Robin says:Please wait one moment to check your account.

 

 

Robin says:Please note that withdrawal requests are processed within 3 working days. Kindly allow the rest of the day as well as the request will be reviewed in due time.

 

says:Okay, so today it should happen😊?

 

Robin

 

 

Robin says:Normally, yes, in case of any update you will be contacted via email.

 

says:Thank you very much for your help. Wish you a lovely day

 

Robin

 

 

Robin says:Thank you for contacting us. Wish you a lovely day.

Geplaatst

Emma

 

 

Emma says:Hello. Thank you for reaching out to us. How may I assist you today?

 

says:Hi emma

 

says:Where is my pending withdrawal? Its not visible anymore and I haven't received an email? Is it accepted?

 

Emma

 

 

Emma says:As I can see, it has been processed succesfully. Kindly allow a few days until they are received in your bank account.

 

says:Okay will I get an email for confirmation? Can't find it anywhere. Is it approved 100%?

 

Emma

 

 

Emma says:it has been processed today as I can see. You can sent us an email as well and we will confirm by replying to you.

4:03 PM

 

Zo wazig, staat nergens dat het geaccepteerd is. Onder kopje geschiedenis zie ik dat als laatste gebeurtenis de aanvraag van uitbetaling van 3 dagen geleden.

Enfin, ik ga een mail sturen met verzoek van bevestiging. 2e 1k meteen aangevraagd nu

Geplaatst

Dear Max

 

Kindly be informed that once the payment is completed on our side, it takes around 4-5 working days for the funds to appear in your bank account.

 

 

Once the withdrawal has been initiated, funds are generally deposited into your bank account within two business days. The speed at which this happens depends largely on when your bank posts the funds, as the money will have already left your due account. Most banks will make your funds available on the same day that they receive the transfer. On occasion, banks may take an additional 2-3 days to do so. As such, please allow a total of 4-5 business days for your funds to appear in your bank account.

 

 

Note: your first transaction might take longer than one to two business days to be processed and deposited to your bank account.

 

Dus ik neem aan dat het in gang is gezet?!

Geplaatst

pffff we zijn er nog niet. Vragen ze nu weer een bewijs dat het telefoonnr daadwerkelijk op mijn naam staat. Nu is het zo dat het op mijn vaders naam staat. Krijgen we dat weer. Gelukkig heb ik nog een oude factuur gevonden, wel een ander adres, maar het gaat ze om dat het geregistreerde telefoonnr op mijn naam staat. Die 2 dingen staan allebei op die factuur, dus fingers crossed

  • 3 maanden later...
Geplaatst

Hi. Totaal ontgaan om een update te plaatsen hier... Heb het geld nooit ontvangen en mijn account laten sluiten daar. Heb nu echter een volgende uitdaging. Zojuist een fijne hit gehad en nu natuurlijk uit laten betalen. Reden overigens dat ik bij niet vergunde casino's speel is de mogelijkheid om bonussen te kopen. Zo ook de bonus hieronder is gekocht voor €31.20

 

https://replay.nolimitcity.com/show/kukobabuzedudanogoseyoremogisigigu?device=mobile&language=nl

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.