Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Naast de vlogs heb ik tijdens het terug vliegen naar Nederland ook een Blog geschreven over mijn ervaringen in las Vegas! Weekje, wat een week! Mijn allereerste keer naar Amerika en dan direct naar Las Vegas! Wat was het een reis, bijna de andere kant van de wereld! Een droom die uitkwam. Altijd wilde ik al eens naar Amerika, maar ja wie wil dat nou niet!? Gelukkig heb ik mijn droom waar gemaakt! En hoop ik nog vele malen naar Amerika te kunnen reizen. De grootte, de mensen, de taal! Alles heeft mij te pakken genomen! De bijzondere dingen die ik gezien heb. En dan Las Vegas, de stad van de luxery, feesten en gokken er zijn bijna geen woorden die dit ooit zullen kunnen beschrijven. Ik heb jullie een kleine inkijk proberen te geven in Las Vegas en er omheen, gister/eergisteren nog stond ik midden in de Grand Canyon waar ik echt het Wauw.. gevoel had, het onwerkelijke! Moest bijna een traantje laten tijdens het opnemen van de vlog. Deze vlog is nog niet ge-edit op moment van typen maar daar zal snel verandering in komen! Lees verder op mijn website Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts