


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Weetikveel
In 2019 ben ik begonnen met gokken bij OneCasino. Al snel toonden mijn spel, stortingen, chatten en opnames aan dat ik verslaafd was aan gokken. Ik heb veel grote bedragen gestort en gespeeld, hier is nooit enige controle op geweest. Na enkele weken tot maanden won ik een bedrag van 13000 euro. Ik vroeg toen om betaling op zaterdagavond goed te keuren. Dit zou die avond nog gebeuren (bijgevoegd screenshot). Die avond werd er niets uitbetaald en de volgende dag in de avond speelde ik 12000 euro weg. De dag erna keurde ze snel mijn betaling goed. OneCasino wist van mijn gokverslaving en deed dit bewust zodat ik het weer weg zou spelen. Ik had al mijn andere uitbetalingen geannuleerd in de maanden er voor. Ik heb hier ook screenshots van. Achteraf werd ik boos en wilde mijn eigen gokverslaving niet toegeven en gaf aan dat dit niet door mij was gedaan. Dit bleek uiteindelijk ook het geval te zijn. Dit was ook geen reden om mijn account te sluiten omdat ik hierna weer speelde. Uiteindelijk heb ik via Onecasino alle chatgeschiedenis, betalingen en spelgeschiedenis opgevraagd. Dit duurt keer op keer erg lang. Uiteindelijk heb ik alle gevraagde stukken gekregen, maar dit laat zien dat ze in de chatgeschiedenis hebben geknoeid en dingen hebben verwijderd. Ik heb keer op keer gevraagd om dit via een tussenpersoon op te lossen, maar er is steeds geen reactie gekomen. uiteindelijk kreeg ik via OneCasino het voorstel om dit via de Europese Geschillencommissie te laten oplossen. Ook dit kostte veel tijd en uiteindelijk bleek dat ze dit niet meer wilden verwerken omdat het al meer dan een jaar geleden was. Ik heb overal bewijs van.
Ik heb OneCasino al vaak een mail gestuurd dat ik het opgelost wil hebben en beantwoord vragen zoals waarom de chat is aangepast, maar het enige wat ik hoor is dat de zaak voor ze is opgelost.
ik wil graag gewoon antwoord op de vragen:
- waarom hebben ze de betaling niet goed gekeurd
- waarom hebben ze de chathistory aangepast
- waarom hebben ze niets ondernomen in het kader van de verlavingspreventie.
helaas krijg ik geen reactie. Tuurlijk was ik gokverslaafd maar Onecasino heeft gewoon bewust het eea verzaakt en vind dat ik hier gelijk in moet krijgen maar het is bijna onmogelijk. Wie kan mij helpen. In de bijlage enkele documenten.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.