Spring naar bijdragen

Toto high roller bonussen


Krippie

Aanbevolen berichten

Ik ben bekend met maar 2 niveaus beloningen op TOTO . Mocht er een highroller niveau aan beloningen nog boven zitten, had ik daar wellicht wel aanspraak op gemaakt.

Probleem bij TOTO is dat als je hoog of veel speelt, je grote kans loopt op interventies verantwoord spelen vanuit Toto's systeem.

Het hogere niveau beloningen levert ongeveer op: een keer voor een tientje freespins per week, voor twee tientjes free spins bij €100 storting, een 20% tot €50 reload, een 50% tot €50 sport freebet. Een keer in de maand een uitnodiging voor een slots toernooitje met goede pot maar inzet €4 of €2 per spin op zo'n ELK slot met 94% RTP, kost heel gemakkelijk meer dan het oplevert.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die sport promotie krijg ik nooit zo hoog. Speel ook bijna geen sport. Die slot is ruim minder geworden sinds 1 a 2 maand. Ik krijg ze ook wekelijks zoals in printscreen Rudi maar voorheen was het altijd 100 free spins van een euro en 50 extra van een euro bij 250 storten. Ook de woensdag actie is nog maar 40% van wat het was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.