Spring naar bijdragen

Stort block , belafspraak niet nagekomen


SCi

Aanbevolen berichten

Dinsdag kreeg ik een belletje van kansino.

Ik zat in de auto en nam zodoende niet op.

 

Toen ik 10 minuten later terug belde kon de medewerker me weinig vertellen behalve dat men mij graag wilde spreken over mijn account.

Geen probleem en dus een belafspraak gemaakt door woensdagavond.

Tevergeefs want ik kreeg geen telefoontje...

 

Zojuist via de chat om text en uitleg gevraagd maar daar is niets bekend over een belafspraak... 🤔

"We hebben je een mailtje gestuurd , reageer daar op "

Heel leuk maar waarom heb ik de afspraak dan gemaakt ?

 

Storten is momenteel niet mogelijk en dat "verlossende" telefoontje krijgen is blijkbaar lastig...

Het zal ongetwijfeld zijn omdat ik een limiet heb bereikt ( 10k ofzo.. ) maar toch,..

Zoiets zou toch niet zo'n issue moeten zijn lijkt me ?

 

  • Confused 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Komt helaas wel eens voor bij de Nederlandse legale aanbieders dat men belafspraken niet nakomt, beweert dat er gemaild is en je de mail niet hebt ontvangen en soortgelijk, zo is mijn ervaring. Ik heb al zeker een handvol soortgelijke gevallen zelf meegemaakt.

Heel herkenbaar bij kansino, communicatie is niet hun sterkste punt, via de Live chat hierover (blijven) reclameren, uiteindelijk komt het dan wel goed is mijn ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar bij Kansino, communicatie is niet hun sterkste punt, via de Live chat hierover (blijven) reclameren, uiteindelijk komt het dan wel goed is mijn ervaring.

Positief hierin wel is dat ze in iedere geval bovenop RG zitten, voor zoverre ik dat in kan schatten. De uitwerking laat dus te wensen over (in sommige gevallen)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.