Spring naar bijdragen

Win een reis naar de F1 van Abu Dhabi met Betnation!


LuukFOD

Aanbevolen berichten

Ben jij Formule 1 gek en heb je altijd al eens de afsluitende race in Abu Dhabi bij willen wonen? Wij geven met ons toernooi een fantastische reis t.w.v. €4.500,00 weg. Maak kans op een 5-daagse Formule 1 deluxe reis naar Abu Dhabi van 22 t/m 26 november. De reis is inclusief vlucht en 5-sterren hotel.

Bij dit toernooi hanteren we de highest win-to-bet-ratio
 

 Dit bereken je door de winst te delen door je inzet. Stel dat je bijvoorbeeld €10,- hebt gewonnen met een inzet van €2, dan is de ratio dus 10/2= 5. De speler met de hoogste ratio wint het toernooi!


De hoofdprijs en spins zijn vrij opneembaar en zonder inzetvereisten. Je kunt deelnemen door naar de top 10 deelnemende spellen van Pragmatic Play te gaan en daar het toernooi te accepteren: Deelnemende top 10 spellen: Big Bass Bonanza, Big Bass Hold & Spinner Megaways™, Big Bass Splash, Bigger Bass Bonanza, Buffalo King Megaways,  Congo Cash, Gates of Olympus, Sugar Rush, Sweet Bonanza en Wolf Gold. Houd de toernooi ranglijst in de gaten om te zien hoe je presteert ten opzichte van andere spelers en pas je strategie waar nodig aan om je highest win-to-bet ratio te verbeteren.

Het toernooi loop van 19 augustus 1500 uur t/m 28 augustus 10 uur.
Aanmelden voor deelname is verplicht
minimale inzet 20 cent per spin
Niet voor 23 jaar en jonger
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een groot f1 fan, dit jaar genoten van Silverstone. Maar als er tracks zijn waar ik absoluut niet naar toe wil dan is het abu dhabi, jeddah en bahrein. Niks dat ik iets tegen  landen uit het midden oosten heb, ik vind 12,50 euro voor bier gewoon te duur en dan beperken ze ook nog eens de consumptie tot fan zones met bepaalde uren waar je mag drinken. Dan ga ik liever "op de fiets naar Zandvoort toe". 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-8-2023 om 11:00 zei Rudi:

Met het uitdelen van specifieke tips schiet ik mezelf in de voet. In het verleden heb ik al (te) regelmatig algemene tips gegeven, doe ik ook niet meer.

Parels voor de zwijnen.😁

Nog bedankt voor al je pareltjes namens het Online Initiatief Nederlandse Kansspelspelers.

bewerkt door JoE (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheGreatOne:

Volgens mij gaat het in het echt anders dan ze in hun regels hebben staan. Gaat gewoon om de een hoogste win/bet/ratio verhouding! Oneindig spinnen en bidden dus en dus een hele andere tactiek dan een hit en run. Wel mooi dat nummer 2 van deze competitie €1,00 aan free spins krijgt 🙂

Niet oneindig max 500 spins. Tenzij de voorwaarden op de site heel anders zijn dan ik door gekregen heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minutes ago, TheGreatOne said:

Volgens mij gaat het in het echt anders dan ze in hun regels hebben staan. Gaat gewoon om de een hoogste win/bet/ratio verhouding! Oneindig spinnen en bidden dus en dus een hele andere tactiek dan een hit en run. Wel mooi dat nummer 2 van deze competitie €1,00 aan free spins krijgt 🙂

Zoals ik de regels had gelezen bij de Dacia promo had ik dat toernooi met overmacht gewonnen, volgens de inrichting van hun regels werd ik daar tweede.
Oh well ik heb al een auto en 7K speelwinst aan over gehouden toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update vanuit Betnation:

 

Kleine update van de berekening highest bet to win verhouding: 
Win to bet ratio:
Berekening highest win-to-bet verhouding: Dit bereken je door de winst te delen door je inzet. Stel dat je bijvoorbeeld €10,- hebt gewonnen met een inzet van €2, dan is de ratio dus 10/2= 5. De speler met de hoogste ratio wint het toernooi!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.