Spring naar bijdragen

Eerste Onetime Coca Cola Poker Kampioenschappen in Groningen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

JackPot zei:

Lekker hoor @WouterM ik zal er bij zijn en als je een lekker Mexicaans biertje en bitterballen hebt, plus enkele dames dansend op de bar kan het poker me gestolen worden.

Misschien ook wat voor @Esther om mee te doen met pokeren, of op de bar te dansen ;)

Haha, voor dansen op de bar ben je een aantal jaren te laat :). Wel superleuk initiatief en wie weet ben ik er bij (als dit lukt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @Esther zei:

> The_Special_One zei:

>

>

>

> JackPot zei:

>

>

> Lekker hoor WouterM ik zal er bij zijn en als je een lekker Mexicaans biertje en bitterballen hebt, plus enkele dames dansend op de bar kan het poker me gestolen worden.

>

>

>

>

> Misschien ook wat voor Esther om mee te doen met pokeren, of op de bar te dansen ;)

>

>

>

>

> Haha, voor dansen op de bar ben je een aantal jaren te laat :). Wel superleuk initiatief en wie weet ben ik er bij (als dit lukt).

Het is nooit te laat om op de bar te dansen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

@WouterM heeft het groene licht gegeven en de grote dag zal gaan plaats vinden op zaterdag 9 juli.  Het speciale en eerste Onetime pokertoernooi start om 20:00 uur. Er kunnen maximaal 24 deelnemers meedoen en aanmelden is gratis en als je dat doet verwachten we wel dat je komt opdagen. Inloop in Cafe De Oude Schans op de Noorderstationsstraat 2 is vanaf 19:00 uur. 

Als er mensen zijn die er eerder aanwezig zijn en een hapje willen eten kan dat ongetwijfeld gezamenlijk gedaan worden in een van de vele restaurants/eetcafés in de buurt. 

Wie willen en kunnen er komen op zaterdag 9 juli en als we minimaal 10 man/vrouw hebben maken  het helemaal definitief en laat ik de beker vast maken voor de winnaar :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@animekages 

@JackPot 

@maris 

@delyver 

@Esther 

@Lantec 

@favor1te 

@Herrumm 

@ROELETTE 

@Hillichance 

@FrankK 

@rhellevo 

@DennMann 

@SmartAce 

@Sinister6 

@Airwin 

@Vondert 

@The_Special_One 

@TheMikeyx 

@Maurice 

@Gebruiker 

@SubAqua 

@DeValsspeler 

@driekwart 

@ChickVanBoesBoes en Boe@ 

Wie o wie kan definitief bevestigen voor zaterdag 9 juli?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...