Spring naar bijdragen

Eerste Onetime Coca Cola Poker Kampioenschappen in Groningen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

> @TheMikeyx zei:

> Ik wil wel nog steeds, ligt er een beetje aan wie er nog meer gaan en of er makkelijk n slaapplek te regelen is etc.

Er zit een hostel/jongerenhotel zo'n 200 meter bij de kroeg vandaan, dus dat is sowieso geen probleem.

Of de mensen die komen leuk genoeg zijn om jou te overtuigen ook te komen, ik denk het wel :) Sowieso iedereen die in Groningen woont en komt is natuurlijk ontzettend leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WouterM zei:

@TheMikeyx zei:

Ik wil wel nog steeds, ligt er een beetje aan wie er nog meer gaan en of er makkelijk n slaapplek te regelen is etc.

Er zit een hostel/jongerenhotel zo'n 200 meter bij de kroeg vandaan, dus dat is sowieso geen probleem.

Of de mensen die komen leuk genoeg zijn om jou te overtuigen ook te komen, ik denk het wel :) Sowieso iedereen die in Groningen woont en komt is natuurlijk ontzettend leuk!

Als er niks tussen komt, kom ik even langs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.