Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
stimmer6
Beste medeforum mensen,
Heeft iemand toevallig ervaring met TOTO met het volgende.
Afgelopen weekend had ik zeg maar een 'gouden pik' zoals Louis van Gaal zou zeggen. Flink geld verdiend aan de blackjack tafel en ook de TOTO Specials die hieronder de resultaten staan waren succesvol.
Echter zaterdag blokkeerde TOTO mijn account voor onderzoek naar mijn financiële situatie. Dat heeft paar daagjes geduurd maar dan is het ook weer opgelost.
Maar nu het volgende:
Nadat mijn account geblokkeerd is werden er nog uitbetalingen gedaan van de specials die daardoor boven het door mij ingestelde account saldo kwamen. Deze uitbetalingen lijken echter in het luchtledige verdwenen. Mijn saldo limiet was ingesteld op 11.000 euro.
Heb al geprobeerd contact te leggen maar het lijkt erop dat TOTO op woensdag een vrije dag had.
Zoals hieronder te zien mis ik ongeveer 3.000 aan gelden
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.