Spring naar bijdragen

Holland casino kan geen transactiegeschiedenis tonen op website


Bellagiogast

Aanbevolen berichten

Zijn er hier ook spelers die hebben ondervonden dat Holland Casino Online je transactiegeschiedenis niet volledig kunnen laten zien in je spelersaccount ?

Je stortingen, inzetten en uitbetalingen van de laatste 24 uur zijn meestal wel snel zichtbaar, maar klik je op zoeken naar "afgelopen week" of "andere periode" krijg je een error of blijft het systeem hangen. Overigens kun je ook maar maximaal 3 maanden terug maar dat lukt dus niet eens. Voor de transactiegeschiedenis werkt de Oryx software (o.a. in gebruik bij Betcity, 711 etc) veruit het beste  is mijn mening. Je kan daar alles (stortingen, inzetten, spelgeschiedenis, uitbetalingen) makkelijk terugvinden.

Mijn accountmanager stuurt me nu een overzicht in Excel handmatig. Aangegeven dat de Playtech software wat dit betreft echt een update nodig heeft..

Overigens is dit één minpunt maar verder alleen maar lof😁 Forse winst dit jaar tot nu toe. Slots werken zoals het hoort, RTP % maximaal en veel variatie in providers. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, is toch echt verplicht:

Dat de vergunninghouder de speler op iedere pagina of scherm van de spelersinterface toegang verschaft tot de nodige gegevens met betrekking tot diens speelrekening en de mutaties van de speelrekening. Deze gegevens omvatten in ieder geval: a. het huidige saldo van de speelrekening; b. het beginsaldo van de speelrekening bij de laatste aanmelding; c. de totale inzet sedert de laatste aanmelding; d. de totale winst en het totale verlies sedert de laatste aanmelding, en e. een overzicht van alle transacties op de speelrekening gedurende ten minste de laatste 90 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jantje:

Vreemd, is toch echt verplicht:

Dat de vergunninghouder de speler op iedere pagina of scherm van de spelersinterface toegang verschaft tot de nodige gegevens met betrekking tot diens speelrekening en de mutaties van de speelrekening. Deze gegevens omvatten in ieder geval: a. het huidige saldo van de speelrekening; b. het beginsaldo van de speelrekening bij de laatste aanmelding; c. de totale inzet sedert de laatste aanmelding; d. de totale winst en het totale verlies sedert de laatste aanmelding, en e. een overzicht van alle transacties op de speelrekening gedurende ten minste de laatste 90 dagen.

Gewoon een melding maken richting KSA. Dat staat het vastgelegd. Alleen zo jammer van de KSA dat ze niet terugkomen op meldingen.

Tot slot
U ontvangt geen individuele terugkoppeling over uw klacht of melding. Ook doet de Ksa geen uitspraken over lopende of te starten onderzoeken.

Had een melding gemaakt dat 711 nog steeds reclame op tv uitzend. Dit mag ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.