Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Zijn er hier ook spelers die hebben ondervonden dat Holland Casino Online je transactiegeschiedenis niet volledig kunnen laten zien in je spelersaccount ?

Je stortingen, inzetten en uitbetalingen van de laatste 24 uur zijn meestal wel snel zichtbaar, maar klik je op zoeken naar "afgelopen week" of "andere periode" krijg je een error of blijft het systeem hangen. Overigens kun je ook maar maximaal 3 maanden terug maar dat lukt dus niet eens. Voor de transactiegeschiedenis werkt de Oryx software (o.a. in gebruik bij Betcity, 711 etc) veruit het beste  is mijn mening. Je kan daar alles (stortingen, inzetten, spelgeschiedenis, uitbetalingen) makkelijk terugvinden.

Mijn accountmanager stuurt me nu een overzicht in Excel handmatig. Aangegeven dat de Playtech software wat dit betreft echt een update nodig heeft..

Overigens is dit één minpunt maar verder alleen maar lof😁 Forse winst dit jaar tot nu toe. Slots werken zoals het hoort, RTP % maximaal en veel variatie in providers. 

 

  • Thanks 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Ja! ik heb dit ook en vind dit behoorlijk irritant. Vaak wil ik wel even weten hoeveel ik met stortingen/opnames in de plus (of min) sta, maar dat is op HC eigenlijk niet te doen. Het loopt bij mij ook meestal vast. 

  • Like 2
Posted

Vreemd, is toch echt verplicht:

Dat de vergunninghouder de speler op iedere pagina of scherm van de spelersinterface toegang verschaft tot de nodige gegevens met betrekking tot diens speelrekening en de mutaties van de speelrekening. Deze gegevens omvatten in ieder geval: a. het huidige saldo van de speelrekening; b. het beginsaldo van de speelrekening bij de laatste aanmelding; c. de totale inzet sedert de laatste aanmelding; d. de totale winst en het totale verlies sedert de laatste aanmelding, en e. een overzicht van alle transacties op de speelrekening gedurende ten minste de laatste 90 dagen.

Posted
1 uur geleden zei jantje:

Vreemd, is toch echt verplicht:

Dat de vergunninghouder de speler op iedere pagina of scherm van de spelersinterface toegang verschaft tot de nodige gegevens met betrekking tot diens speelrekening en de mutaties van de speelrekening. Deze gegevens omvatten in ieder geval: a. het huidige saldo van de speelrekening; b. het beginsaldo van de speelrekening bij de laatste aanmelding; c. de totale inzet sedert de laatste aanmelding; d. de totale winst en het totale verlies sedert de laatste aanmelding, en e. een overzicht van alle transacties op de speelrekening gedurende ten minste de laatste 90 dagen.

Gewoon een melding maken richting KSA. Dat staat het vastgelegd. Alleen zo jammer van de KSA dat ze niet terugkomen op meldingen.

Tot slot
U ontvangt geen individuele terugkoppeling over uw klacht of melding. Ook doet de Ksa geen uitspraken over lopende of te starten onderzoeken.

Had een melding gemaakt dat 711 nog steeds reclame op tv uitzend. Dit mag ook niet.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.