Spring naar bijdragen

Problemen met 21Red Casino (uitbetalen)


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

inmiddels wacht ik al ruim 8 dagen op een withdrawal in 21.red casino. Het casino heeft een MGA licentie en leek me dus betrouwbaar. Alle documenten zijn inmiddels geverifieerd maar mijn uitbetalingen verzoek blijft maar pending. Wanneer ik de live chat om hulp vraag geven zij aan dat de afdeling het erg druk heeft. 
 

Hebben jullie ervaring met dit casino? En zou een klacht indienen bij de MGA zin hebben? Of kan ik spreekwoordelijk fluiten naar m’n geld?

 

ben benieuwd naar evt reacties 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
 
inmiddels wacht ik al ruim 8 dagen op een withdrawal in 21.bet casino. Het casino heeft een MGA licentie en leek me dus betrouwbaar. Alle documenten zijn inmiddels geverifieerd maar mijn uitbetalingen verzoek blijft maar pending. Wanneer ik de live chat om hulp vraag geven zij aan dat de afdeling het erg druk heeft. 
 
Hebben jullie ervaring met dit casino? En zou een klacht indienen bij de MGA zin hebben? Of kan ik spreekwoordelijk fluiten naar m’n geld?
 
ben benieuwd naar evt reacties 
21.bet kan ik nergens vinden is het niet 21casino.com? Ik denk ik kijk effe voor soortgelijke verhalen het is nooit leuk om opgelicht te zijn

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Jimoco84 changed the title to 21red betaald al ruim een week niet uit
Er is een andere 21 red volgens mij, het casino waarover ik het heb heeft een licentie bij de MGA. Ik zie over dat andere casino ook veel negatieve reviews, maar ‘mijn casino’ is vrij nieuw op de markt zoals ik kan beoordelen.  
Als je de website effe deelt is het makkelijker zoeken voor de mensen die je willen helpen


Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij de website:
 

Dat lijkt een vrij nieuwe website, met idd een licentie op Malta. Dan heb je vaak wel een goeie kans om alsnog je geld te ontvangen. Zeker als je bij de klantenservice even gaat aankaarten dat je contact op gaat nemen met de MGA. Dat werkte in het verleden nog wel eens, heb voor 2020 daar ook regelmatig mee te maken gehad.
Succes, en blijf je verhaal updaten op het forum tov andere forumleden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank u wel voor de tip, ik kies graag voor een casino met een MGA licentie. Ik heb echter nog nooit zoveel moeite gehad met een uitbetaling. Ik ga een mail sturen naar de support van het casino. Ik zal updates blijven plaatsen. 

Vroeg of laat gaat het een keer verkeerd. Sta je in CRUKS omdat je bij het illegale aanbod speelt?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal duurt het 2 dagen en nu al 8 dat is geen delay door meer workflow dan heb je gewoon structureel te weinig mensen aan het werk.

En dat schuiven ze dan af richting de speler met een appology laat me raden er is ook reverse withdraw? Want waarschijnlijk hopen ze daarop.

Ze denken alles te kunnen maken als je in een echt casino wint krijg je de cash toch ook meteen in het handje, het eerste casino wat tegen klanten zegt over 8 dagen kun je terug komen kan de deuren wel sluiten. Online casinos maken er vaak een puinhoop van.

 

Vraag me ook altijd wel af hoe zulke casino's kunnen blijven bestaan, die hebben toch geen vaste klanten? Als mijn eerste uitbetaal ervaring 8 dagen of langer was meteen account dicht zijn veel betere alternatieven.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • TheGallant changed the title to Problemen met 21Red Casino (uitbetalen)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.