Spring naar bijdragen

Voorlopige bonus ban


Krippie

Aanbevolen berichten

Op 2-9-2023 om 06:45 zei Rudi:

Ik dacht dat dit 30 dagen duurt, klantenservice kan je dat zeker vertellen.

Ik hoop het, jammer genoeg kon de klantenservice mij niks vertellen over hoe lang het eventueel zou duren.

 

Op 2-9-2023 om 06:45 zei Rudi:

Tip; ga eens lekker erop uit wandelen of fietsen.

Komt goed hoor, zat meerderheid van de tijd niet achter het scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-9-2023 om 22:33 zei Krippie:

Twee weekeindes het dagelijkse speellimiet aangetikt bij TOTO. Jammer genoeg daardoor een "voorlopige" bonus ban ontvangen.

Weet iemand uit ervaring hoe lang zo'n ban kan duren? Heeft het nut om contact op te nemen met de klantenservice?

Speel zelf verder volledig verantwoordelijk etc.

 

image.png.6f2adb02bc8026f59a7d565d2fead78e.png

Ik heb dit al meer dan een jaar. Sinds april 2022. Nooit m’n limiet gehaald en nooit bonussen gespeeld. Als ik de klantenservice vraag waarom ik een bonus van heb, krijg ik als antwoord dat ze dat niet weten en dat ik helemaal geen bonus ban heb. Vaag allemaal maar heb me er maar bij neergelegd 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.