


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
D00PIE
Een aantal weken geleden werd er bij circus een mooi toernooi met een enorme prijzenpot gepromoot. Ik, als toernooispeler, zag een mooie kans om een leuke prijs over te houden. Even uit mijn hoofd was de eerste plaats €8.500,- en had je tot en met plek 8 minimaal €1000,-. De regels van het toernooi waren simpel, de hoogste multiplier wint. Minimale inzet per spin is €0,50.
De dag dat het toernooi zou beginnen ga ik naar een slot dat mee zou doen met het toernooi maar ik zag nergens een “opt-in” button of informatie over het toernooi. Ik heb nog een aantal slots geopend maar dat maakte geen verschil. Het is en blijft circus dus misschien begint het toernooi wel een dag later. De erna even gekeken en nog steeds niks. Dan maar een terugbelverzoek indienen bij circus. Ik moet zeggen, ik werd supersnel teruggebeld! Dat doen ze erg goed.
Ik leg het verhaal uit aan de dame van support en ze was stom verbaast, na anderhalve dag in het toernooi was ik de eerste die hierover contact met ze nam. Ze ging het gelijk voorleggen aan de juiste persoon, ze zou mij op de hoogte houden. Binnen 24 uur kreeg ik van haar een bericht dat ze nog met het onderzoek bezig waren. Een aantal uur later bleek het toernooi daadwerkelijk actief te zijn. Maar geen bericht meer van support.
Het werd tijd om een mooie score neer te zetten op één van de wowpot slots! Met €0,50 per spin kan dat heel hard gaan, maar daar stonden dan ook mooie prijzen tegenover en natuurlijk de zeer grote kans op die €34.000.000 jackpot!
De eerste dag had ik een aantal testspins gedaan en mijn score stond netjes in het leaderboard. Dag vier van het toernooi ging ik er volledig voor, ik heb een groot aantal uur gespind en een aantal scores neergezet die goed zouden zijn voor ongeveer €100 á €200 aan prijzen. Maar mijn scores waren niet zichtbaar in het leaderboard. Op dat moment dacht ik dat het leaderboard mogelijk één keer per dag geüpdatet werd. Na flink te hebben doorgespeeld met een totaal verlies van ongeveer €500,- begon ik te twijfelen aan de werking van het toernooi. Scores werden ook de dag erna niet zichtbaar. Ik heb verder niet gespeeld mede omdat ik bang was dat het een bodemloze put was omdat het onmogelijk was om scores neer te zetten.
De laatste dag van het toernooi is aangebroken, er viel mij iets op dat het leaderboard al ruim drie dagen hetzelfde was. Zouden er zó weinig mensen spelen op een €50.000,- toernooi? Of werkt het gewoon niet?
Het toernooi was afgelopen en ik kreeg de prijs van de score die ik had neergezet tijdens mijn “testspins”. Een 7x multiplier die goed was voor een aantal freespins van €0,40. Deze prijs klopte niet dus ik heb hem niet geaccepteerd. Ik had namelijk multipliers behaald van 200-300x.
Tijd om support te mailen met bovenstaand verhaal. Ik vond dat ik nooit kans heb gehad om het toernooi eerlijk te spelen dus ik wilde OF mijn verloren geld terug OF de prijs die ik eerlijk had verdiend. De laatste optie is natuurlijk de goedkoopste en eerlijkste optie voor beide partijen.
Ik heb op 22 augustus een e-mail gestuurd naar support met alle benodigde bewijzen. Pas op 7 september krijg ik een reactie. Zie screenshot hieronder.
Ze geven dus toe dat er technische issues waren en schepen mij af met €4,- aan freespins. Ik heb zowel de freespins (onterechte prijs) uit het toernooi als deze freespins geweigerd. Bij het accepteren van deze spins zou ik akkoord gaan met hun oplossing en dat ga ik uiteraard niet. Ik heb gevraagd om er nog eens naar te kijken zodat ze tot een eerlijke oplossing kunnen komen. Daarnaast heb ik aangegeven dit topic te openen en dat ik hopelijk met een update kan komen dat het netjes opgelost is.
Circus maakte overigens wel reclame dat de eerste plek is gewonnen “op hun site”. Om het extra zuur te maken voor iedereen waar het toernooi niet bij werkte.
To be continued.
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.