Spring naar bijdragen

Circus.nl technische issues met het €50.000 Games Global toernooi


Aanbevolen berichten

Een aantal weken geleden werd er bij circus een mooi toernooi met een enorme prijzenpot gepromoot. Ik, als toernooispeler, zag een mooie kans om een leuke prijs over te houden. Even uit mijn hoofd was de eerste plaats €8.500,- en had je tot en met plek 8 minimaal €1000,-. De regels van het toernooi waren simpel, de hoogste multiplier wint. Minimale inzet per spin is €0,50.

De dag dat het toernooi zou beginnen ga ik naar een slot dat mee zou doen met het toernooi maar ik zag nergens een “opt-in” button of informatie over het toernooi. Ik heb nog een aantal slots geopend maar dat maakte geen verschil. Het is en blijft circus dus misschien begint het toernooi wel een dag later. De erna even gekeken en nog steeds niks. Dan maar een terugbelverzoek indienen bij circus. Ik moet zeggen, ik werd supersnel teruggebeld! Dat doen ze erg goed.

Ik leg het verhaal uit aan de dame van support en ze was stom verbaast, na anderhalve dag in het toernooi was ik de eerste die hierover contact met ze nam. Ze ging het gelijk voorleggen aan de juiste persoon, ze zou mij op de hoogte houden. Binnen 24 uur kreeg ik van haar een bericht dat ze nog met het onderzoek bezig waren. Een aantal uur later bleek het toernooi daadwerkelijk actief te zijn. Maar geen bericht meer van support.

Het werd tijd om een mooie score neer te zetten op één van de wowpot slots! Met €0,50 per spin kan dat heel hard gaan, maar daar stonden dan ook mooie prijzen tegenover en natuurlijk de zeer grote kans op die €34.000.000 jackpot!

De eerste dag had ik een aantal testspins gedaan en mijn score stond netjes in het leaderboard. Dag vier van het toernooi ging ik er volledig voor, ik heb een groot aantal uur gespind en een aantal scores neergezet die goed zouden zijn voor ongeveer €100 á €200 aan prijzen. Maar mijn scores waren niet zichtbaar in het leaderboard. Op dat moment dacht ik dat het leaderboard mogelijk één keer per dag geüpdatet werd. Na flink te hebben doorgespeeld met een totaal verlies van ongeveer €500,- begon ik te twijfelen aan de werking van het toernooi. Scores werden ook de dag erna niet zichtbaar. Ik heb verder niet gespeeld mede omdat ik bang was dat het een bodemloze put was omdat het onmogelijk was om scores neer te zetten.

De laatste dag van het toernooi is aangebroken, er viel mij iets op dat het leaderboard al ruim drie dagen hetzelfde was. Zouden er zó weinig mensen spelen op een €50.000,- toernooi? Of werkt het gewoon niet?

Het toernooi was afgelopen en ik kreeg de prijs van de score die ik had neergezet tijdens mijn “testspins”. Een 7x multiplier die goed was voor een aantal freespins van €0,40. Deze prijs klopte niet dus ik heb hem niet geaccepteerd. Ik had namelijk multipliers behaald van 200-300x.

Tijd om support te mailen met bovenstaand verhaal. Ik vond dat ik nooit kans heb gehad om het toernooi eerlijk te spelen dus ik wilde OF mijn verloren geld terug OF de prijs die ik eerlijk had verdiend. De laatste optie is natuurlijk de goedkoopste en eerlijkste optie voor beide partijen.

Ik heb op 22 augustus een e-mail gestuurd naar support met alle benodigde bewijzen. Pas op 7 september krijg ik een reactie. Zie screenshot hieronder.

mailsupportcircus.png.066c1d6e510791e5b36d8ff8da926d2b.png

 

Ze geven dus toe dat er technische issues waren en schepen mij af met €4,- aan freespins. Ik heb zowel de freespins (onterechte prijs) uit het toernooi als deze freespins geweigerd. Bij het accepteren van deze spins zou ik akkoord gaan met hun oplossing en dat ga ik uiteraard niet. Ik heb gevraagd om er nog eens naar te kijken zodat ze tot een eerlijke oplossing kunnen komen. Daarnaast heb ik aangegeven dit topic te openen en dat ik hopelijk met een update kan komen dat het netjes opgelost is.

Circus maakte overigens wel reclame dat de eerste plek is gewonnen “op hun site”. Om het extra zuur te maken voor iedereen waar het toernooi niet bij werkte.

To be continued.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Dopey:

Wat een verhaal, erg zuur. Helaas komen dit soort verhalen regelmatig voor. Laatst ook bij 711, maar die hadden het erg netjes opgelost.

Ik was verder niet bekend met Games Global toernooien. Het kon natuurlijk dat scores om 00:00 ofzo geüpdatet worden.

 

Daarnaast heb ik dit wel vaker meegemaakt bij oa 711 en FPO. Beide betalen dat het bedrag gewoon uit eigen zak waar ik recht op had. Zo kan het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi spelers,

Ik begrijp jullie frustratie maar al te goed. Als speler kan ik me goed voorstellen hoe vervelend het is als toernooien of andere promoties niet naar behoren werken. Ik vond het zelf ook irritant toen er problemen optraden bij het games global toernooi. Het is misschien makkelijk om de schuld af te schuiven en te zeggen dat het niet onze verantwoordelijkheid is omdat Games Global dit heeft georganiseerd, maar wellicht hadden we beter moeten communiceren, en daar bied ik mijn excuses voor aan.

Wat betreft het RTP-punt, voor de wowpots staat deze al op het hoogste niveau dat de provider mogelijk maakt. Ik begrijp dat 89%+ niet al te hoog is, zeker als je bedenkt dat dit bijdraagt aan de jackpot, maar hier kunnen we weinig aan veranderen. Dit is nu eenmaal het struikelblok bij jackpotspellen, omdat je natuurlijk betaalt voor de kans op die grote jackpot.

Ik heb mijn uiterste best gedaan om ervoor te zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt bij het volgende toernooi vanuit Games Global. Bovendien hebben we de totale prijzenpot verhoogd naar €100.000 en hebben ze ook standaard niet-jackpotspellen toegevoegd met een normaal RTP 😉. We streven ernaar om jullie spelervaring te verbeteren en hopen dat jullie van de aanpassingen zullen genieten. Ik lees graag mee en sta altijd open voor verbeteringen of aanvulling die jullie graag willen zien.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Low-roller:

Er zijn 2 toernooien bij circus ATM.

Het global toernooi is niet zichtbaar en het pragmatic toernooi tellen scores niet mee.

 

Mijn advies; ver weg blijven van circus en hun toernooien. 

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 !

 

Benieuwd wat voor smoesjes er nu weer uit de hoge hoed worden getoverd !

Het bericht van meneer Circus hierboven was dus je reinste lulkoek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag in het Pragmatic toernooi op Circus een 700x multiplier gehit. Dat was goed voor 148.000 punten (afgerond) en de 41e plek in het toernooi.

De eerste plek in het toernooi heeft 2.250.000 punten (afgerond), overigens zijn er meerdere spelers met ongeveer deze score.

Als ik dan uitreken wat voor multiplier dat is 2.250.000/148.000*700=10641x

Graag uitleg hoe de scores worden berekend. Want hier klopt, alweer, helemaal niks van.

 

De enige legitieme uitleg zou kunnen zijn dat dit toernooi niet alleen voor circus.nl is maar pragmatic breed wordt aangeboden. In dat geval is de prijzenpot natuurlijk erg karig en mag dat best wel eens ergens gemeld worden.

Het 100k Games Global toernooi dat sinds vanochtend gepromoot wordt is niet beschikbaar. Dus het verhaal hierboven van Circus klopt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.