Spring naar bijdragen

MGM-hack


hackerhenk

Aanbevolen berichten

Ben verbaasd dat ik geen topic zie binnen het forum.

Zeker ook in verband met de "onetime las vegas reis" die zeer binnekort begint.

En met nachten in MGM Grand als ik goed geinformeerd ben.

Logeer zelf bij de overburen als "jullie" net terug komen.

Mag hopen dat het leed dan geleden is.

Toch wel serious shit dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei JackPot:

Je hebt altijd nog andere hotels! No stress

Zo hard zakt de koers toch ook weer niet? De markt in zijn geheel zakt ook iets. Hackers worden betaald en opgelost. 

Klopt daling valt mee. Had het veel erger verwacht. Caesars was ook gehacked maar die hebben meteen de tientallen miljoen betaald.

Massive MGM and Caesars Hacks Epitomize a Vicious Ransomware Cycle | WIRED

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt elke dag gewaarschuwd voor hacks/phishing/fraude.

Zie afgelopen week maar weer van KNVB. 

Mijn advies aan iedereen, gebruik een wachtwoord manager, vul verschillende wachtwoorden in,  voer tweestapsverificatie in,  is wat lastiger allemaal maar moet er niet aan denken dat ik nooit meer bij mijn mail kan. 

Zelfs thuisbezorgd heeft een tweestapsverificatie.

Klik nooit op links die je niet vertrouwd. 

 

Is niet de laatste keer dit,  schrijf je pincode niet op bij je portomonnee,  geloof mij dat zie ik wekelijks.

Als je bij MGM een account hebt verander dan het mailadres,  wachtwoord.  Laat je account verwijderen alhoewel dat te laat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Low-roller:

Wordt elke dag gewaarschuwd voor hacks/phishing/fraude.

Zie afgelopen week maar weer van KNVB. 

Mijn advies aan iedereen, gebruik een wachtwoord manager, vul verschillende wachtwoorden in,  voer tweestapsverificatie in,  is wat lastiger allemaal maar moet er niet aan denken dat ik nooit meer bij mijn mail kan. 

Zelfs thuisbezorgd heeft een tweestapsverificatie.

Klik nooit op links die je niet vertrouwd. 

 

Is niet de laatste keer dit,  schrijf je pincode niet op bij je portomonnee,  geloof mij dat zie ik wekelijks.

Als je bij MGM een account hebt verander dan het mailadres,  wachtwoord.  Laat je account verwijderen alhoewel dat te laat is.

Veel mensen gaan hier nog steeds te laks mee om, Welkom123 zie ik nog dagelijks voorbij komen binnen ons bedrijf. Dan denk ik wel eens jongens hoe naïef zijn we met elkaar. Maar om elke keer maar dat "losgeld" te blijven betalen is ook geen structurele oplossing lijkt mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lady_Diamond:

die is volgens mij al zwaar uitverkocht...of bizar duur. Misschien wil @TheGreatOne of @Dooker hun kaartje wel aan je verkopen 😅

Yes ik heb 4 kaartjes op de kop kunnen tikken voor 620e per stuk (zitten redelijk vooraan maar wel met obstructed view. Kaartjes zijn al een stuk duurder geworden zie ik. Wij gaan op de openingsavond van The Sphere, dit evenement wilde ik voor geen goud missen, dan maar wat minder gokken en lekker eten maar ik ga op de foto met Bono 🙂

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Week na de hack met de groep in Vegas en eigenlijk nergens last van gehad. Behalve show tickets kopen moest cash en dan kon je met je bonnetje via de mail de punten op je kaart laten zetten. Voor de rest wat medewerkers gesproken bij de mgm grand, en niemand die zich zorgen maakt ofzo en zelf vinden ze het allemaal wel meevallen.

nu de punten in de app gekeken en dat valt tegen, hoorde ook bij andere dit geval. Ga nog wel contact maken met mgm om Miss wel status te verlengen want nu had je geen idee hoever je tier was en hoeveel je nog moet spelen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dooker:

Week na de hack met de groep in Vegas en eigenlijk nergens last van gehad. Behalve show tickets kopen moest cash en dan kon je met je bonnetje via de mail de punten op je kaart laten zetten. Voor de rest wat medewerkers gesproken bij de mgm grand, en niemand die zich zorgen maakt ofzo en zelf vinden ze het allemaal wel meevallen.

nu de punten in de app gekeken en dat valt tegen, hoorde ook bij andere dit geval. Ga nog wel contact maken met mgm om Miss wel status te verlengen want nu had je geen idee hoever je tier was en hoeveel je nog moet spelen 

Dat hoor ik van meer Vegasgangers. Ik heb nu status Pearl en ga proberen die komende trip wederom te behouden. Als het goed is worden nu wel de tiercredits wel goed bijgehouden. Ik ga het vanaf 26-10 meemaken.

Welke status heb(had) jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Op 30-11-2023 om 21:01 zei Dooker:

helaas nog niks gezien kwa compensatie na de vertragingen in de hack week. Heb wel t idee dat ze de punten hebben terug geschroefd, meer gespeeld en minder punten dit jaar en ik ben niet de enige

Heb ook meer gespeeld en vorig jaar was dit goed voor Pearl 20K punten. Nu ben ik niet verder gekomen dan ruim 8k. Ben geen Pearl meer. Wel jammer gratis parkeren was altijd fijn. Aanbiedingen zijn wel wat minder maar nog steeds "gratis" overnachtingen. Even afwachten na 1-1-2024. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.