Spring naar bijdragen

Ervaringen met MADRE ADR Malta?


Aanbevolen berichten

Een online casino met MGA licentie weigert mijn saldo van circa €20.000,00 uit te betalen. Het uitbetalingsverzoek is geweigerd en het saldo is simpelweg verwijderd van mijn account. Dit heeft zich enkele maanden voor 1 oktober 2021 voorgedaan.

Met het casino kwam ik er niet uit, waarna ik eind augustus een MADRE formulier heb ingevuld. Na 3 dagen ontving ik een email, waarin stond dat de case is doorgestuurd naar het casino, het casino had 2 weken om daarop te reageren.

Inmiddels heb ik van het casino zelf vernomen dat ze een reactie naar MADRE hebben gestuurd. Van MADRE zelf heb ik sinds augustus niets vernomen, ook geen reactie op mijn emails / ingevulde contactformulier met het verzoek om een update. 

Vandaag heb ik met de MGA gebeld waarna ik een werk emailadres van een medewerker heb ontvangen, iets voor 17u heb ik daar een mailtje heengestuurd, reactie wacht ik nog even af.

Heeft iemand ervaringen met ADR via de MGA of via MADRE? En wat zijn de wachttijden voor een ADR procedure?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het een van de bekendere MGA casino's met een goed track record (goede reviews)?

Ik weet niet waarom ze niet willen uitbetalen maar er zijn natuurlijk een aantal zaken waar ze helemaal in hun recht staan. Via het onafhankelijke MADRE ga je zeker een compleet dossier krijgen maar dit duurt altijd tijd maar de procedure is helder en je gaat hier ongetwijfeld iets van horen.

 

Wat het wel duidelijk voor je waarom het is afgewezen en kan je hier ook enigszins in komen? 

@jantje @LuukFOD @Rudi Wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, TheGreatOne said:

 

@LuukFOD @Rudi Wat denken jullie?

Sorry Jantje uit de quote gedeleted, bedoel ik niks mee. Integendeel ik ben benieuwd.

Uitermate curieus als dit een issue is van voor de legalisatie en nu pas aan een ADR wordt voorgelegd. Gezien de hoogte van het bedrag zou een voor de speler positieve uitspraak niet bindend zijn voor casino en acht ik alleen daarom al totaal kansloos. Issue waarschijnlijk ook wel 'verjaard'.

Afgezien daarvan, we lezen altijd maar 1 kant van het verhaal en ik ben van nature sceptisch omdat (MGA gelicentieerde) casino's niet in de business zitten van klanten oplichten maar hun geld verdienen mbv house edge.

Keuze van de ADR vind ik wel opmerkelijk maar kan te maken hebben met de T&C van het casino. OP moet nu vooral geen details posten wegens de procedures van Madre.

Ik verwacht dat de klacht niet ontvankelijk wordt verklaard.

13 hours ago, 778899 said:

Heeft iemand ervaringen met ADR via de MGA of via MADRE? En wat zijn de wachttijden voor een ADR procedure?

Ik heb ervaring met ADR zaken via casinomeister (aanrader) en ook wel via  thepogg en Askgamblers 

Madre is me wel bekend en is legit maar daar zou ik minder snel voor kiezen.

Binnen 3 weken krijg je een reactie of je klacht ontvankelijk is, en indien dat het geval is, doet Madre zijn best het issue binnen 90 dagen op te lossen. Volgens de Madre website, zo moeilijk is dat niet te vinden.

Als je klacht ontvankelijk is en je nog enige kans wil maken, post dan aub geen enkel detail over je zaak op dit forum of elders want dat is een grond om de procedure onmiddellijk te stoppen.

Succes ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees redelijk wat klachten over Madre, blijken niet vlot en niet communicatief te zijn. Blijven chasen / pushen dus. Wij werken met ecogra dus ik heb geen ervaring met ze, alleen van wat ik lees op het internet/forums. 

Het casino zal inderdaad moeten bewijzen dat je de algemene voorwaarden hebt overtreden, en dan kan de ADR een uitspraak doen. Feitelijk gezien is die bindend. 

Echter, je zou ook de PAB service van casinomeister proberen, of de ADR service van ThePogg. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-9-2023 om 08:41 zei TheGreatOne:

Is het een van de bekendere MGA casino's met een goed track record (goede reviews)?

Ik weet niet waarom ze niet willen uitbetalen maar er zijn natuurlijk een aantal zaken waar ze helemaal in hun recht staan. Via het onafhankelijke MADRE ga je zeker een compleet dossier krijgen maar dit duurt altijd tijd maar de procedure is helder en je gaat hier ongetwijfeld iets van horen.

 

Wat het wel duidelijk voor je waarom het is afgewezen en kan je hier ook enigszins in komen? 

@jantje @LuukFOD @Rudi Wat denken jullie?

Ik zou niet zeggen dat het een bekende partij is. Klantenservice en het aanleveren van documenten hebben ze wel goed op orde. Ook heb ik de bedrijfsresultaten ingezien van het bedrijf erachter. Per kwartaal gaat het om miljoenen aan revenue en tonnen aan EBIT, voor zover ik van de buitenkant kan zien wel een financieel gezond bedrijf.

Ze geven aan dat ik meerdere algemene voorwaarden heb overtreden, de redenen zijn mij duidelijk, al ben ik het er niet mee eens.

Ik wacht nu circa een maand op MADRE en heb van hen helemaal niks vernomen. Op de website geven ze aan dat het tot 3 maanden kan duren, nog even afwachten dus.

MGA heeft wel gereageerd maar die kunnen niets doen momenteel en geven aan dat ik de 3 maanden moet afwachten

(Excuses voor de late reactie, dit is mijn eerste post op het forum, de reacties zie ik nu pas)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-9-2023 om 12:01 zei jantje:

Ik lees redelijk wat klachten over Madre, blijken niet vlot en niet communicatief te zijn. Blijven chasen / pushen dus. Wij werken met ecogra dus ik heb geen ervaring met ze, alleen van wat ik lees op het internet/forums. 

Het casino zal inderdaad moeten bewijzen dat je de algemene voorwaarden hebt overtreden, en dan kan de ADR een uitspraak doen. Feitelijk gezien is die bindend. 

Echter, je zou ook de PAB service van casinomeister proberen, of de ADR service van ThePogg. 

 

Dat eerste kan ik bevestigen. Ik heb een maand geleden een case number ontvangen en dat is het wel zo'n beetje. Geen enkele reactie op mailtje en het contactformulier, een telefoonnummer dat wordt opgenomen heb ik nog niet gevonden.

Ik heb een uitgebreid dossier aangeleverd met argumenten, de emails en per "overtreding" van de T&C's heb ik mijn argumenten benoemd.

Bedankt voor de alternatieven! Ik ga MADRE afwachten, en wellicht komen die nog van pas. Voorwaarde van MADRE is dat je tegelijkertijd geen andere ADR start. 

https://madre-online.eu/

(Excuses voor de late reactie, dit is mijn eerste post op het forum, de reacties zie ik nu pas)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-9-2023 om 10:35 zei Rudi:

Sorry Jantje uit de quote gedeleted, bedoel ik niks mee. Integendeel ik ben benieuwd.

Uitermate curieus als dit een issue is van voor de legalisatie en nu pas aan een ADR wordt voorgelegd. Gezien de hoogte van het bedrag zou een voor de speler positieve uitspraak niet bindend zijn voor casino en acht ik alleen daarom al totaal kansloos. Issue waarschijnlijk ook wel 'verjaard'.

Afgezien daarvan, we lezen altijd maar 1 kant van het verhaal en ik ben van nature sceptisch omdat (MGA gelicentieerde) casino's niet in de business zitten van klanten oplichten maar hun geld verdienen mbv house edge.

Keuze van de ADR vind ik wel opmerkelijk maar kan te maken hebben met de T&C van het casino. OP moet nu vooral geen details posten wegens de procedures van Madre.

Ik verwacht dat de klacht niet ontvankelijk wordt verklaard.

Ik heb ervaring met ADR zaken via casinomeister (aanrader) en ook wel via  thepogg en Askgamblers 

Madre is me wel bekend en is legit maar daar zou ik minder snel voor kiezen.

Binnen 3 weken krijg je een reactie of je klacht ontvankelijk is, en indien dat het geval is, doet Madre zijn best het issue binnen 90 dagen op te lossen. Volgens de Madre website, zo moeilijk is dat niet te vinden.

Als je klacht ontvankelijk is en je nog enige kans wil maken, post dan aub geen enkel detail over je zaak op dit forum of elders want dat is een grond om de procedure onmiddellijk te stoppen.

Succes ermee.

Ik ben ook benieuwd naar doe dit afloopt, ik heb een case number gekregen. Die geven ze alleen als ze de zaak in behandeling nemen, naar mijn mening een goed teken.

Mee eens, ik ben wel altijd snel geholpen, ook nadat het account gesloten werd in oktober 2021, opgevraagde documenten hebben ze snel aangeleverd per mail. 

Het casino zelf en de MGA gaf aan een dat MADRE ADR de juiste weg is. Of het verjaard is weet ik niet, MADRE heeft het geaccepteerd en in Nederland is de verjaringstermijn 5/20 jaar naar mijn weten. Hoe het in Malta zit weet ik niet. 

Bedankt voor de alternatieven! Ik ga MADRE afwachten en wellicht komen die nog van pas.

MADRE heeft het geaccepteerd circa een maand geleden, dus circa 30 van de 90 dagen zijn inmiddels versteken.

Goede tip! Ik probeer inhoudelijk niets te delen, in ieder geval niet totdat MADRE heeft beslist

(Excuses voor de late reactie, dit is mijn eerste post op het forum, de reacties zie ik nu pas)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-9-2023 om 12:01 zei jantje:

Echter, je zou ook de PAB service van casinomeister proberen, of de ADR service van ThePogg. 

Wat zou voor een casino reden zijn om zich aan een ADR van bijvoorbeeld ThePogg te houden? Stel dat ThePogg zegt dat het casino moet betalen, wat kan een reden zijn voor een casino om dit advies op te volgen? En weet je wellicht ook in hoeverre een casino deze ADR serieus neemt en ook daadwerkelijk een betaling doet als voorbeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.